-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csaba_20_
őstag
Azt hiszem Sony Vaio laptopjának jótállási jegyén olvastam, hogy belefogalmazták, hogyha az ország jogszabályai szigorúbb követelményeket fogalmaznak meg, akkor azok az irányadóak. Tehát eszükben sincs azt a látszatot kelteni, hogy ők a jogszabályok felett állnak.
-
Gyuri27
félisten
válasz Csaba_20_ #4550 üzenetére
Mert törvény sértő. Mivel te vagy itt az irott törvény betűszerinti alkalmazója ezt illene rosszalnod.
Meg ugye múltkor mondtad globális rálátásod van. Ha ez így van akkor meg tudhatnád, hogyan müködik a nagykerben a gari. Ha nem tudod, regisztrálj be néhányhoz és megtudod.Amúgy a feltett kérdésekre megint nem válaszoltál. Nem is kell.
A kettönk közötti vitát és egyebeket meg úgy lehet elkerülni, hogy nekem nem fogsz reagálni. Én se fogok neked. Így mindenki boldog. Ki a fantázia világában. Ki a valóságban.Maradok tisztelettel kedves noname Úr.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
válasz Csaba_20_ #4551 üzenetére
Na megnéztem a kedves sonyt. [link] gondolom erről beszéltél.
"A jótállás nem terjed ki:
nem a Sony vagy a meghatalmazott szervizhálózat tagok által történő szerelés, vagy szerelési kísérlet
a termék a Sony előzetes írásos engedélye nélkül történő átdolgozása, átállítása, beleértve:
- a termék használati utasításban szereplő specifikációkon túlmenő fejlesztése"Szóval ha rakok + ramot a vaiomba ugrik a gari.
Aztán meg alul irják amit te is mondtál. Azért gyakorlatban kiváncsi lennék, hogyan müködik ez. Mert érzek én itt némi ellentmondást.
Amd - Radeon - Ryzen
-
-
Gyuri27
félisten
válasz Csaba_20_ #4554 üzenetére
[link]
Ez alapján (meg a többi nagyker tájékoztatása alapján végfelhasználó nem vásárolhat).
Tehát valami szabályozza ezt az egészet. De töredelmesen bevallom nem tudom mi (mentségemre, nem vagyok nagykeres).
A törvénysértést gyanitom a nagyker követi el.[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Ariadne
őstag
válasz Gyuri27 #4555 üzenetére
Igen, ennek az okát én sem tudom pontosan, szerintem adózási jellegű. Egy tippem, hogy mivel a fogyasztó felé áfásan lehet csak értékesíteni, lehet egy nagykereskedelmet végző cég nem végezhet ilyet. De pénzügyekben járatlan vagyok sajnos...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
ML320
senior tag
válasz Gyuri27 #4555 üzenetére
Bocsi a közbeszólásért, de ezt most én se értem...
A nagyker csak és kizárólag bizonyos feltételeknek megfelelő partnerekkel áll szóba - ezt egy regisztrációval kell véghezvinni. Ez nem más, mint az ó "kényelme". Ha pórias akarok lenni: nagy ívben lesz@rja a mezei vásárlókat, azaz a fogyasztókat. Ahogy már többször ki lett fejtve, magánszemélyként vásárolva más jogok illetnek meg. Ők nem akarnak ezzel foglalkozni. Nincs szükségük érdeklődő kisiskolásokra, hőzöngő apucikra, stb. Azt oldja meg kisker, ha tudja. Ha meg nem, hát letolják.
Ennyi erővel a Metrot is fel lehetne jelenteni. Ha magamnak akarok egy kártyát, akkor elhajtanak a sunyiba. EV, cégjegyzék, őstermelői... Egyik sincs a birtokomban, anyám vállalkozása megszünt, és pusztán az ő jóindulatuknak köszönhető, hogy pár éve megújították a kártyánkat.Amúgy még egy kérdés az ÁFA végett... Ha anno 20% ÁFÁ-val adtunk el terméket, az 25% ÁFA tartalom mellett most nagyobb értékkel bír. Ilyenkor nem sérül ismételten a fogyasztói jog? Mint ahogy a mostani árfolyam változás miatt is néhány termék ára megugrott... Vagy ez legyen végre a bolt biznisze? Nettósítva (ugyebár ÁFA körös minden üzlet) visszavéve a termékeket én csak jól járok?
Ember tervez, Isten perverz...
-
net84
őstag
Végfelhasználó nem vásárolhat nagykerben, mert nem tud. Minden normális nagykerben kikötik, hogy csak cég vásárolhat, abból is olyan, akinek az informatikai kereskedelem bent van a tevékenységi körében. Sőt találkoztam már olyan regisztrációs adatlappal is, ahol záradékként bent volt, hogy csak kereskedelmi céllal vásárolhat.
Ezen felül, ha végfelhasználó vásárol nagykerben, akkor a garanciális jogait máris elfelejtheti, mivel ő ott nem végfelhasználó, hanem egy kereskedő.
Apeh szempontból pedig azért problémás a vásárlás, mivel a nagyker nem szolgálhat ki végfelhasználót, hacsak nincs bent a tevékenységi körében a kiskereskedelem. Akkor viszont az utolsó jötmentet is kiszolgálhatja. Azt már nem tudom biztosan, hogy számlázáskor hogyan kell megkülönböztetni az értékesítés típusát, de ha jól emléxem erre is van valami kikötés.
Korábban nagy divat volt cégalapításkor minden értelmesnek látszó tevékenységi kört felvenni (űrhajó, űrhajó alkatrész gyártás), mert később körönként horribilis pénzt kértek a módosításért. Ezért fordult elő, hogy sok Jóska Pista egyéni vállalkozó vagy Mutymogó Bt. is beregisztrálhatta magát és a fiacskája vásárolhatott a nagykerben, mert apuci cége rendelkezett a szükséges tevékenységi körökkel. Az új TEÁOR 08-al sokminden kiesett, illetve az egyéni vállalkozóknál is módosították a szabályokat, így már csak olyan vállalkozó folytathat bárminemű kereskedelmi tevékenységet, aki rendelkezik üzlettel, illetve ahhoz van működési engedélye is.Read only...
-
Ace Ventura
addikt
Sziasztok!
Vettem itt a Ph-n egy fujitsu siemens notit.A noti, 2 hét használat után megadta magát, se kép, se hang.
Külsérelmi nyom nincsen rajta.
A garilevele a HRP-be szól, de nincsen kitöltve, hogy mikor vásárolták.Amikor felhivtam a HRP-t, akkor azt mondták, hogy ők nem foglalkoznak javitással, sem garanciával.Szériaszám alapján meg sem nézték, hogy egyáltalán miről van szó.A papirján annyi van, hogy 1 év gari a szervizben, és egy HRP bélyegző.Sajnos nem tudom, hogy mikortól él.
Ilyenkor mi a teendő, hova fordulhatok?Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Gyuri27
félisten
"Végfelhasználó nem vásárolhat nagykerben, mert nem tud." Ehhez képest az apró teli nagykergaris cuccal.
"így már csak olyan vállalkozó folytathat bárminemű kereskedelmi tevékenységet, aki rendelkezik üzlettel, illetve ahhoz van működési engedélye is." Egy online shopnál hol az üzlet? Vagy egy rendszerépitőnél, vagy a hardware szaktanácsadásnál?
Mert ugye nem feltétlen kell a termékkel kereskedni (a szó klasszikus értelmében) hanem tovább kell azt adni (így ugye egy informatikus is belefér).ML320: nem értem mit szeretnél.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Ariadne
őstag
válasz Gyuri27 #4560 üzenetére
Fizikai elérhetősége kell legyen minden üzletnek, az online shopnak is! Annak még utána kéne nézni, hogy ennek rendes szabályos üzlethelységnek kell-e lennie, ezt most hirtelen én sem tudom. De egy szál mailcímmel meg telefonszámmal nem lehet szabályosan webshopot üzemeltetni, ez biztos.
A nagykerben közvetlenül vásárolt és itt hirdetett cuccokkal épp ez a gond, hogy így vásárolták. Aki ilyet vesz, annak tudnia kell(ene), hogy nagyot szívhat a garanciával, mert nincs kisker, aki kötelező lenne ügyintézni neki, a nagyker meg jó eséllyel nem fog. Végülis lopott cuccot is lehet vásárolni, csak viselni kell a következményeit.
A kisker érdekérvényesítéses dologhoz visszatérve pedig: ebben a kérdésben tényleg nem tudok mást mondani, mint amit mindig szajkózok, hogy a kiskereknek összefogva kellene megtalálni a kiutat ebből. Ha pár jogász ráállna a dologra, persze idő, pénz és kényelmetlenség árán, de szerintem lehetne javítani a helyzeten. Most már a fogyasztók többségének is csak annyit tudok ajánlani, hogy ha nagy gondjai vannak, pereljen, kiskernél még fokozottabban ez az egyetlen lehetőség, persze üzleti szempontokat is mérlegelve és kellően előkészítve a dolgot.
Egyébként ha jól sejtem, épp egy ilyen nagykerből vett cuccal szív az előbb kérdező emberke is...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Gyuri27
félisten
válasz Ace Ventura #4559 üzenetére
Igen.
Egy: mikor vetted akkor kelett volna megnézni, hogy kivan-e töltve. Kettő: az ilyen problémákkal elsőkörön a feltüntetett szervizt vagy a kiskereskedőt kell zaklatni. A garnacia levélen kell legyen vagy egy telefon szám, vagy kijelölt szerviz cimének. [link]
Három: gyanitom garancia már nincs rá, ha csak nem újként vetted és valóban új.
Mondanám, hogy keresd meg azt akitől vetted, de mivel mindent átvettél így te hibáztál. Kivéve ha kereskedőtöl, kiskertől vetted (akkor kell legyen számlád) és így a gari levél ki nem töltése, vagy hibás kitöltése a te garanciádat nem befojásolja (verheted az asztal a kereskedőnél).
Ha a notit csak a kitöltetlen garipapirral vetted valami nimandtól akkor sz.pás.
Viszont felmerül a kérdés miért így vetted? Figyelmetlen voltál vagy spóroltál esetleg 4-5k-t a bolton?Tanács. Derisd ki így vagy úgy, hogy a noti mikori. Ha a gariidőbe beleférsz akkor meglátjuk mit lehet tenni.
Amd - Radeon - Ryzen
-
Ariadne
őstag
válasz Ace Ventura #4559 üzenetére
Előszöris birkózd le az eladóval a dolgot (ld. Üzleti vita topik, meg egyéb üzletelős topikok itt a Gőzben), ha lenne, kisker számlával mehetnél a kiskerhez jótállást érvényesíteni és verhetnéd az asztalt. Feltételezem viszont, hogy ez a gép is nagykerből közvetlenül vásárolt cucc, amiről épp az előbb esett szó, vagyis nincs kisker. Akkor pedig vagy lebirkózod ezt az eladóval, vagy neked kell megoldanod a dolgot a nagykerrel, esetleg a gyártóval, viszont a kedvezőbb fogyasztóvédelmi szabályok egy részét ilyenkor nem tudod érvényesíteni. De az asztalracsapáshoz ilyen esetben is kell valamilyen számla, hogy kitől lett vásárolva (ha a nagykertől, akkor az, és a vásárló által meghatalmazva tudnál perelni pl.).
Legnagyobb jótanácsom: gondold meg legközelebb, mielőtt nem kiskerből, hanem ilyen meg olyan óccsó megoldásokkal veszel ekkora értékű dolgot, mert nem biztos, hogy hosszú távon is olcsó lesz...
mod: Na kb. ugyanazt írtuk le, két oldalról.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ace Ventura
addikt
Igen, magánszemélytől vettem, garanciáról szó sem volt.Ő nem vállal érte felelősséget, és ez így is van rendjén, így vettem jóval ár alatt.A szívás az, hogy pont most döglött be, pedig 2 hétig nyúztam rendesen, hibamentesen.Tudom, hogy az én károm, de gondoltam megkérdezlek titeket hátha tudtok valami infóval szolgálni.A gond az, hogy a HRP-s garilevelen nincsen rajta a vásárlás dátuma, ezért nem tudom náluk sem verni az asztalt, mert ha lejárt elküldenek a picsába, de ha nem, akkor sem szervizelik, ezt ma mondták telefonon.
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Gyuri27
félisten
válasz Ace Ventura #4564 üzenetére
Te a nagykerben semmilyen körülmények között nem verheted az asztal. Még akkor sem ha beengednek. Ugyanis a véglénynek és a nagykernek semmi köze egymáshoz.
Ha ár alatt vetted akkor benne volt a pakliban, hogy ez lesz. Ez az üzleti kockázat.
Mondjuk érdekel, hogy mennyi spórét kockáztattál.
Nekem az is furcsa, hogy a hrp ad garit és nincs rajta dátum. Szerintem van egy fusis garleveled ahova mint dealer, disztributor, importáló rávan ütve a hrp pecsétje. De ez nem jelent semmit és nem is jogosit fel semmire.Amd - Radeon - Ryzen
-
Ace Ventura
addikt
válasz Gyuri27 #4565 üzenetére
Igen egy fusi garilevél van a kezemben, amire rá van ütve a HRP pecsétje, és egy matrica a noti tipusszámáról, gyári számról, és hogy garancia 1 év, és gar módja: szervizben.
Azt kellene tudnom, hgoy mikor adták ki notit, mert akkor 1 éven belül mehetnék mondjuk egy akármilyen fusi szervizbe, mondván azt, hogy a cég, ahol vettem jogutód nélkül megszünt.
A HRP nem szent hely, onnan került már többek között hozzám is olyan vga, amit ugyanilyen formában le tudtak gariztatni.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Gyuri27
félisten
válasz Ace Ventura #4566 üzenetére
Minden jónak egyszer végeszakad.
Lejebb linkeltem a magyar fusi support oldalt. Üsd be a szerialt és hátha jutsz valamire.
Bár ne reménykedj. Mivel ott a gyártás időpontja fog szerepelni szerintem. Ha ott benne vagy az egy évbe akár szerencséd is lehet. Persze, másik kérdés mennyi pihent a noti itt-ott a gyártástól. Amúgy a fusi szervizbe is édeskevés lesz a nagykeres papir. Hiszen ott is számlát és/vagy garlevelet kérnek. Amivel igazolod hogy legálisan vásároltad ill tulajdonlod.
Ha nincs kisker számlád, a szervizben hogy adod elő a kisker utód nélküli megszünésének meséjét?Azt csak írd már le, hogy mennyit spóroltál a bizniszen.
Amd - Radeon - Ryzen
-
net84
őstag
válasz Gyuri27 #4560 üzenetére
Persze, hogy teli van az apró, hiszen bárki, akinek van bármilyen cége, tevékenységi körnek felveszi a számítástechnikai kereskedelmet és már mehet is regisztrálni a nagykerbe...
Az "online shop"-nál nem kell üzlet, mivel az "479102-Internetes kereskedelem" tevékenységi kör alatt futhat, amihez nem szükséges üzlet.
A rendszerépítésre és a hardver szaktanácsadásra ugyanez vonatkozik. Ezek szolgáltatások. Ezekhez nem kell üzlethelyiség és működési engedély. A számítástechnikai javításhoz azonban már kell."Mert ugye nem feltétlen kell a termékkel kereskedni (a szó klasszikus értelmében) hanem tovább kell azt adni (így ugye egy informatikus is belefér)." - tény, hogy csak tovább kell adni, azonban egyéni vállalkozónál nem olyan egyszerű megkérni a kereskedelmi tevékenységi köröket. Én pl. nem kérhettem volna meg a számítástechnikai hardver kiskereskedelmet és az egyéb elektrotechnikai eszköz, alkatrész kiskereskedelmet, mert üzlethez, működési engedélyhez és kereskedelmi végzettséghez kötik...és az első kettő nem olcsó muri.
Ennek ellenére vásárolhatnék egyes nagykerekben és számlázhatnék hw. eszközt, akár internetes, akár egyéb nem bolti kiskereskedelemként.Ace Ventura - a HRP pecsét csupáncsak azért van rajt, mert ők adták el a készüléket egy kiskernek (vagy kiskernek látszó "tárgynak"). Az már a kereskedő feladata lett volna, hogy kitöltsék. Úgy, hogy még egy számlamásolatod sincs, úgy még akkor is nehezen tudnál ugrálni, ha ki lenne töltve a garipapír.
Főként az állásidő miatt fordul elő, hogy nem elég a szerviznek a garlap, mert a noti a gyárból már 2 éve kikerült, a garlap szerint meg még van rá 3 hó gar. Na ilyenkor kell produkálni a számlát, igazolva, hogy nem Te töltötted ki a garlapot vagy csináltál egy újat akár biankóból akár hamisítottból (szerencsére újabban már hologrammal vannak ellátva a legratyibb garlapok is).
Ha a HRP-ben tudsz ismerőst szerezni, akkor ők utánna tudnak elvileg nézni a gyártási szám alapján, hogy mikor adták ki a notit és ha bent van még az 1 évben, akkor még az is lehet, hogy intézhető a garja.Igaz az is lehet, hogy dobbantott a noti, és egy ilyen mutatvány rosszul is elsülhet.
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
Ace Ventura
addikt
A FuSi garilevélen azt írják, hogy garancialevél szükséges, számlát nem említenek.
2 garilevél van mellékelve, egy HRP-s, és egy teljesen üres.Ha azt lebélyegezné valamelyik kisker, már akkor könnyebb dolgom lenne.
Persze, nem kellene ilyesmihez folyamodnom, ha a kedves HRP szériaszám alapján megmondta volna, hogy mi a helyzet a notival.Válaszra sem méltattak.Azt mondták nem foglalkoznak szervizzel, gondolom magán szakszervizbe kell vinnem a gépetÜres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
net84
őstag
válasz Ace Ventura #4569 üzenetére
Tény, hogy a HRP Szerviz Kft nem foglakozik FSC szervizeléssel.
Én megnézném a fusi honlapján gyártási szám alapján a gyártási időt vagy megpróbálnám megkeresni az eladót. Tény, hogy nem kérik a számlát, de az általam vázolt szituációban előfordulhat kérnek számlát hozzá.
Asus noti garanciális javításához sok esetben garpapr sem kell, csak egy gyáriszám. Egyes esetekben viszont bekérik a garfüzetet, a számlát, néha pedig még nekünk kell veszekednünk és a nagyker számlával igazolnunk, hogy márpedig ekkor vettük, másnap eladtuk, még bőven van rá gar...Read only...
-
Csaba_20_
őstag
válasz Gyuri27 #4555 üzenetére
Bár már nagyjából kitárgyaltátok, de a lényeg az, hogy a regisztrációs feltételek miatt nem tud magánszemély ott vásárolni közvetlenül. Ez nem törvényi megkötés, hanem kereskedői. Meghatározza, hogy ő csak nagykereskedelmi tevékenységet kíván folytatni és ahhoz az kell, hogy fogyasztók ne vásároljanak nála. A fogyasztókat szűri ki a regisztrációval.
A webshopokra nem olyan rég jött ki jogszabály, nem igazán sikerült még átolvasnom, de azt sem tudom hogyan lesz működőképes a gyakorlatban. [link] -
Ace Ventura
addikt
Gyártási szám alapján a honlapon azt irja, hogy letelt az 1 év.Az eladó semmilyen felelősséget nem vállalt, tehát őt nem nagyon cseszegethetem.Nem is szeretném.Bár amikor felhívtam tegnap azt mondta, hogy segit intézni a dolgokat, bár azóta a privimre sem reagált.
Tehát ha a HRP nem foglalkozik ilyesmivel, akkor hova kell vinnem a cuccot?Egyszer egy vga-mat ugyanígy legarizták, és kaptam egy újat.Magánszemélyként vittem be hozzájuk, és egy szót sem szóltak, hogy került hozzám a HRP pecsétes garlevelük.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
sbazsi
veterán
egy kérdés: van-e valami határidő arra vonatkozóan, hogy hány napon belül kell válaszolnia egy cégnek, ha írok nekik egy panaszlevelet?
-
wwenigma
Jómunkásember
Sziasztok!
Lenne egy problémám.
Van egy LG monitorom, még a régi jó Mistralos időkben LFFH Kft.-től lett véve. Lehát nincs hozzá LG garlevél. Az LG Mo. "hivatalos" válasza telefonban, hogy jogutódot keressek, az meg ugye...mistral... höhö.
Viszont. Global 3 év garral adják a monitorokat, a gyártási ideje is 2007. márc, tehát belefér. A magyar fogyasztóvédelmi törvény szerint a vásárlást igazoló számla is elég (szériaszám felvan tüntetve), sőt az LG Hungary honlapján is csak az szerepel, az nem, hogy kötelező a garlevél mellé...
Tehát. Ezekre hivatkozva szerintetek van eselyem? Megér mégegy misét a support? (előzőleg eléggé ellettem küldve ugye. )
Thnxxx.
ui: vagy inkabb szedjem szet es csereljem ki azt a 2 elszaradt kondit a tápjában?
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
Gyuri27
félisten
válasz wwenigma #4574 üzenetére
Tudnál egy linket dobni az lg global garanciájáról (ill, hogy pontosan milyen termékek tartoznak ebbe a körbe)?
Az alap ugye az, hogy külsős gari esetén a szervizhez is fordulhat az user. Ugye a gari levélen ezért szerepel a szervizek névsora vagy legalább egy tel szám amin lehet érdeklődni.
A probléma abból adothat, ha illetékes nagy/kisker nem a hivatallos disztributori hálózaton keresztül szerezte be a terméket. Ha pedig ez a moncsi a lengyelektől jött akkor sajna igazuk van. Olyan ez mint egy samu hdd esete. Mikor irod a seriált és kiderül, hogy ázsiába garis. Ezért lenne érdekes a global warranty kideritése. Mert, hogy a hirhedt kisker mit technikázott az egy dolog. Az egy másik, hogy erről számlát is adtak. De ez ettől még lehet szürke és fekete import is. Arra pedig a hazai gari nem igazán vonatkozik.
Amennyiben mégis van rá globál, akkor kutya kötelességük a hibát javitani. Még akkor is ha a kisker/nagyker/disztributor közben bedőlt.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Ariadne
őstag
válasz Vasinger! #4583 üzenetére
Kérd vissza a szerviztől, és vidd el a kiskerhez, ők kötelesek javítani/cserélni/pénzt visszaadni. A szerviz ezekre nem köteles, csak lehetősége van teljesíteni, cserélni nem mindig, főleg pénzt visszaadni pedig egyáltalán nem tud.
A mai számtech piacot ismerve kérdés, hogy milyen cégnév van a számládon, tehát hogy tényleg létezik-e még az a cég most (lásd www.e-cegjegyzek.hu, itt feljebb többször is leírtam, hogy lehet megkeresni).
mod: És ha jól értem, jótállás még van rá, ugye?
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
No még egy cég, akitől nem szabad rendelni, legalábbis itt úgy tűnik, hogy pórul járt valaki az X-byte nevű céggel, akik teljesen nyilvánvalóan csalók. Ilyen néven ugyanis nincs a cégnyilvántartásban létező cég, a webshop kapcsolati oldalán feltüntetett adatok egyike sem valós...
mod: A trükk most már mondhatjuk sajna, szokásos - előre utalásnál -20% kedvezményt ígér, aminek még mindig bedőlnek emberek. Egyelőre úgy tűnik, hogy az egyetlen valós adat épp ez lehet, csak rögzítem, ha később eltüntetnék onnan: CIB Bank készpénz utalási számlaszám: 10700385-64702889-51100005 Mezei Ferenc X-byte Computers forrás.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Cimbooora
aktív tag
ÜDv!
Vettem a Vaterán egy KIT ramot CSX 1066-os 2x1gb-os metal blue hűtőbordás..
Az AQUA-ba lett véve.
Garancia elméletileg van még rá, de a tulajdonos, akitől vettem a ramot, az nem találja a garancia levelet, persze én ezt tudtam, hogy nincs hozzá garancia levél.
Na most az egyik ramom valami miatt meghalt, menni megy csak egy idő után kifagy stb.Kérdésem az, hogy kicserélnék-e nekem a ram-ot ha garanciás még, de nincs meg a garancia levél.
Láttam olyat a "Szolgáltatások" menüpont alatt, hogy "garancialevél pótlása" 1000ft.
Ezek ilyen esetekben használhatóak?
Előre köszönöm válaszaitokat!! -
Gyuri27
félisten
válasz Cimbooora #4587 üzenetére
Egy: Ha nincs róla blokk, számla, garlevél akkor miért cserélnék ki?
Kettő: ha a boltban nincs olyan ram, akkor a fiúk elkezdenek avultatni. Az meg nem valami jó, hogy mondjuk egy 12k-s ramért kapsz valami 8 k-t.
Három: ha régen lett vásárolva az a ram, a cégváltások miatt nem biztos, hogy lesz kedvük garizni.
Négy: ha fizetni kell a számláért [link] (a fentiek figyelembe vételével) a gyári garival jobban jársz.
Amd - Radeon - Ryzen
-
Ariadne
őstag
válasz Gyuri27 #4586 üzenetére
Hmm, most hogy kicsit utánaástam, akár az is lehet. Bár nem tudom, rosszul rémlik-e, hogy valamikor létezett tényleg ilyen néven számtech üzlet. Az biztos, hogy most nincs.
Van ugyanis egyrészt az az unas webshop, a Népfürdő utcai címmel, viszont van egy másik webáruház is, ott már Üllői úti címmel, cégnév itt egyáltalán nincs. No viszont gugli barátom segítségével annyit kiderítettem, hogy a honlap regisztrálása egy 3W Internet Kft. nevű céggel való kapcsolatra utal, namármost ennek a cégnek egyetlen tulajdonosa és ügyvezetője egy Sobolevskyy Volodymyr nevű valaki (an.: Petrova Jekatyerina). Mit mondjak, erősen hasonlít az ecoboltos kamunak tűnő alapító névre... De persze lehet, hogy én vagyok paranoiás, mert ez legalábbis nem egy vadiúj cég, mint az volt.
Lassan lehetne kamu webáruházas topikot is nyitni...
Ja és szurkoljatok, lehet, hogy haldoklik egy cucc, amit még a megboldogulófélben lévő idegenes boltban vettem anno. Több éves, több év garis videókártya, mmm, igazi csemege a garanciális reklamációhoz, főleg egy ilyen üzlet esetében. Azért remélem, mégsem annak van baja, mert kedvem az nem nagyon van ehhez a balhéhoz, de persze ha meg kell tenni, megteszem amit lehet...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Gyuri27
félisten
válasz Ariadne #4590 üzenetére
Ha garizni kell akkor (ha még nem tudod) mondok egy nevet akihez fordulhatsz (nem sajnos nem én vagyok).
Mert mint láttad te is az idegenekkel nincs mit csinálni.
Ha meg müsor lesz szólj és megyünk mi is. Egyrészt szurkolni, másrészt lássuk mit kell csinálni, harmadrészt meg utánna iszunk egy kávét és eszünk egy sütit.Amd - Radeon - Ryzen
-
Vasinger!
nagyúr
válasz HUN]Repa #4589 üzenetére
Nos, most elvileg úgy áll a dolog, hogy a Lord-nak kell írni egy elég hosszú kis kérvényt, hogy szeretném visszakapni a pénzt, vagy adjanak csere monitort. Mert igazából állítólag őket a nagyker gátolja, mert nem akarnak adni alaplapot se tápot, mert az romlott el.
Milyen adatokra gondolsz? Nagyon megköszönném, ha tudnál vmi előrelépést hozni az ügyben.
Igazából az egészben a legrosszabb, hogy lassan már a monitor árát eltelefonáltam és időm sincs ennyit foglalkozni mint amennyit kéne....se erőm.
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz Gyuri27 #4591 üzenetére
Hát mit mondjak, ha jó széles vállú, kigyúrt emberek vagytok, akkor lehet már puszta jelenléttel érdemben elő tudnátok segíteni az ügyintézés hatékonyságát.
Még azért remélem, hogy nem lesz gond és menni fog a gép. Ha este fórumozok, akkor megy.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Gyuri27
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- IPhone 12 64GB gyári független gyári 100% akku 12 hónap szavatosság
- MSI Katana 15 Gamer Laptop B13VFK 9S7-158571-072 ÚJ,Számlás,bontatlan!
- Lenovo legion 90rt00y8hg Gamer asztali gép új,bontatlan csomagban, számlával!
- Eladó MAC Audio autóhifi erősítő mélyládával együtt!
- HP Spectre x360 14-ef2774ng - ÚJ - 13,5" felső kategóriás 2-IN-1 ultrabook
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest