-
IT café
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
outdoor
aktív tag
1. A rendelés lemondást az Ebay csak az eladónak küldött üzenettel tette lehetővé.
2. Az eladó tíz üzenetre nem reagált.
3. Ezután észrevettem egy ellentmondást a termékleírás és a küldemény között. Ebbe a szalmaszálba kapaszkodva indítottam panaszt.
4. Erre már reagált az eladó. Azt, hogy én nem fizettem, ő pedig nem tudja törölni a rendelést.
5. Válaszoltam, hogy a rendeléskor azonnal fizettem. Ő még tízszer megismételte szóról szóra ugyanazt. Én minden alkalommal válaszolva leírtam, hogy fizettem. Ez látható paypalen is.
6. Így teltek el napok a case óta. Aztán eltűnt a termék a Purchase history-ból.
7. Ebből arra következtettem, hogy az Ebay megtette a magáét, törölte a rendelést.
8. Felmentem paypalre. Ott még látszott a kifizetés. Ezért rákattintottam a Resolution centerre.
9. Ezzel megszűnt az Ebay case. Azt írta, ha paypal case van, akkor nincs Ebay case.
10. Mit kell tennem a full refundért?
11. Hab a tortán, hogy a kifizetést mutatja a paypal, de ezzel az összeggel mínuszban van. Írt a paypal automata emailt, hogy fizessem be a több napos mínuszt. Nem fogom. A megoldás a rendelés törlése és a visszafizetés. Azzal a paypal egyenleg is rendeződik.
Mindig mindent rendesen fizetek. Nem jönnek rá, hogy nem véletlenül van mínuszban?A proper digital assistant could be my best friend
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen