Új hozzászólás Aktív témák

  • #71562240

    törölt tag

    válasz nmy1212 #42705 üzenetére

    Sajnos általános törekvés, még márkaszervizekben is, tehát nem a "sufniGSM" egyedi ötlete, hogy a tartozékok hibája esetén leadatják, le akarják adatni a készüléket is, a hibás tartozékkal együtt. Ugyebár, ezt a módszert olyan készülékeknél is differenciálatlanul gyakorolni akarják, amelyekre az embernek szüksége van, nem tudja feleslegesen és értelmetlenül nélkülözni. Neked, mint fogyasztónak ezzel a szervizelői szokással nem szabad megalkudnod, vagyis neked ragaszkodnod kell hozzá, hogy miután bemutattad a felvevőhelyen, hogy a "gazdakészülék" rendeltetésszerűen működik és a tartozék egyértelműen az ő tartozéka, leadod a tartozékot, ők pedig megjavíttatják vagy kicseréltetik. A fülhallgató javításához ugyebár nincs szükség a telefonra, csak annak igazolására, hogy az a te garanciális telefonod tartozéka. Ehhez ragaszkodj, elvi fogyasztóvédelmi okokból is. Az egy más kérdés, hogy az egy hónappal való fenyegetőzés se komilfó egy ilyen egyszerű szerviztevékenység esetén, ilyenkor kötelességük cserekészüléket biztosítani, jelen esetben egy fülhallgatót a javítás idejére.
    Megint egy másik filozófiai szempont persze, ha figyelembe veszed, hogy azért vásároltál sufniGSM-ben, mert az ottani esetleges olcsóbb árba az eladó és te is "hallgatólagosan" beleszámítottátok a sufni garanciális szolgáltatást és nemszolgáltatást. Ez esetben egy kis volumennel hozzájárulsz kies hazánk észak-balkáni állapotainak tartósításához... :((

Új hozzászólás Aktív témák