- Windows 10
- Aliexpress tapasztalatok
- Proxmox VE
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- XPEnology
- Facebook és Messenger
-
IT café
A Borderlands: The Pre-Sequel! a Borderlands sorozat harmadik része, ami időben az első és a második rész között játszódik. A játékot 2014. április 9-én jelentették be hivatalosan (két nappal a megjelenésével kapcsolat információk kiszivárgása után), majd végül 2014. október 14-én jelent meg.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#75376384
törölt tag
válasz BomiBoogie #248 üzenetére
VaultHunter.EXE
"VaultHunter.EXEwill analyze the situation, determine which Vault Hunter would do the best job, and then load an ACTION PACKAGE allowing Claptrap to fight in that manner for a short period of time. It also gives you Full Health and Heatlh Regeneration. VaultHunter.EXE is still in beta and its definition of "Vault Hunter" is questionable at best.Warning: VaultHunter.EXE is currently classified as malware. Your allies may be affected."
Cooldown: 40 seconds
Regenerates 2.5% of your Max Health/ sec.Unlockable Action Package:
Torgue Fiesta: Whoops! Drop a large amount of grenade that damage enemies and friendlies.
Unlock by: I Am Rubber, You Are Glue
Pirate Ship Mode: Turn in to an AWESOME PIRATE SHIP! With CANNONS!
Unlock by: Livin’ Near the Edge
Clap-in-the-Box: Digistruct a giant bomb that hurts everything around it when it explodes.
Unlock by: Kick Him While He’s Down
Gun Wizard: you and your allies gain drastically increased fire rate and reload speed.
Unlock by: You’re … GOING TO LOVE ME!!
One Shot Wonder: Every shot empties all bullet from your clip.
Unlock by: Tripleclocked
Laser Inferno: Shoots lasers in all directions at nearby enemies.
Unlock by: Rainbow coolantegyébként Athéna skilljei között van egy olyan, hogy csökkenti a friendly fire mértékét. ennek mennyi értelme lesz vajon? tekintve, hogy csak dualban illetve bizonyos esetekben volt ff, nem értem miért kellene rá 5 pontot pakolni.
illetve az is fura, hogy (érthető módon) sehol se látok slag damage-t. kíváncsi leszek, így mennyire lesz horror a játék nehezebb szinteken.(#247) gbors azt értem én, hogy szimpatikus lett, de ez akkor is kevés szerintem. azért hoztam fel a Jack barátnője dolgot, mert kb ennyi köze van az egész sztorihoz de ez sem szerves része a történetnek. magán a főszálon elő se jön. ha nem lépünk le lynchwood-ba nem tudunk meg róla semmit... vagy ha már ennyire beleerőltették a dolgot, legalább ezt a cowboy-os b*zulást hagyták volna el.
szörnyű, hogy így óra előtt mennyire ráérek ilyeneken agyalni.
-
nagyúr
válasz #75376384 #251 üzenetére
erre csak annyit tudok mondani, hogy nem vagyunk egyformák - nekem bőven elég, amit megtudtunk róla a BL2-ben
Claptrap: már látom előre, hogy amikor mindenki végigment a játékon OP8-ig (vagy ameddig), akkor lesz érdemes olyan partit indítani, amiben van egy (esetleg több) CL4P-TP. én simán bevállalom
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
[Prolixus]
addikt
Teljesen egyetértek gbors kollégával. Én nagyon örülök, hogy nem előhalásztak a semmiből 4 ismeretlen arcot, hanem olyanokat használnak fel egy ilyen köztes, "lyukbepótló" sztoriban, akiket már ismerünk, és így szerencsére még többet megtudhatunk róluk. Engem, mint karakter/személy főleg pont Nisha érdekel. Egyedül Clappy-val vagyok úgy, hogy nyugodtan kihagyhatták volna (én már unom meglehetősen), de hát tényleg az van, hogy inkább itt legyen játszható karakter, mint a Borderlands 3-ban vagy a többi folytatásban.
Amúgy Clappy skill-jéről a legutóbb általam linkelt gamplay kommentárja során azt mondták a készítők, hogy ő lesz az "utlimate co-op" karakter. Pont azért, mert random a képessége, így ha ő a csapatban van, akkor akár percenként változhat a játék menete, lévén sok olyan skill-je van, ami az egész csapatra kihat negatív vagy pozitív értelemben. Viszont ebből valamennyire az is következik, hogy ő kifejezetten csapatba való és ott működik, solo-ban már nem nagyon.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz [Prolixus] #254 üzenetére
Akkor kit tartotok a legjobb single karakternek?
Amennyit lesz időm játszani, biztos nem tudok órákat koopozni, de egyedül azért haladni akarok.
-
[Prolixus]
addikt
válasz BomiBoogie #255 üzenetére
Há most így látatlanban ezt nem lehet megmondani, különben is ez mindig valamennyire egyénfüggő is. Amúgy látatlanban szerintem Wilhelm tűnik a legkiegyensúlyozottabbnak.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz [Prolixus] #256 üzenetére
A két "madárral"?
Nekem anno az 1-ben nem tetszett Mordecai és Bloodwing, félek, ez is ilyen lesz. Elengeded őket, aztán reménykedsz, hogy jó helyen tevékenykednek... -
Buildeket nem néztem még. De a videók alapján az tűnt fel, hogy Athene csak egyszer tudja eldobni a pajzsot? Az elég karcsú lesz akkor. Erről mit tudtok?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
[Prolixus]
addikt
válasz BomiBoogie #257 üzenetére
A defenzív drón csak jó helyen lehet gyakorlatilag. A támadó drónnál persze felmerülnek ilyen kétségek, de 2-ből 1 mint mondtam tuti jó helyen lesz. Plusz a drónoknak csak a jelenléte is ad extrákat Wilhelmnek, függetlenül a pozíciójuktól.
A többi karival kapcsolatban szerintem még komolyabbak a kérdőjelek. Clappy ugyebár maga a randomitás, Nishánál nagyon kérdéses, hogy ez az autoaim dolog boss-ok ellen mennyire lesz elcseszett, Athena pajzsa meg nekem eddig teljesen olyannak tűnik, hogy csak sok óra játék után lehet majd megmondani, mennyire működik is jól ez a képesség, mennyire lehet jól használni. Wilhelm képessége meg ugyebár passzív gyakorlatilag. Szóval jah, én továbbra is tartom, hogy LÁTATLANBAN Wilhelm-mel lehet a legkevésbé mellényulni solo-ban.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz [Prolixus] #260 üzenetére
Athena pajzsa amúgy mindenkit megöl a végén, aki az útjába kerül, vagy csak nagyot sebez?
-
[Prolixus]
addikt
válasz BomiBoogie #261 üzenetére
Attól függ a sebzése, mennyit sebzést kap a pajzs, amíg Athena kezében van. Magyarul akkor van a maxonm ha teljesen a skill time végén dobod el.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz [Prolixus] #262 üzenetére
Világos. Akkor sem meggyőző.
Főleg, ha többen vagytok, előfordulhat, hogy lófitty sebzést kap, mert mondjuk hátul állsz, tehát kb. melee módjára kell hozzá berohanni a tömegbe.
-
[Prolixus]
addikt
válasz BomiBoogie #263 üzenetére
Pont ezért érzem Athena action skill-jét sokkal inkább kérdőjelesnek, mint Wilhelm-ét.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz [Prolixus] #264 üzenetére
Bah. Az auto-aimes csaj eleve nem tetszik, úgyhogy akkor tényleg mindenki Wilhelm lesz első körben. Én legalábbis most arrafele húzok.
-
nagyúr
válasz BomiBoogie #257 üzenetére
én az 1-ben először Mordecai-jal játszottam, és igen, Bloodwingnek olyan óriási hozzáadott értéke nem volt. viszont a 2-ben a Mechro Deathtrapje állat jó lett, némi gyakorlás után kifejezetten megszerettem. remélhetőleg Wilhelm drónjai is ezt az utat fogják követni
@[Prolixus]: Athena nekem is a nagy kövér kérdőjel. egyrészt nagyon nehéz úgy belőni a pajzs damage-ét úgy, hogy jól kiegyensúlyozott legyen az összes szinten, másrészt a megfelelő kihasználása elég komoly váltást tűnik igényelni a játékstílusban, ami aztán vagy tetszik, vagy nem.
függően a játék hosszától, egyelőre Athena második karakterként esélyes, de ugye lesz karakter DLC is, úgyhogy ki tudja?Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Level Cap mennyi lesz?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
vitaro
senior tag
válasz BomiBoogie #263 üzenetére
Van olyan skillje, hogy magára vonja az ellenség figyelmét, a dash segítségével meg egy pillantás alatt ott van bárkinek az arcában. A képességei között úgy tűnik nagyon jó összhang van, nekem biztos ő lesz a fő karakterem. Vagy a Jack hasonmás, ha addigra megjelenik.
.LnB: 50
[ Szerkesztve ]
Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
-
-
fi:zi'k
nagyúr
Benne lenne vki egy 4 calptrapes coopban?
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
-
Én teljesen logikus érv alapján választottam Athene-t. : Mert az néz ki a legjobban
Ilyen alapon kezdtem Psycho-val a BL2-t is Az is mennyire badass karakter már!?„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
pohár
félisten
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
tibee77
őstag
Pont ez a jo claptrap-ben, hogy tök veletlenül fogja a skilleket generälni.Mint ahogy eddig is mindent elszurt, sose az volt amit ö akart. Szerintem full poen az egesz, en mäsodjära tuti ö vele fogom kitolni.
poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters
-
nagyúr
így van!
amúgy hülyéskedést félretéve, fi:zi'k kolléga ötlete baromi jó. gondoljatok bele, hogy átlag 8-10 másodpercenként fog indulni egy VaultHunter.exe . akkora káosz lesz a pályán, hogy időnként még az is előfordulhat, hogy egy ellenséget lövünk le!
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
[Prolixus]
addikt
Na és a képernyőn vajon mi lesz látható, ha egyszerre 4 Clappy képesség is aktív? Mert ugye, ha van a csapatban Clappy, és olyan képesség aktivizálódik, ami az egész csapatra hat, akkor megjelenik egy sárga sáv a képernyő közepén, mutatva hogy meddig tart még a kis robot action skill-je. Naszóval, ha 4 ilyen képesség lesz egyszerre aktív, akkor tiszta sárga sáv lesz a képernyő vagy mi?
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz [Prolixus] #283 üzenetére
Szerintem mindenkinek a sajátja fog látszani, nem?
-
[Prolixus]
addikt
válasz BomiBoogie #284 üzenetére
Félreérted a hozzászólásomat. Ha te Athena-val, Nisha-val etc. vagy és csapatszintű Clappy képesség lesz aktív, akkor te is látod mikor jár le a mikrobi action skill-je. Ez az a sárga sáv, amiről beszéltem. Ha 4 Claptrapnak egyszerre lesz aktív 4 csapatszintű action skillje, akkor egyszerű matek alapján 4 sárga sávot kellene látnod. Pontosabban 3+1, a sajátod asszem nem teljesen ugyanolyan sáv jelzi. Felteszem nem így lesz megoldva a dolog, mert ennyi sárga sáv a képernyő közepén meglehetősen zavaró lenne, nem?
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz [Prolixus] #285 üzenetére
Ja, értelek.
Nincs erről videó? Lehet, hogy a 4 Claptrap nem kompatibilis egymással.
-
nagyúr
válasz [Prolixus] #283 üzenetére
annyit fogok látni, mint most, amikor a gunzival két corrosive fegyverrel lövök - csak eddig zöld volt, most sárga lesz
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
[Prolixus]
addikt
Végülis...
Más: Verticality and double jumps as a game changer feature?
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz [Prolixus] #289 üzenetére
Remélem, ez a háttérzene is a játék része lesz.
Azt csak nem magyarázza meg, miért jó konkrétan.
Én egyelőre azt látom, ad egy plusz mókafaktort, és kvázi könnyebbé teszi a játékot, mert könnyebb menekülni, és a legtöbb ellenfelet becserkészni. Plusz még egy melee karakternek is jobban kedvezhet, mert mondjuk a videóban látott turrethez is fel tud ugrani.
-
#75376384
törölt tag
válasz [Prolixus] #289 üzenetére
Látom itt se szintezi hozzánk az ellenfeleket. nem tudom miért olyan nehéz ezt alsóbb szinteken is megvalósítani?
-
[Prolixus]
addikt
válasz BomiBoogie #290 üzenetére
Hát, most ezen mit kellene megmagyarázni? Szerinte sokkal jobb így a játék és pont. Említi is a CoD-ot a Titanfall-al szemben, és utóbbinál sem igényel magyarázatot, hogy a vertikalitás hozzáad a játékélményhez, mert egyszerűen "több".
vzarmo: Tuti lesz egy UVHM-es csomag, amiben már hozzánk lesznek igazítva a szintek. Kizártnak tartom, hogy 50-es szintnél megálljon a móka, miközben mindkét eddigi játéknál minimum 61-es szintet tudtál elérni. Alacsonyabb szinteken szerintem meg nem gáz, hogy nincs igazított szintezés. Azért megvan annak is a varázsa, amikor belefutsz táposabb mob-okba, és úgy kipicsáznak, hogy sírva húzol vissza felszerelést meg XP-t gyűjteni.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
#75376384
törölt tag
válasz [Prolixus] #292 üzenetére
hát nekem nem nagyon sikerült még annyival nagyobb szintű ellenfelekbe botlani, pedig sose vittem túlzásba a mellékküldiket. egyébként a felfele történő nehézséggel nincsenek gondok, az viszont kicsit idegesítő, hogy a mellékküldetések 1-2 szint után már triviálisak lettek és nem jelentettek semmi kihívást. szerintem simán beleférne akkor legalább az, hogy amikor bármit is felveszünk küldetést az felettünk 2-3 szinttel legyen. így megvan a kihívás, nem avul el pillanatok alatt és nem kell igazítani sem. vagy adjon sokkal kevesebb xp-t néhány küldetésért. esetleg egy olyan opciót is el tudnék képzelni (számomra ez lenne a legszimpatikusabb), hogy játék előtt bekapcsolhatnánk az esetleges szintezést és megadhatnánk, hogy mennyire igazítsa a dolgokat hozzánk, ahogy azt fentebb is írtam.
plusz szintek biztos lesznek, bár annyira nem hiszem, hogy túlzásokba esnének tekintve, hogy már így is kimaxolható 2 ág. amit korábban alapjáték esetében nem lehetett. -
Injun
aktív tag
...és az sem lenne baj,ha a loot is figyelembe venné a szintet.
-
[Prolixus]
addikt
válasz #75376384 #293 üzenetére
Azzal egyetértek, hogy a választhatóság lenne a legjobb. Azt mondjuk ne felejtsd el, hogy a pre-sequelben a szintezés kvázi lineáris lesz, ez pedig elvileg olyan szempontból is érvényesül majd, hogy 1-2 szinttel a geared alatti ellenfelek még nem fognak úgy hullani, mint a legyek.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz [Prolixus] #292 üzenetére
Na jó, de valamit azért mondhatna, hogy "azért jó, mert így könnyebb a harc, vagy gyorsabban lehet haladni stb."...
-
#75376384
törölt tag
nem igazán vettem még így előre steam-en játékot. itt mi a rendszer? előtte egy-két nappal már le lehet tölteni, aztán megjelenéskor már játszható is lesz? vagy megjelenik, letölti és csak úgy?
-
[Prolixus]
addikt
Kiszivárgott a játék intro vidije. Nem linkelem, mert pocsék minőség, meg talán valakinek spoileres is lehet, de youtube-on meg lehet nézni.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
Miért NEM csak egy nagy DLC a pre-sequel?
Btw, a játék vége is kiszivárgott korábban (azóta törölték, na meg az intro cutscene-t is), hát nem volt semmi. Kiderül Jack hogy szerezte a sebhelyeit, plusz komoly dolgokat vetít előre a Borderlands 3-ra.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
Új hozzászólás Aktív témák
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Nintendo Switch
- Suzuki topik
- Windows 10
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Aliexpress tapasztalatok
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Projektor topic
- Milyen notebookot vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...