Keresés

Aktív témák

  • Dr. Romano

    veterán

    válasz IreN!CuS #47038 üzenetére

    Szerény meglátásom szerint Palikkal 2000 előtti időszakban nem is volt probléma egészen addig, amíg Djula mellé nem került, na onnastól már csak arról szólt az egész, hogy együtt b*ziskodnak...

    [ Szerkesztve ]

    Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

  • Dany007

    veterán

    válasz IreN!CuS #47038 üzenetére

    Igen én is azon az állásponton vagyok ahogy látom itt sokan mások is, hogy ez a sok esztelen szabály és szabályozás teljesen tönkreteszi a versenyzés élményét.
    Igen, a kres is jobb lenne úgy, ahogy írtad. Sőt én inkább az "unlimited" verziót pártolom, hiszen akkor tényleg megindulna egy érdemi fejlesztés.
    De így, hogy van körönként ~ mittomén 10 másodpercnyi idejük erre, nem hiszem hogy sokat fektetnének ebbe. Így ez tovább hátráltatja a személyautós változat megjelenését.

    A múltkor nem véletlenül fenyegetőzött a Ferrari is a kiszállással. Szerencsétlen pilótának már több gombot és kart kell kezelnie vezetés közben, mint egy űrsiklóban. :D
    Meg persze tovább csökkentenék a motorűrtartalmat.

    DRS szintén baromság. Legalábbis így, ilyen szigorú megkötésekkel. Hogy csak egy x távon belül lehet használni csak a pálya kijelölt részein és azt is csak akkor ha 1 másodpercen belül vagy az előtted haladótól. :U Katasztrófa. Valamelyik tavalyi versenyen jött elő pont az a helyzet, hogy X megelőzi DRS-sel Y-t, majd a következő körben Y visszaelőzi X-et és így tovább... És ez így ment nemtomhány körön át. Hát mit ne mondjak nagy élvezet volt... Inkább röhejes.

    Ezt persze azért vezették be - elvileg -, hogy több előzés legyen a pályán és izgalmasabb legyen. Na de elég megnézni 1-1 régebbi futamot mittomén a 2000-es évek elejéről, a 90-es végéről, volt ott előzés bőven! Mindenféle kers meg drs nélkül is! Csak akkor még nem volt ennyire beszabályozva az egész. Legalábbis nem ilyen szűk keretek közé.

    Ami meg a biztonságmániát illet, az eddig se volt rossz! Jóval kevesebb ember halt meg Forma 1 közben (mondjuk az elmúlt 20 évben), mint pl foci közben (hiszen évente 2-3 ember esik össze a pályán)! Szóval ez sem lehet igazán igazi indok.
    A sebességet meg majd korlátozza a pálya maga, meg az autók végső képességei. Hiszen vagy be lehet venni egy kanyart 220-szal vagy nem. Ezt a versenyző így is úgyis kifogja próbálni. Így is van még asszem 330-as vagy 340-es végsebességű pálya.

Aktív témák