- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Hálózatokról alaposan
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
- Aliexpress tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Andie
őstag
Igen, általában ezt is melléirják, hogy nem csak tuning, hanem optimalizálás, a motor jobb kihasználása, amit a gyár bizonyos okokból nem tesz. Itt jön a képbe, hogyha még kevesebbet is fogyaszt, és nem is árt, akkor miért nem? Hát nyilván, hogy többet fogyaszt, nem jótündér ez, hogy plusz erőért még kevesebbet is egyen. Plusz levegő, plusz benya. Ennyi.
Node a lényeg, hogy a turbós autóknál ugye belepiszkál a gyári értékekbe, amiben meg van határozva, hogy milyen lambda feszültségnél mekkora nyomást szabaditson a turbóra. Ez egy ilyen 45 fokos grafikont ad ki. Ha bepiszkálsz mellé/helyette egy másik táblázatot, ami módositott, és pl az eddigi 3 volt helyett 3,2-öt ad a turbóvezérlőre, akkor ugye az több levegőt fog benyomni -> jobban gyorsul majd. Ekkor a vezérlés grafikon egy kb 50 fokos emelkedést mutat. Emellé a teljesitmény, lóerő görbe is szépen fokozatosan elválik a gyáritól és szépen fölé ivel.
[link]Samsung Galaxy A50 - Samsung UE46D6100 - BNet Tag: Andie#2999
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest