- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Microsoft Excel topic
- Microsoft Word topic
- Crypto Trade
- Synology NAS
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- DIGI kábel TV
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoleeno1
addikt
Persze, hogy van köze hozzá vsync annyira lövi be az fps számot, amennyi a montior által megjeleníthető képfrissítés száma. Ha 60-at tud 60-ra, ha 75-öt, akkor 75-re. (Mert ugye a legoptimálisabb játékok közben is az az fps szám, ami megegyezik a monitor képfrissítésének számával, a judder miatt) Természetesen ha a vga-d képes ekkora teljesítményre. Az már más kérdés, hogy single esetében mennyire veszed észre a 60-75 fps közötti különbséget, mert szerintem semennyire
Honor Magic5 Pro; konfig: http://zoleeno1.atw.hu
-
HSM
félisten
Ja, korához képest nagyon patent ma is, elvisz bármit a hátán FullHD-ban, és amit én nagyon bírok benne, hogy 150W TDP-ből, viszonylag halkan, hűvösen működik, nem olyan hangos kazán, mint mondjuk a 4890-em volt előtte, pedig az is elvileg csak 190W-os volt. Megnéztem én is, nálam 36 a minimum és 44 az átlag. Nem olyan rossz az se, pláne ha hozzáveszem, hogy még 20% OC potenciál figyel a kariban alapfeszen...
Amúgy jó a megfigyelés, a hagyományos V-sync lényege, hogy ha a kép hamarabb elkészül, mint az ahogy a kép kiküldésre kerülne a monitorhoz, akkor addig vár a rendszer. Tehát hiába lenne 1000FPS-ed (1ms-onként készülne el egy kép) a rendszer megvárja mindig, hogy kimehessen a monitorra, tehát 1ms alatt kész a kép, és még 15,6ms-ot vár a rendszer, mire a következő kép kiküldésre kerül a 60hz-es monitornak. (75hz-nél ugyanez, csak ott 13,3ms-enként megy ki a kép 16,6 helyett.) Ezen segít OpenGL alatt a triple buffer, ami v-sync is, de ott nem vár a rendszer, hanem a háttérben cserélget mindig két külön képmemóriát, és az aktuális monitorra kerülő kép egy harmadik, amibe mindig az előző két bufferből mindig az kerül képfrissítéskor, amelyik teljesen kész van. Vsync nélkül meg a kép monitorra küldése közben is felülírja a küldés alatt lévő képet, ezért akárhány FPS lehet, és ezér van az a "szétcsúszás" is, de ezért lesz folyamatosabb a mozgás is, mert ha időközben valami arrébb került, akkor nem kell annyit várni, mire a képre kerül.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 32GQ850-B Ultragear 2K QHD 260hz 1ms Nano IPS
- Samsung S22C200 Monitor
- Acer Nitro gaming monitor - VG240Y-bmiix/ 23.8 / 1920x 1080/ 75Hz/ Hibátlan állapotban!
- Lg 27GP950-B 4K Gamer Monitor! 27"/Nano IPS/3840x2160/160hz/1ms/HDR600/HDMI 2.1/RGB Sphere
- Dell S2721DS 2k Monitor!27"/IPS/2560x1440/75hz/Freesync-Gsync/Fehér/Beszámítás
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen