-
IT café
A Borderlands: The Pre-Sequel! a Borderlands sorozat harmadik része, ami időben az első és a második rész között játszódik. A játékot 2014. április 9-én jelentették be hivatalosan (két nappal a megjelenésével kapcsolat információk kiszivárgása után), majd végül 2014. október 14-én jelent meg.
Új hozzászólás Aktív témák
-
A bugokra visszatérve, a játékban Nem nagyon találkoztsm nagyobb buggal. De azt elfelejtettem mondani, hogy minden alkalommal hibaüzenettel indul a game, majd leáll. De érdekes módon automatikusan indítja ùjra a steam, és akkor már jó.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
brumi1024
veterán
Én azt tapasztaltam, hogy akkor nem működik a slam, ha nem vagy elég magasan (a Helioson pl erősebb a gravitáció, nem lehet mindig elég nagyot ugrani), vagy esetleg ráugrasz valakinek a fejére.
Amúgy nekem is bejön a játék, lvl22 Claptrap és sztoriban a végső bossnál vagyok, de ide még kellene 2-3 szint, főleg ezzel a karakterrel. Coopban vicces a hülye, egyedül szerencsétlen választás. Nekem egyébként kisebbnek tűnik így elsőre a játék, mint a BL2 kiegek nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
válasz brumi1024 #552 üzenetére
Lvl22 és már final boss ajjajj azért azt hittem ennél hosszabb. Én most vagyok lvl13.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
[Prolixus]
addikt
Ha nem csináltál mellékküldetéseket, a Bl2-ben is el lehetett érni a Warriort 22-es szinten például. Ő is írja, hogy kéne még 2-3 szint a boss-hoz, és valószínű, hogy van is a játékban még ennyi szint normal mode-ban is. Ahogy olvastam, 26-29-es szint között szokták elérni az utolsó boss-t, ha nagyjából mindent megcsinálnak.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
tibee77
őstag
Az azert durva, hogy egyik ismerösöm mär tvhm-ben nyomul... [link]
poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters
-
#75376384
törölt tag
-
brumi1024
veterán
válasz #75376384 #560 üzenetére
Tényleg jó
Más: Nem tudom megfigyeltétek-e, de az NPC-k néhány helyen teljesen máshogy reagálnak attól függően melyik karakterrel mentek. És persze a karakterek reakciói is mások. Ez a 2-ben is jelen volt valamennyire (most hirtelen a Wam Bam Island jut eszembe), de itt gyakrabban feltűnik, és tetszik.
A Boarding Party küldetést pedig ajánlom, érdekes echokat lehet összeszedni.
-
Tegnap kicsit felidegesített a to arms! küldetés. Ki is léptem a játékból Bár nem nagy cucc. De ugye az első fázisnál azt írja, hogy gyűjtsek össze 50 common fegyvert. Én mikor felvettem a küldit nem kezdtem el farmolni a common fegyókat. Mentem tovább a sztorival, és a mellékküldetésekkel. Amik estek common fegyverek azokat megtartottam, és visszamentem leadni mikor már összegyűlt pár. Aztán tegnap mikor vittem tovább a sztorit, esett jó sok. Volt mikor zöldet, vagy kék fegyvert dobtam ki a táskámból, hogy a commont félre tudjam tenni. De mikor mentem vissza leadni, nem engedte. Néztem, hogy mi lehet. Erre látom, hogy már más fázisba van a quest. Én eddig észre sem vettem. Most hat ládát kell megkeresnem. Ezért tartogattam a fegyvereket.... Én azt hittem 50-et kell gyűjteni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz #75376384 #565 üzenetére
Tudom megnéztem, hogy miből áll a quest. Azért, hogy most már ne érjen meglepetés. A reward-ot Nem néztem meg. De a questet lvl11-en kezdtem el, és most lvl15 vagyok. Remélem hasznát veszem majd a sok szívás után ami a quest teljesítésével jár
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
messi6502
tag
Nah nekem a final boss nem dobott semmi legendaryt
De a vége az valami óriási, szó szerint beleborzongtam, elkapott a must have érzés a köv részért. Mér nincs még kész? -
#75376384
törölt tag
válasz messi6502 #568 üzenetére
bár ott még nem tartok, de az eddigi remek élményt sikeresen lerombolták a létező legértelmetlenebb mini főellenféllel. ez a repkedő fém vacak egyszerűen szörnyű... amikor leküzdöttem az életét 50% alá elkezdett ilyen mini atomokat dobálni, hatalmas aoe sebzéssel. onnantól sok esélyem nem volt.
közben természetesen a földről is piszkálnak és lőszer alig... ha visszamegyek az automatához akkor feltöltődik az élete. pedig nem másik mapon van. csak a lift felső emeletén. -
messi6502
tag
válasz #75376384 #569 üzenetére
Ne is mondd, engem is az az egy idegelt ki eddig a játékban, vagy 20x-ra sikerült Nishával megcsinálnom.
Nekem úgy sikerült, hogy a két szélső jump paden oda-vissza ugrálgattam, és közbe ahogy tudtam lőttem, persze az auto-aim mindig a minionokra húzott..Az atomok nem érnek el a két szélső jump padon, azért is hasznos.A raid boss is kicsinálva, ugyan úgy semmi legendary.. Szerencse, hogy esett már kettő. Bosuntól egy rakétavető, illetve valami kisebb ellenféltől egy torgue legendary granade.
Szvsz a raid boss nem valami erős, elsőre sikerült, persze voltak necces pillanatok. -
#75376384
törölt tag
válasz messi6502 #570 üzenetére
nekem azért hamarabb összejött athena-val. bent gubbasztottam a liftben és onnan lőttem mindent. ugye ez a karakter elég rendesen az elementális dolgokra épít. na ez volt az első olyan boss, aminél ezzel szinte semmire se mentem. a fenti automatában volt egy sima hyperion smg viszonylag nagy sebzéssel. abba öltem az összes pénzem és lőttem le vele.
egyébként ez a rész nem nehezebb, hanem frusztrálóbb már normál szinten is, mint mondjuk bl2. a történet nagyon tetszik és úgy összeségében nagyon jó játék lenne, de pár "apróság" megöli az egészet.
az irreálisan erős elementális ellenfelek/sebzés, persze csak irányomba. még úgy is szenvedés sok helyen, hogy aspis elnyeli egy részét, illetve a pajzsom is resist-es. egy bekapott lövés és már meg is ette pajzsom, életem egyaránt.
a lézer fegyverek bármennyire is erősek, az ellenfelek egyszerűen elugranak a lövés elől, így nagyobb hatótávra csak a folyamatosan lövők a jók (nem tudom a nevét hirtelen).
a pályatervezés néhol katasztrófa. nem lehet megállapítani, hogy hova lehet eljutni és hova nem. van, hogy teljesen nyilvánvaló helyekre se sikerül felrepkedni/ugrálni, míg máshol a legbutább útvonalon kell közlekedni. illetve a new-u állomások és fast travel pontok is bugyután vannak elhelyezve jó pár helyen.
a skill-ek sincsenek elég következetesen elosztva. az egyik hasznos gun dmg növelő cuccot betették a melee ág végére, míg a másik két ágon szinte alig van sebzés növelő képesség. ezt a weapon swap-os dolgot se tudom hogy gondolták, inkább kötötték volna a tárazáshoz a dolgot.
ebbe a részbe szerintem már kicsit túlerőltették a coop dolgot és elhanyagolták a solo módot, már ami a skill-ek egy részét illeti.ha egyszer lesz benne uvhm, ilyen rossz balansz mellett biztos nem fogom végig vinni. bár az is lehet, hogy athena is olyan mint axton és csak max szinten lesz tökéletesen játszható.
[ Szerkesztve ]
-
Radnix
senior tag
Na ma levertük 3-an a főboss-t aztán a nehezített változatot is elsőre. Jó ez a claptrap a középső fáját húztam, 4000 élettel rohangálok
Nem tudjátok nincsenek ilyen arénák, meg mellék bossok mint az előző részekben?
-
messi6502
tag
válasz #75376384 #571 üzenetére
Az a módszer eszembe se jutott
Eskü Nishával ugyanez, mindenhol fasza az auto-aim kivéve ellene. A többi bosst pikk-pakk elintézi, az a harc meg volt vagy 15 perc, a raid boss volt hasonlóan sok.
Közben elkezdtem tvhm-t a legelső tüzes minibosson már érződött, hogy ez nem lesz annyira sétagalopp.
Nekem az elementálos rész nem tűnt fel, nem sokat foglalkozok vele, asszem a pisztolyom az egyetlen aminek van element sebzése.
Lézerrel kapcsolatban is vegyesek az érzéseim, nekem is jobban bejön a nagy fire rates változat, smg helyett azt használom, a nagy dmg edition meg az assault riflet tudná helyettesíteni, de az nekem se annyira bejövős.
Ezen továbbmenve az smg-k nekem a nagy csalódások, hihetetlen gyengék szerintem, helyette a lasert használom, az assault rifle egy fokkal jobb, mint a 2ben szerintem. Sniper is talán egy leheletnyit hatásosabb, de szerintem a pisztoly az istenkirály. Olyan jacobs pisztolyom van amiről még ffyl alatt se kell leváltanom rakétára vagy sotira mert 3-4 lövés az ellen, iszonyat jó statjai vannak.
Sotiból van még egy kis hiányérzetem, persze erősebb a pisztolynál de olyan kevés a tár bennük, hogy nem ellensúlyozza a nem sokkal nagyobb dmg, hogy leváltsak rá, ha baj van.
Pályák: Én is jó párszor csak néztem hogy merre is tovább, főleg a final bossnál mire rájöttem, hogy kell középre menni...
Skilleknél én csak a Nishával kapcsolatban tudok nyilatkozni, a law+order miatt nálam egyértelmű volt az elejétől kezdve, hogy ez lesz. (A 2ben is melee zero volt)
Én azt vettem észre, hogy a skillek itt nem olyan fontosak mint a 2ben, nincsenek annyira kihangsúlyozva, nincs über badass skill, max apró segítségnek fogom fel őket.
Szerintem ezzel kapcsolatban majd a legvégén lehet biztosat mondani, addigra sok minden változhat még.
Amúgy claptrap bejön nekem, szerintem majd a későbbiekben kiviszem azzal is a játékot.
Athenával milyen amúgy a játék? Mennyire életképes soloba?
Nisha nekem nagyon adja a law+order ággal.(#572) Radnix: 4000? nekem a hp+shield együtt nem éri el a 3000et 27es szinten.
Btw, loot jó volt?
Vannak kisebb eldugott bossok, pl a játék legelején serenity pályáján az egyik lávánál. Az jó lootot is ad.[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
#75376384
törölt tag
válasz messi6502 #573 üzenetére
Na végigvittem én is. 27-es szinten fejeztem be. Nem csináltam meg minden küldetést csak amihez kedvem volt. Illetve érdemes figyelni melyik quest mennyi xp-t ad, mert lesz pár pofonegyszerű, ami brutális mennyiségű pontot oszt ki.
A főellenség valami vicc volt. A raid bosst meghagyom tvhm végére. Bár a küldetést felvettem. A bevezető párbeszéd zseniális volt.
Tapasztalataim szerint először a phalanx ágat érdemes a végéig felhúzni, plusz maelstorm skill. Bár az, hogy milyen kiosztásban pontosan azt majd következő nehézség adja ki. A korábban leírt elementális gondok miatt néha akadtak nehézségek. A legnagyobb szenvedés a már fentebb is írt értelmetlen boss volt.
Összeségében a játék nagyon tetszett. Korábbi bajokon kívül nem voltak gondjaim.
Az újítások határozottan jók. A nem exponenciális növekedés ellensúlyozza a gengye fegyvereket. Bár a lézerek elég nagy löketet adtak és a gyerekbetegségekkel küzdő grinder is nagy segítség volt. Athena esetén pedig különösen fontos volt a tűz/áram duó, így elég sokszor rászorultam. Bár nagyon rá volt kattanva a lézershotikra, mivel a végeredmény legtöbbször az lett.Mindenféle spoiler nélkül, a sztorival kapcsolatban csak egyetlen dolgot nem értek. Ha ezt a mostani részt tényleg átvezetőnek tekintjük, miért mondta Jack a bl2-ben, hogy 5 éve készül az első rész szereplőit kinyiffantani?
A videó a végén szerintem inkább volt erőltetett. Majd úgy is kiderül."Röviden" ennyi. Most pár nap szünet, aztán jön a tvhm.
-
intercooler
őstag
-
Land
veterán
Van magyar leírás valahol a kasztokról?
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
nagyúr
tapasztalatok kb. 11 óra játék után, a 15-ös szint végén, a (tudjátokmi) megépítése után:
úgy fest, Wilhelmmel ismét sikeresen belenyúltam a legkönnyebb karakterbe a két drón nagyon hatékony - Saint elég nagy mértékben megnöveli a túlélési képességemet, Wolf pedig korrektül agresszív, nem eltúlzottan erős, de azért idővel szépen sorban szedegeti le a standard ellenfeleket, és a badassek ellen is segítség.
másik nagy előnyük, hogy ha csak mennék valahová, és nincs kedvem a tucatnyi scavet elrendezni, akkor csak bedobom őket, és amíg én vidáman oxi-jumpolok előre, ők védik a seggemet.
a Termination Protocols skill pedig állatészrevettétek amúgy, hogy rövidebbek a skilltree-k, mint a 2-ben? az eddigi 26-tal szemben most csak 21 pont kell egy capstone skill megszerzéséhez, 50-es szinten már 2 capstone skillünk lehet, 72-esen pedig 3 is lehetne. hmmm... lehet, hogy nem lesz UVHM?
a küldetések meglehetősen vegyesek - a sidequestek fele jó, a másik fele maga a tömény unalom, viszont a főszál egész jól sikerült - a (tudjátokmi) megépítése küldetés pl. nagyon tetszett, mind a harcok, mind a dramatizáció ütött.
a pályák nagyrészben nem rosszak, sajnos pont a hubot (Condordia) tolták el rettentően - amíg Sanctuary-nek a 2-ben teljesen hazamenés érzete volt, Condordiától inkább ideges leszek. valószínűleg ebben szerepe van a zenének is, ami sajnos látványosan gyengébb, mint az előző két részben.loot terén hasonlónak látom a helyzetet, mint a 2-ben, jellemzően több szinttel alacsonyabb fegyverekkel szaladgálok, ráadásul Concordiában a láda nem működik, mert a játék makacsul ragaszkodik hozzá, hogy 0 Golden Key-vel rendelkezem. Yeah, f*** off then, aye - hogy az eddigi kedvenc fegyveremet (Boganella) idézzem
bugok: kevéssel találkoztam, idegesítőek, de egyik sem gamebreaking:
- kiterjedtebb területeken a játék tempója hajlamos a felére lassulni. ez már a 2-ben is megvolt, valószínűleg Unreal Engine hiba, és láthatóan szarnak rá.
- a Teleport to Vehicle funkció időnként önhatalmúlag egy Redeployt is végrehajt, aminek a plakátos küldetés közben igencsak örültem
- ha üres tárral megyek le FFYL-ba, akkor reload után még egyszer reloadol, ami nagyon vicces. bár ezt eddig csak a Boganellával tapasztaltam, úgyhogy lehet, hogy nem bug - featureszumma szummárum, ha nem is olyan jó a Pre-Sequel, mint a 2, és ha messze nem is fogok 400+ órát beletolni, attól még nagyon jó játék, hozza a "more of the same" elvárásokat, és pont elég újítás van benne, hogy a felfedezés öröme ne vesszen el.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
TheProb
veterán
Claim-elni kell a kulcsokat, nem elég csak a shift kód beírása. Az ing shift kód autóatában tudod őket ténylegesen megszerezni. (Bár nekem utóbbi 2 alkalommal az írta nem vagyok bejelentkezve...)
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
bakker, én lvl17 vagyok, de nem tudom mi az a "tudjátokmi" De el ne mond, csak felcsigáztál
Én sztoriban a Bosun boss után vagyok.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
nagyúr
(#581) Exorsized, (#582) TheProb: ó, basszus, erre az életben nem jövök rá magamtól nem tudtam, hogy egy rejtett kalandjáték szál is van a game-ben. köszi Urak
(#580) BomiBoogie: majd az első ládanyitás után megmondom
(#583) .LnB: fura, én Lvl14-en találkozam a Bosunnal, pedig minden sidequestet megcsinálok. lehet, hogy Te többet kötekszel a Scavekkel?
nem mondom el, de tényleg baromi jó az a küldetés. ügyesen játszott a sztoriíró azzal, hogy a BL2 révén tudod, mik lesznek a következmények.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Lenne egy kérdésem. Full hülyeség szerintem. Még sose használtam a bankot. Ha oda bepakolok majd common fegyókat, azok TVHM-ben is ott lesznek? Mert akkor elkezdm gyűjteni őket, hogy ne legyen ekkora szívás az a to Arms quest. Bár még mindig nem csináltam meg normál módba sem
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
TheProb
veterán
sztem megmarad, amúgy a lootot nem érzem jobbnak 2höz képest...
Más: clapi azért tud szopó lenni solóan, relatíve könnyen ffyl-ba kerülök vele... ASkillről annyit tudok mondani, hogy annyira nem szopó, talán az mikor melee módba vágja magát, de az viszonylag ritkán fordul elő. Legfunabb persze a "funzerker" amiről gondolom tudja mindenki mi lehet... Darál vele mint az állat, más kérdés, hogy pár mp alatt el is lövi vele minden lőszerét a drága...
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Amartus
senior tag
Valakinek volt már az úszógumis claptrap? Először nem tudtam, csak azt láttam, hogy visszaüti a lövedékeket.
Aztán rájöttem, és nem tudtam másodpercekig lőni a röhögéstől. Majdnem ottmaradt a kari.Istenem, tele van csillagokkal...
-
#75376384
törölt tag
Aki eljut oda, a stáblistát mindenképpen nézze végig. Egy roppant hasznos infót fog közölni.
-
#75376384
törölt tag
válasz [Prolixus] #592 üzenetére
Most nem akarnám lelőni a poént. Annyit mondok, hogy claptrap van a dologban.
-
Land
veterán
Nekem B2-ben Gunzi volt a kedvencem a dual fegyver miatt. Wilhelm lenne ebben a részben kb. a megfelelője?
Tényleg többi karakter mennyire erős? Claptrap fun, de a 2 bige is "combos"?
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
nagyúr
félig. abból a szempontból mindenképpen, hogy Wilhelmmel lehet menni ész nélkül az akció közepébe, mert Saint miatt nehezen pusztulok. másfelől inkább a Mechromancerre hasonlít, bár itt jól működik az, hogy Wolftól függetlenül harcolok, Deathtrappal jobban össze kellett dolgozni.
szerk. (#598) Injun: első ránézésre így tűnhet, de a két statikus ágyú teljesen más előnyöket ad, mint a két röpködő drón.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce GTX 460-1 gb DDR5 256 bit videokártya