Aktív témák
-
Gebriel
veterán
válasz dormantamas #4028 üzenetére
Nem vagyok egy nagy szaki ebben a témában,de szerintem a kapcsolatoknál a TCP/IP protokollt kapcsold át automatikusra.
[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
Nekünk 3 éve van Fiber-netünk soha semmi problémánk nem volt még velük.
Sógornőm nevén ment a szerződés és miután 10800ft körül fizetünk a családi csomag+mini csomagért úgy gondoltuk,hogy ideje lenne költség csökkentés miatt felkeresni őket.Meglévő ügyfeleknek nem adnak jó formán semmi kedvezmény /hiába fenyegetőztünk szereződés bontással/,és mivel nem kaptunk,így szerződést bontottunk.Majd miután kitöltötték a papírokat közöltük hogy az én nevemre újat kötnék.Láthatólag kicsit felment a pumpa a csajban.Rávilágítva a rendszer gyenge pontjaira/felesleges papír munka,az a fránya statisztikák stb stb/Családi csomag+midi+HBO 10500Ft-ért ez nekünk tökéletes volt.Majd ugyan azért a pénzért 2x nagyobb net+HBO.Csak a probléma ott kezdődőt,hogy a szerződés bontás 10nap az új megkötése 30nap ami azt jelenti hogy 20 napig no net no tv .Mondom az kizárt dolog.Pedig ez máshogy nem megy.Kb másfél óra "egészséges" civakodás után sikerült megoldani hogy ne legyen 20 nap kiesésünk.Közben előkerült a Vásárlok könyve is,ahol a cég hibáit panaszoltuk el,de közben az iroda segítő készségét dicsértük./talán ezért sikerült megúsznunk,hogy ne legyen az a 20 nap /
Tehát ha valaki,tudja hogy mit akar és a problémája mellet kitart az szerintem érvényesíteni tudj igazát és célba ér.
A fenti esett a gödöllői irodában történt.
Aktív témák
További kérdésekkel az Invitel topikba fáradjatok!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen