Aktív témák
-
Nagymelák
aktív tag
Ez katasztrófa volt!
Húzhatnak,nyithatnak,nyomhatnak itt bármit,ebből akkor sem lesz izgalmas előzés kavalkád.
Halkan jegyzem meg ha védekezésnél csak egyszer lehet irányt változtatni akkor Massa, Buttonnal szemben nem mindig volt szabályos.
Schumacher, sajnos amíg a nagyokos Mercedeses vezetők nem jönnek rá hogy hagyni kellene Brawnt kibontakozni addig csak ez fog neki jutni.
Remélem javulni fog az évad,mert ha nem akkor ez dög unalom lesz.U.I: A Sauber még alkothat nagyot, jok a pilótái.
-
Nagymelák
aktív tag
A motorokat kellene engedni fejleszteni,nem pedig elektromos autókat kellene gyártatni!
De ha már ezt a vonalat erőltetik akkor KERS-ben mindenki egy központi gyártmányt használjon.Az azért elég fura hogy a Red Bull KERS nélkül agyonveri a mezőnyt,nem hiszem hogy a téli időszakban egy mérnöki gárda sem talált olyan megoldást amivel utol tudnák érni a Red Bullt,hisz minden elvileg egyforma.Az F1-nek arra lenne szüksége hogy az élmezőnyben olyan harcok legyenek mint a közép mezőnyben!
A nagyok hisztijére a gumikat illetően csattanós választ adott Perez aki egy kiállással megcsinálta futamot,pedig újonc létére gumi koptatósabb futamot is mehetett volna.
Remélem a Sauber akiket már tavaly is kakukk tojásnak gondoltak de végül mégis csalódást okoztak tovább fog fejlődni.
A Lotus Renault pedig már most elgondolkozhat azon hogy a nyugdíjas Heidfeldet még szezon elején menesszék,mert Ő nem lesz a csapat hasznára,Petrov felnőtt a feladathoz így nyugodtan bevállalhatnának egy fiatal versenyzőt akiben van tehetség és ambíció.
Rubenst is nyugodtan nyugdíjba küldhetnék,mert lehet nagyon tapasztalt de benne már nem lesz több,csodálatos megmozdulásáért kevés büntetés volt a boxutca áthajtás a fekete zászlót jogosabbnak éreztem volna,tavaly a Hungaroringen telesírta a párnát hogy Schumacher fel akarta kenni a falra,de most nem zavarta hogy olyan távolságról akart előzni aminek a sikere szinte lehetetlen volt.A 107%-os szabály kevés a Virgin és a másik Lotus semmit nem fejlődött ezért felesleges őket kerülgetni a pályán.
-
Nagymelák
aktív tag
-
Nagymelák
aktív tag
A szárny állítást az egész pályán engedélyezni kellene.
A KERS rendszert hosszú tömött sorokban el kellene felejteni,helyette inkább engedni kellene a motorok teljesítmény növekedését.
Mondjuk az állítható szárny helyett vissza lehetne inkább hozni az F csatornát,igaz hogy nem olyan látványos a működése mint a szárnynak,de legalább nem kell plusz pedál,gomb,kis kínai a működtetéséhez.Male: Nem azért nem fejlesztettek mert nem volt rá szükség hanem azért mert nem volt rá pénz! Nagy különbség!
[ Szerkesztve ]
-
Nagymelák
aktív tag
válasz Barthezz2 #25120 üzenetére
Azt ne felejtsük el hogy a F csatorna kézi működtetése csak azoknál a csapatoknál volt jellemző akik utólag tákolták bele a kocsiba,és a szezon végére ők is jelentősen fejlesztették.Valószínű hogy az új autó fejlesztésénél már ugyanúgy alakították volna ki mint a kitaláló Mclaren akik kezdettől fogva a pilóta könyökével működtették!
A hátsó szárny állítás sem egyszerűbb mert ha azt nézzük hogy a mai versenyen a célegyenes ráfordító előtt kapták a jelet a kormányon hogy használhatják, akkor ott még figyelni kell egy pár dologra,kanyar előtt fék elosztást állítani,szárny használati jelet figyelni,esetlegesen zászló jeleket figyelni hátha valaki szétpakolta magát a célegyenesben (lásd majdnem Sutil) az előtte haladót figyelni hogy hol lehet bebújni mellé.Ha mindezeket figyelembe vesszük akkor azt hiszem van elég dolga a pilótának,tény hogy jobb mint félkézzel vezetni,de mint az elején említettem egy olyan rendszert dobtak a kukába ami az evolúciós fejlődése miatt ma ezerszer biztonságosabb lett volna mint a szárny állítgatás,nem beszélve arról hogy mivel mozgó alkatrészről van szó egy esetleges meghibásodás,a verseny feladását eredményezheti,ne adj isten olyan jellegű a hiba ami a szárny elvesztését eredményezi akkor baleset is bekövetkezhet.Male: Jó üzleti vállalkozás szinte egész évben alig volt szponzoruk!Ha olyan jól ment volna nekik anyagilag valószínűleg ilyen siker után Brawn nem adta volna el a Mercedesnek az istállót!Főleg úgy hogy a F1 körforgásában élt és láthatta hogy a nagy gyári csapatok mint a Toyota,Honda,BMW semmire nem ment a pénzével mert a nagy elméket egyik sem hagyta szárnyalni.A Mercedes azért hagyta ott a Mclarent mert ők nem engedték hogy a Haug féle elvakul nagy emberek elnyomják a kreativitást!
[ Szerkesztve ]
-
Nagymelák
aktív tag
Aha,tehát Ross Brawnak az volt az álma hogy a Ferraris és Brawn-os szabad kéz után a Mercedes szerencsétlen irányítása alá vesse magát!A Mecedes-es sikerek a Mclaren autó építő tudásának volt köszönhető!Ők sosem fognak ütőképes kasztnit gyártani,a motorokhoz értenek de egy autó nem csak abból áll!
Schumacher nem a Mercedes kedvéért jött vissza hanem azért mert Brawn barátja,és úgy gondolták hogy Schumacheren keresztül talán befolyásolni tudják a Mercedes vaskalapos irányítási módszereit!Így Schumachernek is lett volna 1-2 jó éve,és Brawn sem bánta volna meg a döntést hogy eladta magát a németeknek!Mellesleg a Hondától kapott pénz sem tartott örökké,nem mondtam hogy 0 szponzoruk volt,de ugye nem gondolod azt hogy valaki úgy támogatta a csapatukat hogy nem kellett a nevét kitenni az autóra! Richard Branson a Virgin tulajdonosa sem kötött velük hosszútávú szerződést,még akkor sem amikor nagyon ment a szekér!Ennyit a tele voltak szponzorokkal című részről!
[ Szerkesztve ]
-
Nagymelák
aktív tag
Szabadon távozhatott volna,ez igaz,de az F1 ezeknek az embereknek életforma,egyszer már elment a Ferraritól Brawn,és mégis visszajött,azért valami bizsergés hiányzott neki.
BMW, láttak már autót gyári csapatként semmit nem tettek le az asztalra!
Honda,voltak világbajnok motorjaik,csak a pénzüket szórták gyáriként semmire nem mentek!
Renault,szintén ugyanaz mint a Honda-nál!
Toyota, talicskaszámra nyomták a pénzt az autóba!És hol vannak?
Mercedes,megpróbálták de ez nem fog menni nekik!Szerinted miért akarták a Mclarent a befolyásuk alá hajtani,Mert tudták hogy aerodinamikailag,kasztni szinten nem tudnak semmit kezdeni,ezért volt cél hogy olyan gárdát vásároljanak meg ahol megvan a megfelelő tapasztalat és rutin. -
Nagymelák
aktív tag
Renault:2005-2006-ban gyári csapatként lettek világbajnokok?Szerintem nem!Én gyári csapatokról beszéltem!
Azért akarták mert tudták hogy a sok évtizedes rutint és tapasztalatot nem lehet egy év alatt megszerezni,ez egy költséges sport sikerek nélkül nehéz letolni a cég torkán hogy ugyan már öntsünk még bele pár milliót hátha sikerül valami.A Mercedes sem fogja a részvényesei pénzét elszórni,ezért volt jó a Mclaren nekik, mert jöttek a sikerek benne voltak a Top 3-ban és mindenki boldog volt.De gyárilag nem kellett volna próbálkozniuk.
-
Nagymelák
aktív tag
Csak halkan kérdezem meg,ha szabályos hogy a szárny ennyire hajlékony,akkor a többi csapat mért ragaszkodik olyan észvesztően a merev szárnyhoz?Nem lehet hogy mégsem szabályos?Mert gondolom egy rossz megoldáshoz nem ragaszkodna senki tavaly óta,főleg annak fényében hogy a Red Bull alázza a mezőnyt.
-
Nagymelák
aktív tag
Szerintem Vettel azért nem mert kiszállni az autóból,mert félt hogy agyon csapja a KERS-e úgy feltöltötte a rakéta tempójával!Az meg hogy nézet volna ki hogy ha a kamerák előtt szikrákat hány a bukósisakja.
-
Nagymelák
aktív tag
Azért az érdekes hogy abban a pillanatban hogy megakadt valamennyire a RedBull szekér rögtön az óvás jut az eszükben a Mercedes ellen!Mikor a tavaly a hajlékony első szárnyukat vizsgáltatta a többi csapat akkor arcoskodtak hogy mindenki rosszul lát,és élvezték hogy átverték az FIA-t!Most hogy valaki kitalált egy újítást ami nekik nincs és még ráadásul szabályosnak is minősítették,rögtön sír a szájuk.Csak nem értem mire?A technikai megoldás ha jól értem csak akkor működik ha aktív a DRS,mivel a szezon nagy részében a mezőny csak a Mercedes-ek hátulját fogja látni mikor az élen haladnak futam közben nem fogják tudni használni,kivéve mikor Vettelt fogják lekörözni.
-
Nagymelák
aktív tag
válasz rocket #43070 üzenetére
Ha egyszer szabályosnak minősítették,akkor szerintem már nem kellene betiltani,másolják a többiek ha tudják.
Bár láthattuk a Mclaren F csatornáját sem tudta némelyik csapat értelmesen másolni,a pilóta még a homlokával is a lukat tömködte.
A Lotus óvása sem teljesen értető hisz a Mercedes előtt végzett,tehát olyan nagymértékű előnyt nem hozott ha ronggyá verték volna a mezőnyt akkor még megérteném az óvást. -
Nagymelák
aktív tag
válasz rocket #43075 üzenetére
Kettős mérce most akkor lenne ha betiltanák!
Szegény zokogó RedBull most ebben próbál ügyeskedni,ezért az óvás!Ők bukták a legnagyobbat jelen pillanatban,lehet hogy van egy Német lobbi ami eddig nyomta Vettelt hisz német téren nem volt más alternatíva,igaz ott volt Rosberg és Scumacher, de az autó az még sehol sem volt.De most,van egy német autó és két német pilóta akik esélyesek lehetnek,a RedBull lobbi erejének itt a vége ezért próbálkoznak óvni.A Lotus,őrülök hogy ekkorát javultak,de azt hiszem hogy ebben az óvásban az is benne van a részükről hogy ha az Ő fejlesztésüket betiltották akkor,dögöljön meg a Mercedes lova is. -
Nagymelák
aktív tag
válasz rocket #43082 üzenetére
A Mercedes megoldása,csak időmérőn hozhat előnyt,hisz ott bármikor használhatja a DRS-t,de az hogy akkor is előnyt hoz az egyáltalán nem bizonyított!!A futamon a megoldásnak csak akkor van haszna ha van alkalom arra hogy nyissa a szárnyat,ez pedig egy elég bizonytalan előnyszerzési lehetőség hisz lehet hogy egész futam alatt nem kerül olyan helyzetbe hogy DRS-t használjon!És ha még használhatja is a DRS-t tavaly is több alakalommal a hajára kenhette a pilóta a DRS-t mert még annak a használatával sem tudott előzni!A Lotus megoldása az egész futam alatt előnyt jelenthetett volna hisz fékezésre és gázadásra aktiválódott,így kigyorsitásnál és fékezésnél is előnyt jelentett volna hisz fékezni és gázt adni,gyakrabban szoktak mint DRS-t nyitni.A DRS lehetőség futamon elég tervezhetetlen.
-
Nagymelák
aktív tag
Scumacher a 4.helyről indul,az első 3 körben nem lehet DRS-t használni,ha abban a 3 körben ,megtudja erőből előzni az előtte levő pilótákat akkor már is nincs lehetősége használni ezt az állítólagos DRS előnyt,így már csak az a kérdés hogy a Mercedes van-e olyan erős hogy maga mögött tudja tartani a mögötte haladókat,és hogy azok tudnak-e egy másodpercen belülre kerülni mögötte hogy a DRS-t használhassák.
Ha nem tudnak közel kerülni hozzá,akkor nincs miről beszélni,mert a Merci motor önerőből is megoldja a dolgot.
A találmányuk előnyösségét (ha van)talán Rosbergen lehet majd lemérni mert Ő a mezőny közepéből rajtol.
Egy biztos ha Schumacer előre kerül és fekszik már neki az autó,ami most nagyon úgy tűnik és nem eszi meg a gumikat akkor a rutinja, átsegíti a nehéz pillanatokon.
Afelől nincs kétségem hogy ezt az autót,már inkább Scumacher-re tervezték,nem azért jött vissza hogy a mezőny közepén bohóckodjon,a harciassága felől pedig nincs kétség. -
Nagymelák
aktív tag
válasz callmeakos #43131 üzenetére
Agresszív is lett az autó,láthattuk hogy milyen agresszíven állt bele a kavicságyba.
És a pilóta is (Alonso) agresszívan hajt a VB címre,majdnem ketté tépte a pályamunkást. -
Nagymelák
aktív tag
válasz Kiki18 #43138 üzenetére
Biztos megakadt a Cd a kormányon lévő lejátszóba,ütött rajta egyet,de az sem segített.Ezért inkább kiszállt és közben eldúdolta a Hammerite festék reklám dalát ami így szól és azt hiszem ez lesz a kedvence "Ócskavas,ócskavasnak rozsdás vasnak,jól takaró színt ad......"
-
Nagymelák
aktív tag
válasz werszomjas #43146 üzenetére
Gondolom az első légterelő alján levő hosszúkás nyílásokon keresztül vezetik be a levegőt az autó alá,így növelve a tapadást.
-
Nagymelák
aktív tag
-
Nagymelák
aktív tag
1,Button,2,Scumacher,3,Rosberg
A két RedBull-nak talán marad a pontszerzés az elmúlt években nem nagyon küzdöttek mezőnyben,talán csak Webber Ő sem mindig sikeresen.Hamilton szokás szerint agyoncsapja a gumijait.
[ Szerkesztve ]
-
Nagymelák
aktív tag
Na ennyit a fantasztikus Mercedes DRS előnyről,az egész autót már most bevághatják a szelektív hulladékba,Rosberg szépen hátraküzdötte magát a 12.helyre.Button remek volt,remélem egész szezonban elkeni a csapattárs száját.
Ferrari,még nincs minden veszve,ha még időben kihajítják Massát,és Maldonadot beültetik a helyére még vihetik valamire az idén.[ Szerkesztve ]
-
Nagymelák
aktív tag
válasz Sandormaster #43426 üzenetére
Azért Vettel nem előzte magát lilára a pályán,tehát semmit nem mutatott abból hogy előre tudja küzdeni magát.A rajtnál volt egy előzése,Hamiltont pedig a kerékcserénél előzte meg.Igazi akció előzése nem volt.
-
Nagymelák
aktív tag
válasz Sandormaster #43432 üzenetére
Legalább gyakorolja az előzést,idén gyakran lesz hátul a mezőnyben.
Gyengültek és ezt ők is tudják,tavaly ekkora Button előnyt simán megettek volna a RedBull-ok.Az időmérőn is látszott hogy nem fog menni neki annyira,tavaly a Q2-ben vígan rohangáltak első időket kemény keveréken,idén azért felpakolták a lágyat gyorsan Ők is.
Most legalább tényleg megmutathatja Vettel hogy mit tud. -
Nagymelák
aktív tag
válasz kukinyo #43437 üzenetére
Tavaly ekkora előnyt két kör alatt megkajált volna a RedBull,most pedig támadó közelségbe sem került.
Többet volt most hátul, mint elől. A mai versenyhez a rajt utáni két előzésen kívül mit tettek hozzá Vettelék?Semmit!Autózgattak és szoktatták magukat ahhoz hogy a mezőnyben fognak nézelődni. -
Nagymelák
aktív tag
válasz #16741888 #43453 üzenetére
A második helyről miért nem támadta Buttont?
Rosberget lenyomta,azon kívül mit is csinált??
A többi versenyző azért elég jót vívott,de úgy látszik ha nem hajlik a szárny,meg nincs trükkös diffúzor akkor a tudomány is megáll,Webber ugyanez Ő sem nyomta le Hamiltont mint a bélyeget.
Aktív témák
- REZSI csökkentős OLCSÓ Mini Gamer !!!
- TicWatch Pro 2020 okosóra
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest