Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • outdoor

    aktív tag

    válasz V/ #70894 üzenetére

    1. A rendelés lemondást az Ebay csak az eladónak küldött üzenettel tette lehetővé.
    2. Az eladó tíz üzenetre nem reagált.
    3. Ezután észrevettem egy ellentmondást a termékleírás és a küldemény között. Ebbe a szalmaszálba kapaszkodva indítottam panaszt.
    4. Erre már reagált az eladó. Azt, hogy én nem fizettem, ő pedig nem tudja törölni a rendelést.
    5. Válaszoltam, hogy a rendeléskor azonnal fizettem. Ő még tízszer megismételte szóról szóra ugyanazt. Én minden alkalommal válaszolva leírtam, hogy fizettem. Ez látható paypalen is.
    6. Így teltek el napok a case óta. Aztán eltűnt a termék a Purchase history-ból.
    7. Ebből arra következtettem, hogy az Ebay megtette a magáét, törölte a rendelést.
    8. Felmentem paypalre. Ott még látszott a kifizetés. Ezért rákattintottam a Resolution centerre.
    9. Ezzel megszűnt az Ebay case. Azt írta, ha paypal case van, akkor nincs Ebay case.
    10. Mit kell tennem a full refundért?
    11. Hab a tortán, hogy a kifizetést mutatja a paypal, de ezzel az összeggel mínuszban van. Írt a paypal automata emailt, hogy fizessem be a több napos mínuszt. Nem fogom. A megoldás a rendelés törlése és a visszafizetés. Azzal a paypal egyenleg is rendeződik.
    Mindig mindent rendesen fizetek. Nem jönnek rá, hogy nem véletlenül van mínuszban?

    A proper digital assistant could be my best friend

Új hozzászólás Aktív témák