Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • E-Max

    tag

    válasz fekeandras #7344 üzenetére

    Tudom én mit jelent a baleset, ezért is vezetek általában elővigyázatosan, láttam már egyet s mást a lassacskán 3millió levezetett km alatt... :U
    Van, amikor elszáll az agyam, és akkor akár olyat is csinálok, mint amit leírtam, hogy leálló sávba uccu neki, de általában 110-150 között vezetek, óvatosan, vigyázva, külső sávban. :K
    Mondjuk ha a szalagkorlát a volvo vagy akár az audi orrát szemből átfúrja, akkor meg lenne az emberek véleménye eme két gyártóról(főleg a volvo-ról), maximum oldalról lehet bajom tőle, szemből nehezen jön be. Maximum a motor cserél helyet a váltókarral. :)
    De egyszer úgy is meg kell halni, ennyi erővel, ha mindig félnék, nem ülnék autóba, hanem otthon gubbasztanék egy atombunkerba a föld alatt jóval. :)

    Én nekem semmi bajom azzal, aki ha előtte felméri a terepet, és látja, hogy egy olyan manőver, ami tiltott a kresz szerint simán elvégezhető biztonságosan, és meg is teszi.
    Azzal inkább van baj, aki nem méri fel a terepet, és megteszi. Pláne az, aki a kreszt se tudja.
    Az meg a legveszélyesebb, ha siet is, bmw/audi/merci van alatta, megy mint az őrült, nem figyel, nem méri fel a terepet, és még a kreszt sem ismeri, na azok okozzák általában a balesetet.
    Akit leírtam 7-es bmw, hogy mellettem és a kamion mellett, mögött hogy behúzott, ott picit gyorsabban megyek, kész is a baleset, erre nem tudsz felkészülni... :(

    Ha akkor a balesetem esetében lett volna járda az út szélén, ház mellett, nem egy nagy mély árok közvetlen az út szélén, lehet, hogy most nem lenne meg a nyoma a fejemen a balesetnek(fejem kellős közepén van egy csúnya heg, bele állt egy darab a tetőből).

    [ Szerkesztve ]

    # # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #

Új hozzászólás Aktív témák