Új hozzászólás Aktív témák
-
Kari1
aktív tag
Szerintem sehogy, a vásárlás óta kb. 3 hónap telt el, ha szóban kérdeztél rá akkor semmi bizonyíték nincs rá, hogy ez tényleg megtörtént. Ha esetleg van ennek írásos nyoma (e-mail) akkor lehetne arra hivatkozni, de simán elhajthatnak azzal, hogy akkor még nem tudtak erről, hogy ilyen konfigban is elérhető lesz.
Jobban jársz ha inkább arról érdeklődsz hogy hogyan lehetne a mostani laptopban cserélni a bill-t. világítósra (ha lehet) akár kis ráfizetéssel. (Mind laptopszalonnál, mind hivatalos dell szerviznél csatolva a levelezést (ha van ilyen) ami bizonyítja hogy ezt az infót kaptad hogy nem lesz ilyen konfig.
-
Kari1
aktív tag
válasz zolee3000 #29806 üzenetére
Mellékesen laptopszalon helyett szerintem jobban jársz ha inkább itt nézel szét pl az általad linkelt laptop 6e Ft-tal olcsóbb amiből kijön egy laptop táska vagy +4GB ram. (És ha lehet hinni az iponnak akkor nem 3 hanem 4év gari van rá, bár erre érdemes emailben rákérdezni, amire meglepő gyorsan szoktak válaszolni.)
-
Kari1
aktív tag
válasz lamazonia #29873 üzenetére
Jah ok, csak azt hittem hogy az is kevés.
SSD: tesztek alapján elég jól bírja a 830 az írást pl.
Vagy másik megoldás hogy veszel egy hdd caddy-t és dvd meghajtó helyére beteszel egy másik hdd/ssd (amit nem sajnálsz) és az olyan dolgokat amik jobban nyúzzák a meghajtót onnan futtatod (oda írsz).
-
-
Kari1
aktív tag
válasz Zoleee89 #29906 üzenetére
Ezek az értékek szerintem is jók.
Ahogy a prohardveres cikken írták itt kell hogy gyorsulás legyen:
"A Windows 7 betöltési idejét a post után eltűnő "Boot from CD-ROM" felirattól mértük odáig, hogy teljesen felállt a rendszer, tehát betöltődött az összes ikon, az összes gadget és a tálcára az összes program (ESET, ATI Catalyst Control Center stb.)."
Illetve ahogy mások is írták a programok betöltése kell hogy gyorsabb legyen / fájlok másolása / minden olyan művelet gyorsulni fog ahol a szűk keresztmetszet idáig a hdd volt. -
Kari1
aktív tag
Sziasztok vki meg tudná mondani hogy e6420on palmrest-en az a kis telefon jel mit akar jelenteni? Köszi
cdn2.bigcommerce.com/server300/b13f2/products/14953/images/18671/PALM-20116-1__58110.1338416702.1280.1280.JPG
-
Kari1
aktív tag
Igen köszi, (bár közben én is megtaláltam az infót.) :-)
-
Kari1
aktív tag
Elég vicces lenne ha nem írhatnád le a véleményed egy boltról... (nem is értem miért lenne ez üzletrontás ha "hivatalos" forrásból szerezted be)
Amúgy ha online rendelted akkor 8 nap elállási jogod van. Ennek nézz utána. -
Kari1
aktív tag
válasz gazpityu #31056 üzenetére
Ha még tényleg nem próbáltad ki másik oprendszerrel akkor én is azt ajánlanám. Mivel lehet hogy nincs sok minden telepítve egy neked "egyszerű" program is simán be tud kavarni.
Pl.: Régebben mikor még windows-t használtam a Logitech G35-ös (virtuális 7.1) fülesemnél vettem észre hogy youtube videók alatt 2.0-ban csak a jobb oldali füles szól és 7.1-ben pedig nagyon torz lesz a hang. Persze driver frissítés nem segített még végül kiderült, hogy az új flash player tett be a drivernek és ezért volt a hiba (amint visszaváltottam régebbi flash player-re megjavult a dolog) Hogy mi volt szarul megírva füles drivere vagy flash player, nem tudom, nem is foglalkoztam vele, de jól mutatja hogy bizonyos dolgok hogy össze tudnak néha akadni.Live oprendszer röviden: pl letöltöd a 64bit-es ubuntut majd kiírod egy dvd-re, ezután beboot-olsz róla mintha telepíteni szeretnéd az oprendszert az elején kapsz egy grafikus felületet ahol ki tudod majd választani hogy 1, tényleg telepíteni akarod (jelen esetben az ubuntut) vagy 2, ki akarod próbálni, válaszd azt hogy ki akarod próbálni, ekkor kapsz egy kb teljes értékű oprendszert ezzel tudsz tesztelni (progik nagy részét is tudod telepíteni (szoftver centerből) mivel ilyenkor a memóriába írja ezeket). Tehát ezzel "biztonságosan" tudsz tesztelni.
-
Kari1
aktív tag
válasz gazpityu #31091 üzenetére
Azt azért nem értem, hogy ha ennyire fontos akkor ahogy én is írtam miért nem próbáltad ki egy live oprendszerrel?
Illetve azt sem értem hogy ha garis akkor most mégis mi a probléma? Mivel tőlünk kérdezgeted hogy a csere vagy pénzvisszafizetés hogy megy? Ezt a'szem a Dell-től kellene megkérdeni, vagy ők nem tudnak rá válaszolni?
Ha esetleg azt az infót adják hogy vissza kell az eredeti állapotot állítani vagy nem tudják javítani (ekkor biztos lehet vmi igazolást vagy vmi-t kérni) akkor kellene a harveraprós eladót felkeresni.[ Szerkesztve ]
-
Kari1
aktív tag
válasz gazpityu #31104 üzenetére
Mint írtam nem olyan bonyolult dolog a live linux, ha windows-t tudsz pl telepíteni ennek is menni kellene, ha még nem csináltál ilyet akkor is kb pár óra alatt utána lehet olvasni (és még sokat mondtam) hogyan kell csinálni, biztos van youtube-on videó is. Ha egyáltalán nem értesz hozzá akkor sem hiszem hogy az ismeretségi körödben nincs olyan vki aki ebben tud segíteni.
Azt pedig akkor sem értem hogy most végül mi van a Dell-el, pl rákérdeztél-e arra hogy ha ennyiszer volt alkatrész cserélve akkor mit ajánlanak? (Mert Oké hogy írod hogy volt ez-az cserélve de azt pl már nem mondod hogy ezután mit javasolt a Dell csak azt hogy elhúzódik az ügy..."De azóta eltelt újabb két hét")
-
Kari1
aktív tag
válasz gazpityu #31110 üzenetére
Akkor szvsz "egyszerű", meg kell várni hogy a Dell mit mond és aszerint "tovább menni", ha esetleg a Dell azt hozza ki hogy olyan eszközzel van a hiba ami az eredeti service tag szerint nem volt a konfigban akkor a hardveraprós eladóval kell felvenni a kapcsolatot, mivel bár írtad hogy használtan vetted a laptop-ot de pl ram-ra is hosszabb idő szokott lenni a garancia, illetve hogy nem hívta fel a figyelmet arra hogy az NBD garanciába nem minden alkatrész javítása tartozik bele... ha elzárkózik akkor pedig ennek is megvan a megfelelő topicja ahol az ilyen rossz üzleteket lehet jelezni és az illetékesek majd kivizsgálják hogy jogos-e a panaszod.
(Ugyanez a helyzet ha esetleg kéri a Dell az eredeti konfigot vissza mivel csak úgy tud segíteni.) -
Kari1
aktív tag
Vki tudja hogy ha emailben is kellett egy hibát jeleznem egy NBD-s laptopnál akkor kb ennyi idő amíg visszajeleznek? Ugyanis jó lenne ha holnap tudnák javítani mivel jövő héten nem nagyon érek rá. Az email kb 1 órája küldtem el az ügyintézőnek akivel beszéltem. Van rá esély hogy ezt ma még fogja kezelni?
-
Kari1
aktív tag
válasz SzaboZE #31212 üzenetére
Központi szervizzel beszéltem (06-80-016-157) de pont most hívott vissza az ügyintéző hogy cserélni fogják az alkatrészeket. CHS-t mondta hogy tőlük fog vki kijönni ill ők fognak majd keresni időpont egyeztetés céljából ha meglesznek az alkatrészek.
(Remélem nem lesz probléma mivel ahogy néztem fórumon elég rossz róluk a vélemény) -
Kari1
aktív tag
Meg is csinálta a CHS
Amúgy egy Latitude E5430as laptoppal volt probléma a jobb zsanér repedt el ill a töltő felett a palmrest volt elrepedve.
https://docs.google.com/file/d/0Bx4kUserf9UDdi1VblJ3Qm9kX0E/edit?usp=sharing
https://docs.google.com/file/d/0Bx4kUserf9UDZHoyN2NiRUpfZDA/edit?usp=sharing
(Ezért is megérte anno Dell-t választani mivel más gyártó szvsz lazán azt mondta volna hogy nem rendeltetésszerű használatból történő károk ezek, ezért nem segít...)[ Szerkesztve ]
-
Kari1
aktív tag
válasz runner 125 #31225 üzenetére
Arra gondolsz hogy nem ejtettem-e le a laptopot? A Dellnek direkt több képet küldtem hogy lássák hogy máshol nincs sérülés nyom. És amúgy a két hiba nem egy időben jelentkezett a töltő feletti repedés már megvan 1-2 hónapja csak mivel semmilyen más problémát nem okoz így nem foglalkoztam vele. (ami fura hogy az oldalsó ezüst keret nem repedt meg, és nem is volt szétszedve).
Szerdán mikor észrevettem hogy a zsanérral mi történt akkor gondoltam hogy ha már azt bejelentem akkor ezt is megemlítem.
Lehet hogy a mindennapos hurcolást nem szereti, bár máshol tényleg nincs semmi baja, gondolok azokra a helyekre ahol meg kellene hogy sérüljön ha odaütöm valahova. -
Kari1
aktív tag
válasz Vasinger! #31525 üzenetére
Lehet, hogy olyan alkatrész kell, amit nehezebb beszerezni... Pl nekem az ügyintéző azt mondta, hogy az alkarészeket külföldről hozzák és ha ez tényleg így van, hogy pl bizonyos alkatrészt (vagy mindegyiket) akkor hozatják be Mo-ra mikor te bejelentetted telefonon, akkor szerintem már az is csoda, hogy másnap be is szerelik.
-
Kari1
aktív tag
válasz Vasinger! #31662 üzenetére
Az a 1.5 óra tényleg soknak hangzik mikor nálam kellett zsanért + palmrest-et cserélni e5430 esetén kb 1 óra volt úgy hogy közben beszélgettem a szerelővel és még ő kért elnézést hogy ennyi ideig eltartott, mivel 1-2 csavart keresgélni kellett de pl nálam nem kellett semmi hűtőt leszedni csak a kijelzőt kellett kiszedni mivel a zsanért teljes fedlappal együtt cserélték.
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- Politika
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- SkyShowtime
- Renault, Dacia topik
- Milyen SSD-t vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 5th: i7-7GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i7-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Acer Aspire 7 Laptop , i5 8300H , 1050 Ti 4GB , 16GB DDR4 , 128GB SSD , 1TB HDD
- Toshiba Qosmio X870-11j alkatrésznek, hibás, hiányos
- Lenovo IdeaPad Flex 5 / i5 / 8GB / 512GB
- Acer Predator Helios 300 Gamer notebook
- HP Pavilion Magyar Gamer Laptop i5 8300H 16GB DDR4 128GB NVMe SSD 1TB HDD GTX 1050 4GB Jó Akku
- Masszív-Core i5-Lenovo ThinkPad T520-8Gb-500Gb-jó akku-Mesés áron-garival.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest