- Bittorrent topik
- Linux kezdőknek
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Windows 11
- Aliexpress tapasztalatok
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Router gondok
- Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Batch programozás
Új hozzászólás Aktív témák
-
fagy53
nagyúr
válasz #78687232 #2200 üzenetére
Szerintem sok értelme nincs egy DirtRally2 megjelenésének, mert ez csak egy DLC-kel felturbózott DirtRally lenne. Sokkal jelentősebb lépés lenne a hivatalos WRC jogokkal / amit most a Milestone birtokol/ készíteni a jelenlegi DirtRally-n alapuló játékot. Ismert nevekkel, pályákkal és a hivatalos lebonyolítással VB-t lehetne játszani amiben a gumiválasztástól a valós szabályokig minden benne lenne. Ebben az F1 kapcsán van gyakorlata a Codemasters-nek és most csak ők tudnák ezt a hiánypótló játékot normálisan elkészíteni.
Kérdés mekkora a piac? Világméretekben a valós versenyek iránt is csak mérsékelt érdeklődés van a rally iránt, a játékért sem tolonganának, így nem vagyok benne biztos, hogy ez a kiadónak zsíros üzlet lenne...
Ha kiadnának valaha is egy ilyen játékot az a benne foglalt tartalom és a várhatóan nem magas eladási szám miatt horror áron jelenhetne meg, ördögi kör ez. -
Strezi
őstag
Valami készül de, többet nem mondok, mert a fejemre koppintanak
Brutál volt, múltkor a DR hivatalos bejelentés előtt beírtam ide pár konkrétumot (mivel senki sem tudott semmit), pár órával később pedig már a cégtől szóltak, hogy nem kellett volna ... Ki gondolta volna hogy egy kisebb, magyar nyelvű fórumról ilyen gyorsan szivárog az infó arra felé
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Shodan
addikt
Na ez már jó hír Semmi mást nem kérünk , csak több gyorsaságit és RX pályát, add át nekik
A többi úgy jó ahogy van.
Illetve nekem még van egy ötletem amit még semmilyen rally játékban, szimulátorban nem láttam, és nagyon jó lenne, de ezt megtartom magamnakwww.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
-
fagy53
nagyúr
Szivárog az mindenfelé, még olyan helyre is amire nem gondolnánk..., de ne is mondj semmit,a félszavakból is értjük egymást.
Remélhetőleg javul még a meghibásodások szimulációja, mert ez a CMR-nál és még az SLRE-nél is jobb mint most itt, a kormánybeállításokhoz meg gratulálok, fényesen sikerült.
Nagyon hiányzik az a CMR-nál megszokott ünneplés, gála ami a valóságban minden versenyen megvan, egy kis elismerés ami nem XP vagy pénz jutalom, de ha dobogós helyezést ér el az ember, egyszerűen jólesik, merrt ez így túl személytelen.
Sajnos tudom, hogy közelíteni a tökéletes szimulációs játékhoz a fejlesztőnek egy komoly kihívás és élvezetes, de a tizenéves lurkók ezt nem díjazzák, így csak csendben reménykedek... -
cyberkind
félisten
-
Alastair'
nagyúr
Az irányítás javult valamit amióta kiadták konzolra is? Én pc-n játszok xbox360 kontrollerrel, de nem az igazi. Legtöbbször olyan érzésem van, mintha fék sem lenne az autókban, szinte minden időt azzal rontok el, hogy jóval hamarabb elkezdek fékezni, mert egyszerűen nem tudom felmérni a féktávot. Ha fékezek olyan mintha valami lánc csörömpölne , de semmi lassulás. Még az 1.10-est "próbálgatom", ha jól látom 1.23-ál jár. Ha azt mondja valaki, hogy az irányítás normális lett kontrollerrel, akkor rögtön megveszem a gémet. Ma már csak 1 kattintás választott el a vásárlástól a G2A-n, de ha nem javítottak rajta semmit, akkor nekem egy fillért sem ér meg.
[ Szerkesztve ]
Alister from Hell
-
venomka1
aktív tag
Sziasztok. Szeretnek nagyon jatszani a jatekkal,de sajnos egy hatso kerekes autot vettem nagyon sokert,es nem tudom iranyitani, keptelen vagyok vele vegigmenni egy palyan. Hogy juthatnek elsokerekes autohoz? mit tegyek?
-
Strezi
őstag
válasz cyberkind #2207 üzenetére
(végre?) valaki, akiknek a régi vonal tetszett
Talán az lenne az igazi, ha maradna egy casual meg egy hardcore szimulációs vonal egymás mellett? Annyira mások az elvárások, hogy szerintem nem is érdemes egy játékon belül csinálni a kettőt!
Ha rajtam múlna, tologatnám ki a kontent pakkokat jó pénzért a DR-hez, amúgy meg jönne Dirt 4 - 26 a karácsonyfa alá ...
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
cyberkind
félisten
Igazából a régi vonal nekem az elsővel kezdett és végződött is, hiába jó a 2 és fogyasztható a 3, teljesen mások mint az 1, ami meg mai napig a legjobb, most is fent figyel a gépen, szóval nekem ez kéne vissza Steam-re, vagy a remake-je, hiányzik a kamionozás de nagyon.
Paranormal Cocktivity
-
venomka1
aktív tag
Jott mar ki,kiegeszito a jatekhoz? Uj palyak,autok?
-
nagyúr
-
venomka1
aktív tag
Ez eleg erdekes,hogy ilyen jatekhoz nemnadnsk ki kieget.
-
Ventur@
senior tag
Pálya? Hova?
Aszfalt van? Van. Német
Havas-jeges aszfalt van? Van. Monte
Havas van? Van. Svéd
Murvás van? Van. Görög. Finn
Taknyos-murvás van? Van. Brit.Akkor hova kell több? Jó, talán még egy aszfaltos olasz gyorsok jöhetnének a német mellé, de minden fajtából van. RX-ből meg 3 pálya és kakukk. Holott pont az utóbbi 1-2 évben kezdet el feltörni az RX szakág és nincs is ilyen irányú játék. Ezt simán meg lehetne lovagolni. Az sem érdekelne, hogy fizetős DLC-ben jönne (jó, mondjuk ne horror áron ), csak lenne bővítve. Bőven elbírna még a DiRT Rally min. 5-6 RX pályát. Minimum ennyit.
Ja meg egy Skoda jöhetne azért. Minden van, csak az nincs .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Tomdriver
őstag
válasz Ventur@ #2220 üzenetére
A kolléga gondolom úgy értette, hogy jó lenne szinesíteni a már egyhangú pályákat, ugyanúgy mint rallycrossban ezek is unalmassá válnak egy idő után. Minden helyszínnek megvan a maga feelingje, Mexikó, Ausztrál vagy Polsi, mind más és más.
Szóval több tartalom kéne minden téren, beleértve a kocsikat is.
Sajna én továbbra is szkeptikus vagyok a fejlesztést illetően, de persze kíváncsian várom a januári bejelentést csak ne azt jelentsék be, hogy nem lesz több tartalom. -
Lancia Statosnal ugye jol erzem, hogy alapbeallitasokkal a sved rallyn kb az utontartasa is kihivas, foleg a Mini utan? vannak homalyos emlekeim, hogy a CMR2.0ban billentyuzetrol vezethetetlen volt de kormanyrol is kihivas, Dirtben meg en hulye a Mini utan ezzel indultam neki. Fanatec Carrera Wheelem van, Clubsport pedalokkal. a nemet es a finn rallyt mondjuk imadta (marmint amig nem ment le barmelyik kerek az utrol mert akkor instant keresztbeallt), de a monacoi es foleg a sved valami egeszen oruletes volt.
hatsokerekesekkel valamennyi tapasztalatom azert van (NFS1/Porsche2000/CMR2.0 ota jatszok es 10+ eve van kormanyom), de a Königsegg CCX vezethetobb volt Race07ben, ami meg azert elegge nagy szo.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
venomka1
aktív tag
Nem szabad egy ilyen jo jatekot elhanyagolni, adhattak volna ki belole SP-t, palyakkal, kocsikkal. Konkretan ez a vilag legjobb rally-s jateka es nem tesznek bele plusz tartalmat, nem hiszem hogy sok mas jatekon dolgoznanak.
-
nagyúr
-
fagy53
nagyúr
válasz proci985 #2222 üzenetére
Az alapbeállítások valóban kihívást jelentenek a könnyű, de bitang erős hátsókerekesnél, ezért kell pl a fékbalanszt előre tenni amennyire csak lehet a difit meg nyitni így csökkenteni a farkcsóvit.
Könnyebb viszont íveket menni vele, készségesen fordul kézifék vagy skandi flick nélkül is, de vigyázni kell a gázadásra, mert bár a jobb lábbal simán lehet kormányozni, de rálépni a pedálra komolyan csak akkor, ha az eleje és a hátulja egy egyenesben van.
Érdekes módon nekem a svéd pályák éppen ezekkel a "nehéz eseteknek" tartott autókkal jönnek össze a legjobban, egy elsőkerekes kínszenvedés hozzájuk képest. -
koszi, beallitasokat meg nem nagyon piszkaltam de akkor probalok utanaallitani.
eloben elsokerekes autom van es eleg sokat vezetek lefagyott skandinav utakon, szoval ahhoz hozza vagyok szokva, hogy az elsokerekeseket is siman lehet gazadassal kormanyozni.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
COLBrattShaw
csendes tag
Udv mindenkinek!
Majd egy eve irtam ide eloszor, sajnos (most mar tudom ) csak tegnap inteztem be a jatekot. :facepalm: Nehez szavakba onteni milyen tutin osszeraktak, hatalmas elmeny szamomra! Hianyzott ez a szim szeru fizika, mar RBR ota nem toltam semmi hasonloval.
Itt aztan nem nagyon lehet elkalandozni gondolatban, mert egybol mesz az arokba. Bejon nagyon!!A Renault Alpine A110-el keztem, tetszett, de nem gondoltam volna, hogy igy megszeretem, jo kis vas! Ma elkezdem a masodik karrier bajnoksagot, ez mar a "clubman" es a masodik "event"-be (Sved) talaltam egy nagyon jo palyat amire egybol raallt a kezem, igy csinaltam par restartot, hogy javitsak az idomon.
Sikerult oszehoznom egy 13. helyet osszesitettben. [link]
Volt 2 nagyobb hibam, nomeg vegig kuzdottem az eletben maradasert majdnem minden kanyarban , szoval szerintem a 9., esetleg a 8. hely meg osszehozhatonak tunik, de a top7 mintha egy masik bolygorol valo lenne szamomra, legalabbis jelenleg.
Ra szerettem volna meg probalni de a vallam mar ugy kivolt, mintha elzakoztam volna a jegen. Csak 80%-on van az FFB-m, de meg igy is kemenyen megdolgoztatott, biztos ledobtam egy fél kilot magamrol. Mar hianyzott ez a feeling!Esetleg tudja valaki, hogy a kocsihoz hany fejlesztesi csomag lesz elerheto?
Egyet kaptam, az elso bajnoksag utan, "clubman" utan is jar majd egy? Elore is koszonom a valaszokat!
Ha tobb is jarna, akkor elobb ezt szeretnem elobb fejleszteni, nem pedig egy uj autot venni.[ Szerkesztve ]
YouTube-on: https://www.youtube.com/c/brattshaw (on youtube)
-
SH4D0W2011
őstag
Üdv!
Lenne egy kis problémám, remélem tud valaki segíteni.
Néhány hónap kihagyás után újra kedvet kaptam rallyzni, letöltöttem újra a játékot (Steam-es), viszont valamiért nem működik vele a DFGT-m. Egy jó órával előtte American Truck-oztam, ott oké volt, profilerben átállítottam, újra kalibráltam, DiRT-ben is ugyanez, kalibrálásnál tök jó minden, de ha indítok egy versenyt, a kormány és a pedálok meg sem moccannak. Mi lehet ez? -
vidra1221
tag
válasz SH4D0W2011 #2230 üzenetére
Ma nálunk is volt délelőtt egy ilyen szitu. Dirt rally - DFGT kormány. A kormány bekapcsolt de a játékban nem reagált semmire. Azt most este megint megpróbáltam kormány beüzemel meg minden aztán most jó volt, annyit észre vettem hogy 1-2 gomb illetve a kézi váltóra kalibrált funkció elállítódott.Szóval most jó. Hogy ezt most véletlen egybeesés vagy a két eset vagy nem passz.
-
#57332736
törölt tag
válasz SH4D0W2011 #2230 üzenetére
Nekem is hasonló problémám volt pár hete, ugyancsak egy DFGT-vel, a Geforce Expecience eltávolítása megoldotta.
-
Enton
addikt
válasz Seangaijin #2228 üzenetére
Ahh, van még mit gyakorolni, de kinek nem. Ajánlom ezt a pályát még havas/jeges feelingnek:
DiRT Rally - WR - Vallee Descendante - Fiesta WRC
Nekem ez a kedvenc ilyen szakaszom, ilyen 6:40.xx - 6:50.xx -ig összejön ha ügyes vagyok. De én éjszakai hóesésben szoktam tolni úgy még jobb a hangulat.
Annyi csak ,hogy a hajtűket be kell magolni és rákattani, hogy-hogy a leggyorsabb átmenni rajtuk de nem lehetetlen ráérezni szépen.
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
Enton
addikt
Azért az a 25-30+ sec nem épp alig lassabb, de kösz a bizalmat.
Annyi a bosszantó az egészben hogy ha egyszer elpöccinted akkor már ugrott az egész. Rengeteg időt igényel a teszt időszak. Most mondjuk lesz időm, nekifeszülök mégegyszer hátha összejön jobb is."mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
COLBrattShaw
csendes tag
Ez igen! Nagyon jol tolja a srac! Nagyon le vagyok maradva, van mit behozni.
Tegnap fejeztem be a "clubman"-t es elkezdtem a pro-t, egy ajanlott autoval, de azt nem emlitettek, hogy a jobb oldalon kell ulni, ami szamomra eleg zavaro, lehet elobb be kene fejeznem a bajnoksagot az Alpine-al, hogy jobban megismerjem kozbe a palyakat is.
Talaltam tegnap egy jo kis leirast, amikor kerestem a leendo 70es automat, kiderult,hogy egy Magyar csinalta, o is keneytlenul jol megy, raadasul olyan szepen erzi a hatarokat,le a kalappal! A neve "Meszes", nem tudom itt regelve van e!? Egyedul az nem tetszett benne, hogy azt irta, hogy a 2001-es Subaru-t konnyu vezetni ill nem olyan feelinges, ami remelem valtozott azota (2015) mert, arra az autora gyujtom a penzt.
Tud valaki ajanlani egy jo autobaellitasos leirast? Egyenlore csak ismerkedem a jatekkal, de idovel muszaj lesz finom hangolnom, mert nagyon kozdok par kanyarban, nagyon tancol az auto alattam,
Neked pedig jo gyarkorlast es sok sikert! Ha ilyen kozel vagy az mar nem semmi!
YouTube-on: https://www.youtube.com/c/brattshaw (on youtube)
-
-
Enton
addikt
válasz COLBrattShaw #2236 üzenetére
Milyen közel, áhh.
Majd olyan kb fél év múlva esetleg behozom 10secre ezt a tavalyi idő esetleg. Nemhogy ilyen közel vagyok oszt ezért 10 sec különbségre is fogok gurulni napi 4-5 órát, ha nem is scak DR-val de AC nord+touge mapok, PC nord+a hsszú A-ból B-be pályáig, egyik touges másik autópályás mind mozi cucc gurulgatni mindegyik mostanság van miben gurulgatni, nincs hiány semmiből.
Nemrég Black Friaday-en lőttem RaceRoomExp-hez Nord+classic cars combót féláron, meg még pár verdát GT3 és WTCC osztályokból, hogy legyen mindegyikből hajtható egy évjárat fullosan az összes verda.
Csakugye azt darabra is lehet venii most BF-en meg még az is jó akciósba volt szerencsére 1200ft-ért vettem egy full WTCC és egy GT3 osztály csomagot kb 20-25 verdával 1 default skinnel. Na ezzel is játszottam azóta 2-3 órát max, majd ma/holnap nekiülök kicsit gurulni, már várom.Meg hamarosan a Dirt Rally is letöltődik annak is nekiesek már újjonnan, nyár óta nem toltam ezt se, GTA V-öt raktam a helyébe nincs sok üres helyem folyton variálok mi legyen feltelpítve mi ne.
Na de mindjárt csinálok ennek helyet gurulászni egy kicsit vele.(#2237) proci985:
Persze hogy le. Ez erről szól mennyire tudod kimaxolni a pálya íveit max sebeségen/fokozaton(pörgetve) és még nem kivágva a francba a verdát a szélén evickélj el a lehető legprecízebb mozdulatokkal és autocointroll közepette, különben cseszheted az egészet és eldobod/tetőre fordítod/le totalcarozod.
[ Szerkesztve ]
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
COLBrattShaw
csendes tag
Ne is mondj ilyeneket! Akarmekkora is legyen a kulonbseg tudd, hogy elerheted ha akarod, az is csak egy ember. Az se szamit ha o 18 napig csak azt a palyat gyakorolta, az meg nem jelenti azt, hogy te ne tudnad behuzni akar par ora alatt. Szerintem a videoja se fontos, mert zsakutcaba vihet, mivel lehet o mas technikaval teszi be egy kanyarba, ami teged csak ismetlodo hibakra kesztetne. Csak vezess nyitott szemmel es erezd hova ferne meg, aztan alakul majd magatol. Nem mintha te nem tudnad ezt, foleg, hogy mar regen ilyen korrekt idot osszehoztal, csak gondoltam megemlitem, hatha inspiral vagy atszellemit egy kicsit.
Amugy egy WR ido kicsit mar mas teszta, olyan csillagaszati kategoria. Ilyen eros vasakkal top 10-30 mar nagyon szep, mindenki tudja, hogy a wr valoszinuleg tobb szaz "autoba kerult" a jatekosnak. lolSzerintem a legjobb moka az amikor meg nem ismered annyira a palyat is puhatolozol, probalod kitolni a limitet, megtalani uj iveket ill kulnobozo technikakat kiprobalni a kanyarokon, kicsuszkalni, korrigalni elkapni a ritmust ill. megtalalni a sajatod, beleolvadni a vezetesbe/koncentracioba. Berakni egy WR-t az mar csak a hab a tortan.
Haha, szabad hellyel en is igy vagyok mindig.
A Raceroom tuti lehet, jokat hallottam rola, majd egyszer talan oda is eljutok. Nem tolok sok game-et, az utobbi par evben egyedul a Crew-val jatszottam, szeretek gurulgatni a sracokkal az openworld-be, de sajna manapsag sok a kapcsolodasi gond, a Dirt meg 60%-al le volt arazva, 24 dolcsiert nem is kerdeses hoy megerte, foleg most hogy mar mentem is vele, Burns ota nem kellett igy koncentralnom. Nagyon ott van!
Itt azert megjegyeznem, nem piszkalni akarom a jatekot mert 10/10, de azt vettem eszre, hogy tobb kanyarnal, mintha a jatek rasegitene kicsit, pedig ki van kapcsolva minden segitseg. Nem surun fordul elo, de tobbszor meglepodtem, mikor az ivem nem volt jo, de ugy beuszott mint a meseben. Eszrevette ezt valaki!?Jol megszivatott ma a jatek, a pro karrier bajnoksagot tolom es mondom kiprobalom a 70es eveket, de utanna nem engedett visszamennem a 60as-ba. Tudom, realisztikus, valos eletben sem ulhetnek at masik csapathoz evkozbe. Igy beragadtam az uj Opel Kadett-emmel, elsore nagyon verszegeny autonak tunt, nem tetszett, de gondoltam, mit tehetek, vegigtolom ezzel. Gondolkoztam a Stratos-on, meg ha nem is ajánlja senki, szeretem ha rakoncatlan a vas alattam, a Crew-ba is a 67-es GT500 a kedvencem, de mar a masodik Event-be jartam, ugyhogy maradt az Opel. Vegul eleg jol raereztem ill. megtetszett, viszon a bajnoksag soran nem restartoltam, csak amikor totalkarra borultam, amugy 10-45mp-el voltam zoldbe stage-enkent, viszont igy ugy jottem ki, hogy az utolso orszagot muszaj lesz hoznom es itt a buktato. Monaco nagyon bejott az Alpine A110-el, sima liba volt, viszont ezzel az Opellel egyszeruen vert izzadok, hogy zold legyen az idom. En bolod raadsaul lazan eldobtam pluszba 8mp-et az elso 2 stage-en, gondolva, "az semmit, 30at is siman osszehozok". Na most majd alszok ra 1et es nekifekszek holnap(ma), nincs mese.
YouTube-on: https://www.youtube.com/c/brattshaw (on youtube)
-
Enton
addikt
válasz COLBrattShaw #2239 üzenetére
"Ne is mondj ilyeneket! Akarmekkora is legyen a kulonbseg tudd, hogy elerheted ha akarod, az is csak egy ember. Az se szamit ha o 18 napig csak azt a palyat gyakorolta, az meg nem jelenti azt, hogy te ne tudnad behuzni akar par ora alatt. Szerintem a videoja se fontos, mert zsakutcaba vihet, mivel lehet o mas technikaval teszi be egy kanyarba, ami teged csak ismetlodo hibakra kesztetne. Csak vezess nyitott szemmel es erezd hova ferne meg, aztan alakul majd magatol. Nem mintha te nem tudnad ezt, foleg, hogy mar regen ilyen korrekt idot osszehoztal, csak gondoltam megemlitem, hatha inspiral vagy atszellemit egy kicsit.
Amugy egy WR ido kicsit mar mas teszta, olyan csillagaszati kategoria. Ilyen eros vasakkal top 10-30 mar nagyon szep, mindenki tudja, hogy a wr valoszinuleg tobb szaz "autoba kerult" a jatekosnak. lol":Na de ilyenkor csak úgy hiszed, hogy gyors vagy, ha szépen állommód betapadva kaptál el párszor jó ívet jó tempóban az komolyan működik rá lehet ülni mint olyan a sodrására szép pedálmozdulatokkal az ideális ívnek, csak ettől még van maxab jó ív kicsit pontosabb kicsit pörgősebb de még pont nem eldobós patka-fal miegymás.
Most igazán értékelhető módon műxik a hall szenzor a CSP v1-esemben, főleg itt a DR-ban. Nagyon mozi, a Peakes Pike-ok is nagyon mozik, H váltózgatni azokat a 2-3 sec hosszú áttételeket.
Még a leghosszabbra húzva is pillanatok alatt felpörgi magát a következő tiltásáig, szinte már ördögi módon nagyon patentul végig. Mindeszt persze jó íven.Néha már úgy gondolja az ember, hogy már már egyszerű vele jól menni, és ennyi az egész kb, de onnan még mindig van bőven hove fejlődni felelé tizedeket, másodperceket hozva körönként kanyaronként válozóan persze épp hogy sikerült egymásbafűzni őket, ala visszábbi Lancer EVO 9-es videóm itt:
Project CARS - Nordshleife - EVO 9 - Kanyarkombó
Mer lehet itt rallyzni is ha már rallyverda, gondolom én de ez nagy mákos majd végsebességről való visszafékezés elkúrása voltaképp csak sikerült ilyen mozi megfognom, hogy pályán maradjon, de gyors na az tuti nem voltam ezzel a bakival.
Pedig:
EVO 9 - Nord pályakombóval is el tudnám kapni az élbolyt példának okáért. De arra is kéne pár nap csak azon kombóval való gurulás. Áhh az meg hosszútávon agysejtpuszító tud lenni, főleg mikor elkezded már idegből tolni és jól is megy na azt kell már csak egy kicsit finomítani pár másodpercért, itt-ott pár tizedért. De végülis ez az egyik legjobb része mikor sikerül elkapnod a kívánt köridőt. Áhh megyek is gurulok egy pár kört így, hogy fel kellt a nap is hozzá itt már, lehet hangoskodni is a kormánnyal.
"Na most majd alszok ra 1et es nekifekszek holnap(ma), nincs mese. ":
Holnap/ma????
Ma este se aludtam BF4-el toltam részegen meg itt forumoztam hogy teljen az idő mostanáig hogy tudjak játszani kormányt felrakni hangoskodni, zenét feljebb hangosítani esti/hajnali halkabb hangerőről, úgy fest most így fog indulni a nap
gyors megdöntök pár körrekordot, csak úgy évbúcsúztatóúl. Had legyen az enyém az idei jó köridő valahol, uccu neki.[ Szerkesztve ]
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
Enton
addikt
1-2 óra DR, 1-2 AC, 1-2 óra PC nagyon jók ezek a rövidítések nekik nagyon bírom így felsorolni őket a három duplabetűs jó játék.
Mondjuk DR még tölt lefele az majd csak 2.dik 3.körben lesz menő.
A piát kiváltottam cigivel, így már előre érzem a borzongást a leendő száguldozásnak, pedig még csak a kormányfelrakásnál sem járok, folyamat vizelési ingereim vannak, óránként járok is pisilni, meg óránként egy-egy újabb jól hasított zöldnövényes gyógyeszerkém inhalálós cigisbe, leginkáb asthma ellen:Nagyon adja így a kormánytekergetés, szinte a legtöbb, jó időmet, hótokon beállva futottam. Míjj meglepő.
Cimbi is ül itt melettem a fotelban lesi ahogy épp karikázok a nord-on PC-ben BMW M1 ProCarral gép ellen 100%-os nehéz versenyt 28 résztvevővel, napos száraz idővel, középmezőnyből(16-17.rajtrács kb/környéke) 2 kör alatt fel tudtam magam tornászni a 3-4 helyig előrébb azért nem mert mire felértem 5-4.nyakára is már az előttelévők elzúznak mint Schumacher anno a ferrárival a mezőny elejéről, itt azért csak ilyen max negyed kört kaptam tőlük csak de az egy több körös/24h hosszú versenyen rengeteg lenne. Végülis csak annyit mondott cimbi, hogy lehet eddig ennyire beállva ez volt az eddigi legjobb karikád ezzel a géppel.
De azt pl jól lehet szabályozni nordon hogy sok kocsi 24h alatt szépen körbe körbe tudjon menni. erre nagyon rámentek. Idei évben is majd 360 induló volt május végén, és még havazott is, meg jégeső volt a pálya egy szakaszán a másikon meg sütött a nyári nap.
Nagyon mozi volt youtubén fent van ha valakit érdekel, az egész 24h race, ha kell keresek róla linket, valahol el van az mentve, a gyári Nissan Nissmo csapat tolta fel radiolemans angol kommentárok segítségével közvetíve.[ Szerkesztve ]
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
Shodan
addikt
Na akkor már bedobok én is egy vidit, még a multkor tesztelgettem a rögzítést. Van benne hiba, bőven lehetne jobb időt, egy probalkozasból erre futotta.
a kesztyű mert fázott a kezem zoknit nem nézni
[link]www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
-
fagy53
nagyúr
Néztem én a zoknit, hogy nem az enyém-e, mert én is így vezetek, de még a nadrág is ismerős volt..
A fékpedál alatt nálam szivacs dolgozik.
Tetszett a kétlábas vezetés, tényleg sokat segít, kipróbáltam, de nem használom mert a valós autóban megkeveredem. Amíg automata volt ott használtam a valóságban is, de a kuplungosnál jobb kihagyni ezt a technikát, legalábbis nekem. -
COLBrattShaw
csendes tag
Nagyon baba setup, ott van rendesen!!
Raraktal teljesen! Jo lenne egy botvalto meg egy fasza kezifek. Jelenleg a H valtot nem hasznalom, igy meallitotta "4-esbe" a kezifeket, igy csak hatra kell hoznom a valtokart, bar ez ugy csak erosen nevezheto felmegoldasnak.
Azt el is felejtettem,hogy a mobilt lehet hasznalni kijelzonek, meg anno olvastam rola, koszi a tippet!Amiota beizziottam a pedalkameramat, azota nekem is mindig figyelnem kell a zoknimra, kulon van 3 par csak erre.
Enton: Jol hangzik, toljatok neki!
fagy53: En is ketlabassal vezetek pillango valtoval, auto kuplunggal. Egyenlore van eleg kihivas a palyakkal, meg majd az erosebb vasakkal, majd ha mar lesz hatterem, kiprobazom en is a kuplungot.
Mindenkinek Jo vezetest, hangulatot, party-t es Boldog Uj Evet!
YouTube-on: https://www.youtube.com/c/brattshaw (on youtube)
-
SpongyaBob
veterán
Most, hogy többek között már a DiRT 3 sincs a steam áruházban, remélem, hogy - elsősorban az új vásárlók miatt - kapunk egy rendes rally szakaszos multit
Tudom, keljek fel
[ Szerkesztve ]
i11 White 64GB, AirPods 2, Lumix GX7
-
cyberkind
félisten
-
cyberkind
félisten
-
SH4D0W2011
őstag
Indiegala Store-ban most 14.99 a játék, ha esetleg valaki csak arra várt, hogy mikor lesz olcsóbb.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple MacBook Pro 16,2" M3 MAX - mrw33mg/a, új, bontatlan gyári garancia
- Lenovo Legion 5 pro Ryzen 5 5600H RTX 3060 16GB Ram 500gb+1TB NVMe SSD 165hz 2k kijelző
- Corsair VENGEANCE RGB PRO 16GB 3200MHz
- GIGABYTE H310M H
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs