- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
Aktív témák
-
AtthysKA
csendes tag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni egy fontos ügyben, mert úgy érzem épp keményen átverni készülnek.
A történet a következő:
Kb. egy hónapja online vásároltam spanyolo-ban egy Dell laptopot. Az ígért 3-5 nap szállítás helyett 12 nap alatt küldték, Romániából. Második nap indításkor nem jelent meg a képernyő képe, viszont a laptop láthatóan beindult. Mozgatásra felvillant a kép, majd rövid próbálkozás után be sikerült hozni a képet. Kiderült hogy a monitor bal alsó sarka környékén megérintve a kép villódzik, ill. a monitor mozgatására is... valamiféle kontakt hiba. Felvettem a kapcsolatot a supporttal, kértek pár tesztet, megcsináltam, videókat készítettem, majd futár elvitte a készüléket. 10 nap múlva kapok egy levelet, hogy a monitorban folyadék nyomát találták, így a laptop javítása nem történhet garanciális keretek közt, és mellékeltek egy kedves 700€-os árajánlatot. Namost értelemszerűen semmiféle folyadékkal nem került kontaktusba a vadiúj laptop. Mit tudok ebben az esetben tenni? Rendőrség, fenyegetőzés, kérlelés? Mit tegyek? Vettem egy hibás laptopot, amit nem akar a 'jónevű" gyártó megjavítani. Köszönettel várok minden hasznos választ!
Aktív témák
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Laptop töltö eladó
- KIHAGYHATATLAN ÁRON Asus Vivobook F415, i7-10.gen/8GB DDR4/512GB SSD/14" FullHD/NumPad
- Több db! Tesztelt, gyári Lenovo 61 és 61++ akkumulátor
- Dell Vostro I5 7200U DDR4 4GB LED HUN Bill. Megkímélt
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest