Aktív témák
-
persil
nagyúr
válasz mpierre #10149 üzenetére
Nem tudom feltűnt-e, de iróniának szánta...
Azt jelenti, amit leírt dkface, hogy ne csodálkozz a nehézségen, mivel a játék első fejezetének legelejét tolhattad végig a bétában. Ez olyan, mint az fps-ek első fél órája, mikor megmondják, hogy C-vel lehet guggolni.
Szerintem mennyiségre az elsőhöz képest olyasmi lehet, mint a rogue camp.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
boogie84
veterán
válasz Speeedfire #10152 üzenetére
Első két részével nem játszottam.
Most viszont kipróbáltam a DH-t, nekem ez a távolra nyilazás nem igazán jön be. Ha elvéted a célzást, és teszem azt nem állva lősz, akkor odamegy a buli közepére. Ugyan úgy mint a WD. Ezzel a kettővel sokáig tartott mire a távolról dobálós genyákat leszedtem, míg a Monk első skilljével annak 2. runájával "odateleportálva".. hamar elintézhetőek. DH még gyatrább is, legalábbis az elején, mert nincs közelre védekező tulajdonsága. Ha nem lősz le valakit és közelebb jön akk hamar résül. Nekem ez nem nagyon tetszik. Nem tudom h később van e valami lassító, vagy védekező skillje, de az elején nem tetszik. Előny ebből szempontból h a WD-nek ott a 3 kutya, és elsődleges skillnél a pókok. Wizardod még nem nem próbáltam.4-ből is a Monk a nyerő. A husáng nem adja vissza azt h brutális lenne, a Monk hamarabb elintézi az ellent. Nagy, böszme boss-oknál gyengébb lehet mint a Barbár, de többinél könnyebb volt vele.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Archanon
őstag
válasz boogie84 #10154 üzenetére
Ha a shift-et lenyomod, akkor nem futkározik, ha rosszul kattintasz.
Ami pedig a védekezést illeti, lesz bőven lassító skillje, csapdája, valamint ha túl közel érkezne az ellen, van dodge skill is, amivel pillanatok alatt ki lehet térni az ütés elől.Na, megpróbálok most már én is beloggolni, hátha... aztán befejezem barbárral is a bétát, majd végre kipróbálom a dokit is.
[ Szerkesztve ]
Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)
-
moonguru
őstag
Én is kiléptem mert írta a system hogy leáll a server!
Monitor Guru!
-
warcat
veterán
1 órát ügyködnek rajta,aztán megint lassan beengedős játék,eléggé egyértelműen adatgyűjtés ez,mit bírnak el a szerverek,az ütemezést méricskélik,hogy lehet ráengedni a népet.
EA: It's in the crate!
-
Archanon
őstag
válasz boogie84 #10156 üzenetére
20 percet tudtam kb. játszani, aztán leállt a szerver. Most várok, addig meg ilyeneket nézek...
Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)
-
AtHoS
nagyúr
hehe..erre ráhibáztál
Tegnap este mikor hazaértem "vidékről" nekiálltam olvasgatni az időközben keletkezett pár száz hsz-t és meglepődve tapasztaltam, hogy nyílt béta van a hétvégén.
Nem akartam kipróbálni a játékot béta állapotban, de ha már ennyire akarták, csak leszedtem (itt megjegyzem, hogy sokan írogattak 15+ GB menyiséget a bétára, de nálam valahogy 4,7 GB magasságában megrekedt). Nem volt 20 perc és már Wizard-dal nyomultam.
Keresztfiam (középsős óvodában) éppen itt lebzselt és érdeklődve nézte, hogyan aprítom a jó népet, míg le nem állították a szerók nagy részét tegnap este. Na itt alvó üzemmód következett.
Ma reggel fél 8 körül bepróbálkoztam ismét és gond nélkül tudtam is csatlakozni a szerverhez.
Kb háromnegyed 9-ig nyomultam a wizarddal, teljes térképet felfedezgetve, mikor keresztfiam ismét megjelent.Na ekkor kreáltam neki egy barbit (az eddigi hírekből kiindulva nehezen haló), így azzal állt neki játszani.
Mivel én léptem melóba 9 után, itt hagytam had gameljonfél 2 körül értem haza, mikor keresztfiam mondja, hogy szeretne varázslóval játszani (megtetszett neki, mikor engem figyelt). Sajnos nem tudtam átváltani a wizardra, mert ügyesen letörölte a játékból mindkét karaktert, ami le volt kreálva (ehhe, még nem tud olvasni, pláne nem angolul)
Kreáltam neki egy varázslót, és nekiállt azzal játszani. Én közben F1-et és mecset néztem.
Eljutott egészen a Skeleton King előttig, amikor csatlakozik egy templar, miután visszaszereztük neki a cuccait.Ha nem kell hazavinni, ki is tolja a bétát
Én nyomultam még a varázslójával. Mondhatom nem egy halós fajta. Feltoltam lvl13-ra és elraktam jó pár cuccot más típusú karikra. Néztem utána egy DH-t, amivel (ugye a wizard által összeszedett pár normálisabb cuccal) nagyon könnyen lehetett darálni. Ezzel már céltudatosan csak a küldetésre koncentráltam. lvl9-re értem a kinghez, ami a DH-nak sem jelentett kihívást.
A DH-t már nem sikerült fentebb lupolnom, mivel megint karbantartás van, így benéztem ide a fórumba
read-only mode on the forum
-
moonguru
őstag
The server is Down.
The server was last checked 2 minutes ago.
3:28 PM PDT - We're in the process of bringing down the beta service for maintenance and expect to be live again by approximately 5:00 p.m. PDT. We'll provide further updates should this change. Thank you for your patience and assistance during the open beta weekend.Monitor Guru!
-
Archanon
őstag
Ehehe, arra az időkre emlékeztet, mikor öcsém 3 évesen vagy 10x végigvitte a Duke Nukem 3D-t, meg Heroes 3-azott ezerrel. (Ennek már lassan 12 éve... mondjuk akkor én is voltam 8 éves... )
Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)
-
radi8tor
MODERÁTOR
Diablo 3: 11990 Ft
⭐ Stella
-
Vistaboy
veterán
Nem tudom, hogy volt-e már:
Persze csak akkor jár az előrendeléshez, ha Kanadában élsz...
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
kutga
nagyúr
A jövőben várható még open beta?
Sajna csak addig tudtam kipróbálni a játékot hogy fut-e a gépemen, de érdemben sokat nem nyomultam vele.
Let the Zone take me if I am.
-
kutga
nagyúr
válasz hackeeeee #10171 üzenetére
Kár...SC2-ben nagyon fasza volt a hosszú béta, igaz ott is csak a megjelenés előtt lett mindenki számára elérhető.
Mindenesetre nekem tetszett a game, még ha csak kb tíz perc volt amíg játszottam. Mit lehet tudni, mennyi időt mondanak a teljes végigjátszásra?
Let the Zone take me if I am.
-
Sonja
veterán
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Archanon
őstag
3 héten belül? Jó volna meghosszabbítanák ezt, mitn anno SC2-nél is - mivel akkor is ment a "bénázás". Megjelenés után starter viszont tuti lesz (ami talán még bővebb képet mutathat a játékról, mint ez a béta).
Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)
-
oxox
addikt
van nehany resze amivel egyet ertek (karakter fejlodes), van nehany amivel nem (grafika szerintem nagyon jo lett...a zold bekakon kivul )
ez a licitalos dolog mi is lesz????....ha talal az ember valami uberritka cuccot valodi penzert is eladhatja? vagy ez csak befele dolgozik valodi penzert -virtualis arany-virtaulis aranyert virtualis targyak??????
ha meg valaki dio1-et nyutte orrverzesig, az mar szerintem siman kibir 3hetet...legalabbis ez mar semmiseg ahhoz kepest ami ido azota eltelt....
[ Szerkesztve ]
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
mephi666
nagyúr
1: nekem nem voltak célzási nehézségeim... rutinból balkéz 1-2-3-4-q-shift környékén és dh-val is sima ügy volt
2: nem érdekel, valószínű ezt is single-ben nyomom főleg
3: pvp szintén nem érdekel és ez később úgyis bekerül, tehát akinek kell, majd megkapja
4: ez csak egy szűk, de annál elvetemültebb réteget érint... munka meg egyebek mellett azért elég esélytelen reset után elsők között 99-re vinni egy karit (mármint dia2-re gondolva) ...nekem tetszik ez az "elérhető maxlevel" (és szvsz. nem vagyok egyedül ezzel)
5: elsőre fura volt a gondolata, de 2.5nap béta után nincs hiányérzetem
6: battle.net 2.0? majd idővel elválik, de ezt sem tartom egyelőre szívásnak
7: különösebben nem érint
8: grafika nekem kifejezetten tetszik
9: rmah tetszik
10: skill ui szintén tetszik (pár perc alatt megszokható)ui: a videó alatti like/dislike arány sokat elárul
ui2: ja, oké de engem akkor sem zavart... igazából így béta után negatívumként a sebességingadozást (mikrolagot) tudnám egyedül felhozni negatívumként, amit többen is említettek: pörög mondjuk fix 60-nal a játék, de be-beesik időnként 20 alá... játékélményen viszont nem sokat rontott és elvileg ezt a véglegesre javítják, így nem zavar
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
megint én
őstag
Emberek, ne skatulyázzatok be engem olyannak aki a Dio2ből akar egy újabb játékot, és mivel nem látja a 3ban ezért rögtön fikázza. Egyszerüen van pár dolog amit meg szeretnék vitatni.
-Miéert van ennyire sablonra csinálva? Minden skill automatikusan jön, és nincs semmi változatosság. Pl valaki wizzatdal fire varázslatokra, valaki meg lightening-re gyúr, és ezálltal sokkal többrétűvé téve a játékot. Így jóformán csak a cuccok fogják meghatározni a karakter erejét... Pff...
-Mi logika van abban, hogy még azoknál a skilleknél ahol nem használsz fegyvert, azoknál is a fegyvertől függ a sebzés, és a gyorsaság. Pl.: kis késsel gyorsan, de kicsiket varázsolsz, míg baltával nagyobbat, de lassabban? Faszomat, varázsbalta! Vagy csak egy varázsbot a nyele, és a buta barbárnak raktak rá egy kis vasat is??? -_-'[ Szerkesztve ]
-
Angel1981
veterán
Nagyon sokat játszottam mind az első, mind a második résszel, mondhatni veterán vagyok.
Háromszor vittem végig a bétát, és annak ellenére nagyon élveztem, hogy a videóban felsorolt kifogások valósak!
Lehet, hogy sok mindenben eltér a második résztől, de szerintem jó játék lesz!Kérdés!
Valaki meg tudja mondani, hogy ha a kovácsnál akarsz mágikus tárgyat létrehozatni, akkor a tárgyak listájában a név előtt lévő szögletes zárójelben lévő szám mit takar?
1-3-ig láttam terjedni, illetve van olyan tárgy, ami előtt nincs ilyen szám.
Köszi előre is! -
persil
nagyúr
Ez a videó egy kalap szar.
Akinek ez a véleménye az ne vegye meg, ne játszon vele és trollkodja tele a fórumokat, ennyi.
Én sem szeretem a cod 69 részét, mégsem készítek ilyen ótvaros baromságokat a youtube-ra.#10183 Ahogy Mukorka is írta, annyi darabot tudsz legyártani a zsebedben levő alapanyagokból.(stash nem számít, nálad kell, hogy legyen a cucc)
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Gorneck
titán
válasz megint én #10180 üzenetére
- amit eddig láttam ebből a skilles rendszerből nekem teljesen megfelel. így is szabad kezet kapsz mit hogy használsz. WD esetén pl lassítás, kutyik...hátulról támogatva. Nem volt így nagy kihívás a béta. Bár volt így is pár varázslat amit nem nagyon értettem, hogy minek és vha fogom használni.
- logikát ebben nem nagyon kerestem, mivel nem értem magam se, de ha már ilyen skilles/fejlődős rendszert hoztak össze, akkor vhol logikus, hogy a karaktert a cuccai fogják meghatározni sebzés terén.Gorneck#1239
-
persil
nagyúr
válasz megint én #10180 üzenetére
"-Miéert van ennyire sablonra csinálva? Minden skill automatikusan jön, és nincs semmi változatosság. Pl valaki wizzatdal fire varázslatokra, valaki meg lightening-re gyúr, és ezálltal sokkal többrétűvé téve a játékot. Így jóformán csak a cuccok fogják meghatározni a karakter erejét... Pff..."
Értsétek már meg, hogy ez egyszerűen nem így van.
Összesen van egy valag skill, de te csak 6(hat...) darabot használhatsz egyszerre aktívan, plusz a kismillió passzívból is csak 3-at. Ez azt jelenti, hogy az én - teszem azt - barbáromnak 9 teljesen más skillje lesz, mint a tiednek, ergo totál különböző két buildünk lesz.
És kettőnél természetesen sokkal többről van szó valójában.Arról nem is beszélve, hogy skillenként van 6 darab rúna, vagyis skillenként 6 tök különböző hatásról/effektről van szó(mert, hogy még az effekt is változik).
Kis túlzással ki lehet jelenteni, hogy nem lesz két ugyanolyan karakter, pont úgy, mint a kettőben volt anno. Annyi a ülönbség, hogy itt menetközben tudsz a buildek között váltani. Az egész olyan, mint a guild wars.
Ezt kell olvasgatni folyamat, hogy szar, mert automatikusan megkapjuk a skilleket, de aki e miatt hisztizik, az szimplán csak nem érti a rendszert. Fel kéne már fogni, hogy tévhitben éltek ezzel kapcsolatban.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
mephi666
nagyúr
válasz persil #10188 üzenetére
nekem ez a része baromira bejön, mert így sokkal jobban hozzám fognak nőni a karakterek dia2-ben a végére bevezették, hogy resetelni lehet a skilleket, de így itt erre nem lesz szükség: lehet próbálgatni szabadon a build-eket és tesztelni, mi/mi ellen/mennyire jó... nekem rohadtul tetszik... (nem kell mondjuk 1 kasztból 3at indítani, ha a végére több build-et ki akar próbálni az ember)
...kerestem amúgy én is először a skillpontokat, hogy hol vannak meg nem is mertem kiválasztani 1-2 gyengébbnek vélt új skillt, de szabad lesz a rendszer: mindent ki lehet próbálni következmények nélkül
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
persil
nagyúr
válasz mephi666 #10189 üzenetére
Pontosan.
A 2-ben is rengetegszer előferdült, hogy 70-80as szinten jött rá az ember, hogy valami már nem olyan jó, mint 10 szinttel az előtt. Vagy éppen kijött egy új build és kezdhetted előlről az egészet.
Nem kell attól félni, hogy itt nem lesznek különböző buildek, lesznek, csak meg kéne érteni az új rendszert. A 2-höz képest szokatlan, új, de nagyon jó.
Ezerzer jobb, mint a többi sekélyes klónban, ahol mondjuk eleve 10ed ennyi skill van csak.Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
mephi666
nagyúr
válasz persil #10190 üzenetére
na ja, gondolom olvastak elég sírást, amikor 1-1 patch agyonvágott kompletten egy build-et ...nekem is fájt volna, ha 90+ körüli karim kukáznom kellett volna emiatt... ja meg a közös stash miatt nem is lesz szerencsére szükség cucchordó alt. karikra sem, ez is pozitív... a korábban említett d2 retro mod-ban is imádtam a közös ládát, itt a legjobb húzások közé sorolom
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
megint én
őstag
válasz persil #10188 üzenetére
És mi van a varázsfejszével???
Más. Hogyan tudom meg mi mennyit sebez, mennyi idő alatt?
Pl
Ball klikk: Magic Missile
Jobb klikk: Arcane OrbSzerk, amúgy ja, az a skilles dolog nem is olyan rossz, csak félek, hogy így előbb rá lehet majd unni. Meg így belegondolva, nálam is volt olyan, amikor jó pár nap múlva jöttem rá, hogy a skilleket nem éppen úgy kellett volna elosztani.
[ Szerkesztve ]
-
persil
nagyúr
válasz megint én #10193 üzenetére
Nem teljesen értem a kérdést, de a támadás sebességét a fegyver attack speed-je határozza meg.
Karakterlapon nyomsz egyet a "details" gombra és ott írja az attack speed-et, tehát, hogy másodpercenként hányszor támadsz.
A fegyvereknél kis számokkal írja, hogy pl 5-10 a sebzése és mondjuk 2-es az attack speed-je, akkor a dps(damage/sec) 10-20 lesz, mert másodpercenként 2-őt ütsz.
Ez határozza meg a skillek/varázslatok sebességét is, bár én úgy vettem észre, hogy van némi alapmódosítójuk is, amit viszont nem ír, tehát ki kell tapasztalni.Kapcsold be amúgy menüben az "advanced tooltips" kapcsolót, ha nincs és akor pontosabb infokat ír a skillekről.
"Szerk, amúgy ja, az a skilles dolog nem is olyan rossz, csak félek, hogy így előbb rá lehet majd unni."
Szerintem nem lesz gáz, ne aggódj. Ki fog ez is tartani, mint a 2, de valljuk be, ha csak fele annyi ideig köt le, akkor is ingyen volt a játék ár/érték arányát tekintve.Varázsfejsze: kis szinten valóban vicces, hogy ha egy balta jobban sebez, akkor azt használod varázslóval is, de később, mikor kaszt specifikusabb tulajdonságaik lesznek a fegyvereknek, akkor hülyeség lesz olyan fegyvert használni, aminek semmi köze az adott karakterhez. Pl balta ad 20 erőt, akkor miért azt használnád, ha találsz helyette olyan pálcát, ami 20 intet ad. (csak mondtam egy hülyeséget hasamra ütve)
De spec kétkezes kardokat/baltákat eleve nem használhat senki, csak egyedül a barbi.[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Ghoosty
őstag
válasz megint én #10180 üzenetére
Már naggyából megválaszolták a kérdéseidet, de van pár dolog, ami még említést érdemel:
"így jóformán csak a cuccok fogják meghatározni a karakter erejét.."
Ez gyakorlatilag a 2-ben is így volt. Hibába volt kimaxolva a legfontosabb skilljeid barbárnál, ha nem találtál jó fegyvert, nem mentél vele semmire.
"Mi logika van abban, hogy még azoknál a skilleknél ahol nem használsz fegyvert, azoknál is a fegyvertől függ a sebzés, és a gyorsaság."
Ez csak alacsony szinten néz ki hülyén. A béta vége felé már megjelennek a kasztspecifikus felszerelések, amik olyan pluszt adnak, ami miatt nem fogsz baltával rohangálni wizaddal. Később nem tudom lesz-e, de ha raknak egy nagy baltára strength requirement-et, akkor megint nem fogod tudni mással használni, csak közelharcos karakterrel.
Az, hogy a skillek sebzése a fegyver sebzésétől függ, annak alapvetően játéktechnikai okai vannak. Gyakrabban találhatsz mágiahasználó karakterrel is jobb fegyvert. D2-ben majdnem, hogy mindegy volt, hogy mi van a sorcerer kezében.Szerk
CTRL+ ráviszed a skillekre, akkor is az advanced tooltipet írja ki
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz megint én #10193 üzenetére
meg nem csak az, hanem sok skill volt, amire nem is érte meg (1-nél több) pontot pakolni, pedig kis szinten jó lett volna a gyorsabb haladás érdekében: mondjuk warmth és az alacsonyabb támadó skillek/spellek, amik nem erősítették a maxosakat... így bizonyos build-eknél elég unalmas volt a játék 30-40-ig, amíg a fő erőssége nem kezdett igazán előjönni...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Archanon
őstag
válasz megint én #10193 üzenetére
"Hogyan tudom meg mi mennyit sebez, mennyi idő alatt"
xy dmg / second. Fegyversebzés.. ennél többet én sem találtam, a skill leírja, hogy ennek hány százalékát sebzi, ha akarsz, fejszámolhatsz. Kerestem a details menüben is, de sajna nem találtam...
D2-ben későbbi szinteken volt lyen, hogy egyes páncéldarabok is adtak sebzést... ha itt is lesz ilyen (ugye lesz?), akkor sok darab esetén hogyan tudjuk meg, összességében mennyit sebez egy karakter? A játék rendszerével kevés problémám van, de ez épp az egyik nekem is.
_____Lenyomtam az első coopot. Pff... nem túl nagy örömmel konstatáltam, hogy szétfagy a gépem, ha nem csak én aprítok magam körül. A "fix" 60 FPS-nek annyi, lesz belőle 5-15... kénytelen voltam az árnyékokat teljesen kikapcsolni, így valamivel játszhatóbb több játékos mellett. (Tuti a proclimites vga a baj... )
Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)
Aktív témák
- Dell Latitude 3310, 13,3" HD Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB RAM, 256GB SSD, WIN 10/11
- GameBoy Advanced SP (AGS-001) + Final Fantasy V és némi ajándék.
- Samsung Galaxy TAB A8 /// Szinte ÚJ // Számla + GARANCIA
- Acer játékra is,15,6", FullHD,6.gen.core i7,GT940 4!!/6GB VGA,8GB Ram,SSD+HDD,jó akku
- Dell Latitude E7470 - i7 6600U / 8-16GB RAM - számla, 6 hó garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest