- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vírusirtó topic
- Windows 11
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Milyen routert?
- ASUS routerek
- HBO Max & OD topic
- Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
- Kínos ügy lett az OpenAI Scarlett Johansson-botránya
Aktív témák
-
Dr. Romano
veterán
-
Dany007
veterán
válasz IreN!CuS #47038 üzenetére
Igen én is azon az állásponton vagyok ahogy látom itt sokan mások is, hogy ez a sok esztelen szabály és szabályozás teljesen tönkreteszi a versenyzés élményét.
Igen, a kres is jobb lenne úgy, ahogy írtad. Sőt én inkább az "unlimited" verziót pártolom, hiszen akkor tényleg megindulna egy érdemi fejlesztés.
De így, hogy van körönként ~ mittomén 10 másodpercnyi idejük erre, nem hiszem hogy sokat fektetnének ebbe. Így ez tovább hátráltatja a személyautós változat megjelenését.A múltkor nem véletlenül fenyegetőzött a Ferrari is a kiszállással. Szerencsétlen pilótának már több gombot és kart kell kezelnie vezetés közben, mint egy űrsiklóban.
Meg persze tovább csökkentenék a motorűrtartalmat.DRS szintén baromság. Legalábbis így, ilyen szigorú megkötésekkel. Hogy csak egy x távon belül lehet használni csak a pálya kijelölt részein és azt is csak akkor ha 1 másodpercen belül vagy az előtted haladótól. Katasztrófa. Valamelyik tavalyi versenyen jött elő pont az a helyzet, hogy X megelőzi DRS-sel Y-t, majd a következő körben Y visszaelőzi X-et és így tovább... És ez így ment nemtomhány körön át. Hát mit ne mondjak nagy élvezet volt... Inkább röhejes.
Ezt persze azért vezették be - elvileg -, hogy több előzés legyen a pályán és izgalmasabb legyen. Na de elég megnézni 1-1 régebbi futamot mittomén a 2000-es évek elejéről, a 90-es végéről, volt ott előzés bőven! Mindenféle kers meg drs nélkül is! Csak akkor még nem volt ennyire beszabályozva az egész. Legalábbis nem ilyen szűk keretek közé.
Ami meg a biztonságmániát illet, az eddig se volt rossz! Jóval kevesebb ember halt meg Forma 1 közben (mondjuk az elmúlt 20 évben), mint pl foci közben (hiszen évente 2-3 ember esik össze a pályán)! Szóval ez sem lehet igazán igazi indok.
A sebességet meg majd korlátozza a pálya maga, meg az autók végső képességei. Hiszen vagy be lehet venni egy kanyart 220-szal vagy nem. Ezt a versenyző így is úgyis kifogja próbálni. Így is van még asszem 330-as vagy 340-es végsebességű pálya.
Aktív témák
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- EA Sports WRC '23
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
- iPhone topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Minecraft
- További aktív témák...
- -70% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,32GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill,WWAN 4G,Win11
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti 12GB
- Hama Ultraslim Fali konzol (TV)
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 12,9 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal DEÁK TÉRNÉL Átvehe
- Női városi bringa (Sierra City)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen