Aktív témák
-
Pá
addikt
Azt nem tudom, hogy jár-e érte büntetés vagy nem, ha pozíciót nyert a pályaelhagyással, de az tuti, hogy ott nem fért volna be normálisan, nézzétek már meg a visszajátszást.
Amúgy ahol olyan a pálya, kb minden rajtnál van 1-2 ilyen bukótér kiszélesítés, ez egyáltalán nem volt egyedi eset és még sosem büntettek érte. Azért mert Gyulának nem tetszett és 26x elsírta magát miatta még nem lesz szabálytalan.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Petya25
addikt
Mi az hogy a FOTA dönt...?
Csak egységes szavazás esetén lehet bárminemű módosítást végigvinni, pont ez a lényeg. Ha a Meki azt mondja, nem, akkor az véto és nem lehet hozzá nyúlni szerintem. Hülye lesz azt mondani, hogy oké ezután csak 6 henger fog dolgozni....Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
attisx
addikt
Jah... Van aki már a Merci megbüntetését követeli, mert biztos hogy csalnak. Pedig van egy egészen kézenfekvő magyarázat a Merga motorok szárnyalására. Tudniillik tavaly még 19000 volt a fordulatszám limit idén meg 18000. A motoroknak viszont eltérő a nyomaték görbéje, így könnyen lehet, hogy a fordulatszámlimit egy éve még a Ferkának kedvezett, most meg a Mercinek. Ennyi. Szerintem...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
hunnylander
őstag
Mi a probléma?
Patrick Head (Williams): "Az egész boxutcában köztudott, hogy a Mercedes nagyobb haladást ért el motorjának fejlesztése terén a megadott korlátok között, mint a többiek. Immár nagyon jó erőforrásuk van."
A Mercedestől a szabályosan megszerzett előnyt akarják elvenni. Mindenki számára ott vannak az engedélyezett motorfejlesztési perifériák, ugyanis a freeze nem abszolút. Tessék fejleszteni az engedélyezett területekeni! (Ja, hogy az körülményes és időigényes? ) És még a Mercedesnek kellene barmolnia a motorján a többiek bénaságait kijavítani? Undorító! Miért nem írják inkább a szabálykönyvbe, hogy a Mercedes motorokat kalapáccsal kell összeverni futam előtt? Ha FIA előírás, akkor szabályos lenne az eljárás.
Egyébként ha a Cosworth/Toyota bizonyul a leggyengébbnek, az összes erősebbnek barmolnia kell a motorján, a Ferrarinak is, akinek majdnem vagy ugyanolyan erős motorja van, mint a Mercedesnek. Az FIA közleménye csak javaslat, először is a csapatoknak kell átbeszélni a dolgot, majd lemérni a motorokat 'fékpadon'. De a Merci fityiszt mutathatna, az FIA-nak legalább annyira szükségük van rájuk is, mint a Cosworth-re. 3-4 csapatot fognak jövőre ellátni.
A kommentekre meg a felháborodás jellemző, ami indokolt és érthetó.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
JJános
addikt
Nem a hangembereket fizetik.
Én az idei idény alatt végig szavaztam egy olyan fórumon, ahol nagyon sokan voksoltak.
A cirkuszból még hátra volt a fele, és Kimi már szinte megnyerte. Ebből azt gondolom, hogy 10 emberkéből 7 Kimire szavazott minden hétvégén.Aki ezt tudja, az azt is, hogy mekkora értéke van ennek. Mondhatjuk, hogy piár, vagy reklám, vagy marketing, de a lényeg, hogy a szurkolótábora neki messze a legnagyobb.
Aztán amikor kezdte hozni a dobogókat, ez a támogatottság felcsapott, és lángolt.
2007-05-06 óta itt!
-
Oliverda
félisten
Räikkönen juniorként veri a sztárokat a WRC-ben
Köszönheti a menedzsereinek.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
aesir
veterán
Soha, sehol, semmilyen rendszerben, semmilyen csapatban, semmilyen sportban nincsenek egyenlők. Csak egy győztes lehet, ennek KELL alárendelni mindent. Forma1-ben sincs ez másként, aki mást állít az hazudik, hívják akár Ross Brawnnak, Ron Dennisnek, Frank Williamsnek, vagy Luca Di Montezemolonak.
Van saját életem...
-
puttputt
őstag
Régi nagy kedvencem, D. Hill két versenyt (1. helyekről... - egyikben sikerült neki 3.-ként befutni emlékeim szerint... talán a Tyrellel?) is elbukott, mindkétszer az utolsó kanyarban...
[ Szerkesztve ]
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
#70869248
törölt tag
válasz prmcsk #11200 üzenetére
HA holnap nem esik akkor érdekes rajt lesz
Az első 10 vizes gumin (Webber is ideszámít száraz körülmények között, hisz a köztes gumi is pocsék szárazra, azaz csere detto).
Ebben az esetben viszonylag könnyen élközelbe állnak a most hátul lévő élcsapatok, az egyenesbe mindenkit viszonylag könnyen megesznek.Amennyiben vizes lesz a verseny, akkor absz. és teljes mértékben bármi előfordulhat...ahogy írod.
Én száraz versenyt szeretnék, már csak azért is hogy lássam módosul-e a gumiszabály az utcsó qual és a versenyre vonatkozóan.
-
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz prmcsk #13957 üzenetére
A szabály azt mondja ki, hogy ha a SC mögött fejeződik be a verseny, akkor a SC az utolsó körben behajt a BOX,ba a mezőny meg megy tovább, mintha mi sem történt volna.
Ehelyett az utolsó körben behívták a SC-t, ergó technikailag nem a SC mögött fejeződött be a verseny.
Mint írtam, a SC szempontjából teljesen irreveláns, hogy menyik történik, de ha beívják és lengetnek egy zöldet, akkor a SC-Line-tól (ami szintén idei cucc) a célvonalig verseny van. És ez itt a probléma.
Oliverda: Nem akarok hülyeséget mondani, de ha jól tudom, nem csak ez az egy szabálya van a F1-nek, és ez nem teszi érvénytelenné a zászlóhasználatról szólókat.
Vagy igen? Ez is olyan, mint nálunk, hogy a gyülekezési joggal felülbírálható mások tulajdonjoga? Vagy miaszösz?
Motion_Blur: Irreveláns, hogy előre kitervelt volt-e. Még az sem számít, hogy RB mit gondol. A zászlóhasználatnak is szabályai vannak. Ha a SC (technikailag) bejön, akkor zöld zászló és versenytempó. Ha (technikailag) nem jön be, akkor sárga és SC-tábla. Tök mindegy, hogy maga az autó hol van a pályán.
Ha menet közben belengetik a sága zászlót SC-táblával, akkor mindenki azonnal lelassít. Nem vágják meg, míg feltűnik elöttik az SLS AMG...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
addikt
válasz prmcsk #13957 üzenetére
3,Akkor kimegyek és integetek nekik piros zászlóva.Ahhoz mit szólsz?
Majd engem megbüntetnek de legalább megzavarom a versenyzőt és le is lassít.Meg is előzik.Akkor semmi értelme ne lenne a zászlónak.
2, Csak ők egyedül nem beszari alakok és ismerik a szabályokat.Végre volt előzés ami szabályos is volt szerintem és még gyönyörű.Tudod mit,nézzél inkább igazi vonat versenyt
1, Akkor miért írták ki,hogy bemegy a SC magyarul megszűnik az SC tilalom.A szabály meg arra vonatkozik,hogy a SC nem megy be,de mivel utolsó kör inkább bemegy a boxutcába hogy ne legyen gond a levezető körrel és jobb látvány ha nincs ott egy utcai kocsi.
DE itt kihívták a SC-t folytatódót a verseny.Hamiltonnal sincs bajom,ha miatta jobb lesz a verseny+több előzés.De amikor szlalomozott akkor pont az előzést akadályozta meg,ami miatt sem tetszett.
-
hunnylander
őstag
válasz prmcsk #13957 üzenetére
Ezt nagyon szépen levezetted az egyik szemszögből. Mehetnél is a Ferrari ügyvédjének Párizsba az ICA tárgyalásra, csakhogy itt egy komoly jogi visszásság lépett fel és két interpretáció feszül egymásnak:
A Race Control kiadta az SC in this lap utasítást/tájékoztatást, az SC aktivitási lámpái kialudtak, az SC táblákat levették, a zöld zászlót elővették, mindezt Race Control utasításra.
Emiatt a verseny nem SC alatt fejeződött be! Hanem SC nélkül, így lehetett előzni, mert az újraindítás után az SC vonaltól lehet előzni.
És arra, hogy DT ellen nem lehet fellebbezni; a döntés ellen fellebeznek és Trulli-precedens, DT-t, e helyetti időbüntit is vissza lehet vonni. MS sikeres fellebbezés után visszakaphatja a 6. helyét és pontjait, a döntés és következménye érvénytelenítése után.
www.HunnyF1.com
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz prmcsk #13966 üzenetére
Nem, teljes mértékben értjük. De ahogy te is mondtad, azok a szabályok a SC-ra vonatkoznak, arra az esetre, ha a célba kíséri a mezőnyt.
De! Amint meglengetik a népnek a zöld zászlót, az onnantól verseny helyzet. A SC lápmaoltása csupán erre készíti fel a mögötte haladókat.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Pá
addikt
válasz prmcsk #13981 üzenetére
De emiatt nem a versenyzőt kéne büntetni, hanem azt aki elbaszta.
Direkt azért vannak a zászlók, hogy a pilótának legyen mire támaszkodnia verseny közben.szerk: azt meg nem tudjuk melyik sofőr fülére mit mondtak, viszont elég egyértelmű volt hogy a SC boxba menetele után mindenki versenytempóra gyorsított és védte a pozicióját.
Ha Alonso annyira biztos lett volna magában elengedi Rosberget is és jót röhög, nem védekezik.[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
JJános
addikt
válasz prmcsk #14000 üzenetére
Lehet, hogy rosszul tudom, de úgy emlékszem Suminak a fülére szóltak, hogy próbálja meg.
Szabály ide, szabály oda, Sumi csinálta, amit kértek tőle. Ahogy Lonzit nyugtatták, úgy Sumit paprikázták. Gyönyörű volt. Szerintem. Azért párszor visszanéztem, Lonzi nem úgy tünt, mintha akkor abban a pillanatban nyugodt lett volna.
A mercinél meg tomboltak? Akkor most mi van?
Az, hogy fáj, hogy megbüntették Sumit.
Oli: Személyeskedj hülyegyerek! Mi köze annak ehhez?
[ Szerkesztve ]
2007-05-06 óta itt!
-
Oliverda
félisten
válasz prmcsk #14000 üzenetére
Saját magukat égetik azok akik most Hill-re dobálják a sarat bár tény, hogy ez jóval egyszerűbb mint leírni azt, hogy félisten MS és Brawn elkövetett egy bakit.
Amúgy furcsa hogy a három másik bírót senki sem szapulja. Ők nyilván kézzel-lábbal ellenkeztek a büntetés ellen...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
decibel
aktív tag
-
hunnylander
őstag
válasz prmcsk #14061 üzenetére
Az csak az arányok kifejezése, amit mondasz az magától értetődő lenne, mármint amire célozgatni akarsz, mert ahogy fogalmazod, úgy nem helytálló.
Nem kell mindenkinek nulla pont, elég az élen lévőnek. De a győztesek személye keveredhet is, akárcsak a többi pontszerzés. Webber mennyit hozott Buttonon a hétvégén? Egy győzelemnyit.
De profánul azt jelenti a kifejezés, hogy a tavalyi pontrendszerben vagy az előző években leírtuk azon (fejlődőképes topcsapatban lévő) pilótákat, akik a szezon elején le voltak maradva két győzelemnyivel? Massa is le volt 2008-ban. Vettel is le volt maradva 2009 elején.
Az én terminológiámban a két győzelemnyi lemaradás azt jelenti, hogy egy akkora lemaradás, amit a lehető leghamarabb két futam alatt lehet behozni, de realisztikusan nézve (ha a technika és a versenyző formája adott), akkor 2+ futam alatt behozható lemaradás. A 2+ takarhat jó néhány futamot, az erősorrendtől és az ellenfelek bukdácsolásaitól függően.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
-
shev7
veterán
válasz prmcsk #14068 üzenetére
"A SC. előtt hány kocsi távolság is volt alfonz és sumi között ? Ha nincs SC. az utolsó körben, alfonz nem ott kanyarodik ahol így kanyarodott és sumi az életben nem érhet a közelébe, hiszen előtte sem fért vagy 15 körön át támadó helyzetbe..."
ez mekkora hulyeseg. Ha meg az elso par korben nincs SC akkor meg alfonz nincs sehol. ne ez legyen mar a szempont...
''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest