Új hozzászólás Aktív témák

  • Cece04

    tag

    Sziasztok!
    Tavaly októberben rendeltem ibuygouról egy piston 2 fülest,
    pár hete elhallgatott az egyik fele. Felvettem a kapcsolatot a supporttal.
    Már az furcsa volt, hogy a hibajelenség leírása nem volt neki elegendő,
    azt kérte, hogy készítsek róla videót. Elkészítettem...majd kérte,
    hogy küldjem nekik vissza, hogy megvizsgálják, de ajánlottan,
    trackelhetően és értékbiztosítva. Utóbbit hanyagoltam, mert így is
    1200 forintra jött ki..
    Most írtak, 3 héttel később, hogy kicserélik és ha nem bánom,
    akkor küldjek már 5 dollárt paypallal a légipostáért. :)
    Nem kéne, nem?
    Eddig bármikor volt hasonló garis ügyintézésem (pl. lendmeurears, mp4nation)
    az úgy ment, hogy írták, hogy küldjem vissza nekik sima standard levélként (kb. a negyedéért)
    majd a bevizsgálás után küldtek egy újat, volt, hogy meg sem írták, hogy küldik az újat
    egyszer csak jött a postás.
    24USD most ez a termék..a cserére már így is ráköltöttem mondjuk 4-et,
    nem szeretnék még ötöt.
    Csak próbálkoznak?
    Köszi a segítséget :)

    A valósággal az a gáz, hogy nincsen hozzá háttérzene...

Új hozzászólás Aktív témák