Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Chris0321

    addikt

    válasz chess001 #71365 üzenetére

    Nem tudok egy olyan autóba beleülni, nincs az ismerettségi körünkben. A sógoromnak van egy e46-nál fiatalabb de ennél idősebb Touring ha jól emlékszem 18d-je, autómata váltóval. Abban többször ültem és sógor szeret bandukolni de nem estem tőle hanyatt. Menni ment, de kb. mint az enyém. Nem versenyeztünk még soha, nem is fogunk. Pestre az ő kocsijával mentünk mikor megvettük az enyém, visszafelé együtt jöttünk. A 4-esen előzgettük a lassú forgalmat és ha tudtam, hogy előzni fog akkor szépen haladtunk együtt. Mondjuk ő sokat panaszkodott rá, hogy lassú a váltó de mivel autószerelő így valószínűleg annyit tud.
    Ezért is írtam a kollegának, hogy azért próbáljon ki nagyobb motorost is.

  • kardkovacsi

    senior tag

    válasz chess001 #71365 üzenetére

    Őszintén, te beszélsz butaságokat. Teljesen mindegy a nyomaték, egy szám ami akkor jött divatba amikor megjelentek a turbó dízel autók 30 éve, mert abban lehet villogni. Az igazi szám a teljesítmény. Villanyos példával a teljesítmény az áram szorozva a feszültséggel. Hiába van neked nagy áramod ha kicsi a feszültséged hozzá és fordítva. Azzal, hogy tudod az áramot és elkezdesz azzal menőzni, hogy neked 100A-ed van...na ezzel mit mondtál? SEMMIT. Mert kell hozzá a feszültség is. Ugyanígy a nyomaték semmit nem mond magában.

    Chrisnek pedig tökéletesen igaza van, mert a bár a dízel autóknak magas a nyomatékuk, a példánknál maradva az áramuk, viszont kis fordulatszámon tudják azt leadni, azaz alacsony feszültségen. Aki nyomatékra vesz autót az egyszerűen buta a fizikához, ennyi.

Új hozzászólás Aktív témák