-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vandit.
addikt
válasz Integra #8399 üzenetére
nem kell bmw-t venni.
Na ez nem fog összejönni sajna. Sajnos én elvakult vagyok a bmw iránt és totálisan elvesztem a józan ítélőképességemet.BMW001: Én a tankolást is beleszámoltam a fenntartásba. Szvsz vegyes 15-el azért el lehet járkálni vele. Az adó meg a bizti van sokba, bár ugye ezt is meg lehet okosítani.
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
MPowerPH
félisten
-
Vandit.
addikt
válasz Integra #8403 üzenetére
Szerintem a legfontosabb - azon kívűl, hogy esetleg márkahű vagy - hogy mire szeretnéd használni és milyen szempontokat tartasz előtérben. Sportosság, kényelem esetleg mindkettő stb. Szvsz jó az X3 nem bánnád meg.
BMW001: Nekem egy 730i is elég lenne.
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
dragonfx
veterán
válasz Integra #8399 üzenetére
na elbizonytalanodtál.hát szerintme németben nem fogsz így járni ez tuti.Hát ja éna wallishoz ha lenne is valaha uj bmw.m tuti enm vinném van pesten pár tehetségesebb banda. pl a bmw motor groups.ot nagyon dícsérik az illatos uton....én 1x jártam arra és vagonnnyi 3-5-7es állt ott.gondolom nemhiába járnak oda.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #8406 üzenetére
NT autó és 5er kft. 5er -t mindenki csak dicséri. NT autó pedig igaz nem hivatalos, mégis hordják oda a garanciális gépeket, és töltik s szervizkönyvet is. Gyári alkatrészeket hoznak be Németből ugyan úgy.
Itt mindenhol hozzáértő emberek dolgoznak, és mindenük megvan a modern BMW -k javításához is.
Ha a tulaj egyenesen ide vitte volna a gépet, valszeg nem csak a hibakódot törölték volna....Don't Tread On Me
-
Integra
titán
válasz Vandit. #8405 üzenetére
a márkahűség nem feltétlenül jó mindig.
inkább azt mondom, hogy az a jó, ha az igényed és annak a szintje azonos a különböző márkák esetén is. mert igényeket akarsz kielégíteni és nem márkák adják, hanem típusok. minden márka készít jó és kevésbé jó vagy szar autókat.
para van az x3-nál a dízel miatt.. a büdös életben nem lesz olyan megbízható mint az inti. de egyetlen másik autó sem....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Gézengúz
addikt
-
dragonfx
veterán
válasz Integra #8408 üzenetére
vagyis mindenképp választanód kel valamit
és mivel hazai pályán vagy a bmw.vel valszeg te nem fogsz így járni, meg gondoloma szervízelési költség +üzemanyagköltségre is könnyebb előteremteni a rávalót.régebbi autók egyértelmű megbízhatóbbak mert nincsenek agyonelektronikázva/bonyolítva.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
-
Integra
titán
válasz dragonfx #8412 üzenetére
nem hamisítanak szervízkönyvet. ha ügyesek úgy csinálják, hogy megveszik az autót. mondjuk traktor, 30e km-es szervíz periódus van előírva, 15e km-nél utána öntenek 0.5 liter olajat. szóval lemennek 50e km-t. majd kiszerelik az órát és visszapörgetik 30ezerre. és most mennek szervízbe. ha normálisan használták az autót, meg nem mondod, szervízben sem, hogy 20ezerrel többet ment. a szervízkönyv pedig értelem szerűen tiszta, minden rendben. és ezt így tovább. szóval van egy autód, ami 120e km-t ment, de közben legalább 160-180ezret. és nem tűnik fel. csak ha nagyon odafigyelsz, meg az alkatrészekről tudod nagyjából, hogy mikor kell cserélni.
durva mi?!...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dragonfx
veterán
válasz Integra #8413 üzenetére
hát az.
én má múltkor is húztam a számat erre a 30e.s szervízperiódusra.az 50e amit meg akarnak tenni vele sporolás céljából elég durva.szerintem ha hasznáják sokat a verdát.ez nem lesz jövedelmező.az a +1 év mondjuk amivel később kell elvinni szervízbe lehet később egy milliós költséget hoz maga után és senki nem mondja meg ez nem őnála az első tulajnál fog bekövetkezni.vagyis valszeg nem mert egy új autó bejáratás után azért biztos jol bírja a nyüstölést, pláne egy 6hengeres nem kispicezett bmw motor.megérné nekik ezzel játszani??aza +1 év ennyit ér?? vagy 50e.t belerak..3 év alatt utána gari ugyis lejár és adja is el és vesz ujjat?20e.t elmegy egy longlife olaj elhiszem egy új motorban. de 30 rengeteg.ott szerintem már 1000 km.enként romlik a motor.nem beszélve arról 2-3e után mikor bejár bekopik a motor alapból érdemes egy olajcserét eszközölni.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
tomcica
addikt
Nos csatlakoztam a BMW klubhoz egy altalam leguberebb E36 325i-vel....
[ Szerkesztve ]
There are two mistakes along the way to Mastery: Not starting it and not going all the way."
-
Integra
titán
válasz dragonfx #8414 üzenetére
nézd, a mai modern szintetikus olajok egyébként simán bírják a 30ezres periódust. olyan emberek között dolgozom, akik napi szinten foglalkoznak ezzel, 20-30 éve. ha ők a méregdrága v6 és v8 német csodajárgányaikat nem hajlandóak szervízbe vinni csak 30ezrenként és már 150-200ezer felett járnak...
egyszerűen mennek és kész. igaz, ők mind null km-rel szalonból veszik az autóikat.
na ez az amit én még nem tehetek megegyik benzinkutas ismerősöm egy bazi nagy családi merci transzporterrel jár, automata 3 literes. csak azért akarta lecserélni mert 137ezer km van már benne. aztán rájött, hogy minek, jó ez teljesen. a jó dolgukban nem tudják mit csináljanak.. egyébként szerintem szörnyű egy autó, mikor vitt vele
8415: gratula
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
tibi666
senior tag
válasz Integra #8421 üzenetére
én inkább cserélem, 10, maximum 15 ezrenként az olajat.
apámnak lagunája van, na azokban imádtak elszállni a turbók míg 30 ezres volt a csereperiódus. igaz, valamit a franciák azért elszámolhattak a motortervezés, mert más gyártók is használják ugyanezt a turbót, és ott nem hallani ilyen gyakori halálról. -
dragonfx
veterán
válasz tomcica #8419 üzenetére
gracca, a tiéd vagy épp most akarod megvenni?
mesélj róla.#8412>>na igena francia autó az francia.amugy szerintme ne próbáld kia tiéden ezta 30e.s intervallumot.kár lenne a motorért.ütős darab. még a 20e.t se igazán.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
mayerlaci
senior tag
Nagyon szép!
Tibi666: 30e km-nél a turbo user függő.Kis mértékben olaj is.
-
tomcica
addikt
válasz dragonfx #8424 üzenetére
2honapja vettem meg,csak nem jartam aforum kozeleben...2 elozo tulaja volt,mind2ot megismertem...a szemuk fenye volt..ezt kb. abbol is lathattam,hogy telen nem hajtottak...ugy dontottem mivel van meg 1 verda en is ezt praktizalom,igy garazsban van mar egy jo masfel honapja.En eddig csupan 400km-t hajtottam bele...tegnapelott irattuk at a nevemre,igy mostantol hivatalosan is enyem....
elol DTM futomu es fekek...a kipufogorendszer vegig szinten nyitott (nem tolakodo a hangja,inkabb oblos)...minden reszletet nem tudok,at kell majd ugranom a legelso tulajhoz,aki nalunk(szerbia) egyik komolyabb BMW szerelo (van meg egy E30nala 220loval es egy kombi E36 egyedi az is mind2 gyonyoru) es O elmagyarazza mik a modositasok.
A terv,hogy jovore turbositjuk (de legkesobb 2 even belul) ezt szinten O fogja elkovetn,azt mondta egy felekeppen vallalja el,ha rendesen csinaljuk es mindent kicserelunk,hogy tartosan elbirja azt a plussz teljesitmenyt...hat mondom van isten,emberembre talaltam,mert szivembol beszel...
A gyari festes van meg rajta..Diamond Black...eredeti alufelnik 17ek...hirtelen ennyi jutott eszembe..
There are two mistakes along the way to Mastery: Not starting it and not going all the way."
-
Vandit.
addikt
Szerintetek?
Mercit ne BMW-t!A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Sipi16
senior tag
válasz Vandit. #8429 üzenetére
A cikk szerintem elég jól értelmezhető és igen 30 és 40 között már lehet, hogy nem a száguldozás és a vezetési élmény az első. Főleg ha feleséggel és gyerkekkel utazol. Vagy csak az én gondolkodásommal van porbléma?
Az én szívem mindig is a csillag fele húzott.
Integra: Nem, viszont ha nagyon kopott vagy nagyon új az árulkodó jel lehet.
[ Szerkesztve ]
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
Vandit.
addikt
Szerintem meg nem. A merci mitől kényelmesebb? Extrákkal telerakhatom mindkettőt és simán elindulnék egy 5-össel is egy nagyobb túrára, akár 4 személlyel is, úgyhogy nem értem. Persze lehet, hogy bennem van a hiba, meg én eleve elfogult is vagyok.
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Sipi16
senior tag
válasz Vandit. #8432 üzenetére
Nincs egyikünkkel sem baj. Én Merciben nőttem fel és eszembe se jutna BMW-t venni. Ennyi az egész. Kinek merre húz a szíve.
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
dragonfx
veterán
válasz tomcica #8427 üzenetére
elég komoly sportgépet akartok csinálni, belőle, csak nyugodtan. ..a turbó megcsinálva értelmesre félmilla alatt nincs. annyiért meg van m3.
Érdekes eza merci bmw teszt.kicsit szerintme lehúzzák a bmw.t.a böminek van 1 arculata ami valakinek bejön valakinek nem.a bmwnél szinte mindegyikmodell sportosságra törekszik mercinél nem. de azért érdekes mégis több embernek kéne bmw
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
tomcica
addikt
válasz dragonfx #8434 üzenetére
maga a verda 1.8milla volt...rendes M3at nem talaltam...inkabb millat fogja kozeliteni a turbositas (ha rendesen csinaljak)...ez egy alvo-szornyeteg lesz...felirat igy sincs rajta...(amugy nalunk egy 2500ccm feletti auto evi regdija + biztositas pont duplaja a 2000-2500ccm-ig...szam szerint eves szinten 450euro kontra 920euro)
There are two mistakes along the way to Mastery: Not starting it and not going all the way."
-
barnam_
nagyúr
válasz Vandit. #8429 üzenetére
Mercedes kellene (a "kéne" az nem parasztos egy kicsit?), de csak mert arra felé húz a szívem. Amúgy szerintem kicsit általánosít a szerző, nehogy már egy tizensok milliós autó kényelmetlen legyen Illetve nem magyar utakon biztos hogy nem kényelmetlen.
Azért kíváncsi lennék Csikós véleményére is -
MPowerPH
félisten
válasz Vandit. #8429 üzenetére
"Leszámítva a motor erejét még egy M5-ös sem nyújt olyan vezetési élményt, amely vetekedhetne azzal, amit bármelyik könnyű, 200 lóerős sportkocsiban tapasztalhatunk. Akkor meg minek erőlködni?"
Ez hülye...
Te barom, nyomd meg a DSC gombot!!! Aztán az ilyen gyökereket úgy kéne összekaparni... 330i -vel nem tom mi a baja, sokkal sportosabb és nagyobb a vezetési élmény benne, mint egy Mercedesben.
Mercedes az 50 fölöttiek autója. Az tény, sokkal inkább kényelemre van kihegyezve. Sportosság nuku. Fiatalabbak úgyse e mercit vesznek, 5 -ös bmw -t viszi mindenki.
Audi meg azért van kihagyva, mert a Németeknél az Audi -nak messze nincs akkora presztízse mint a BMW-Mercedes duónak. E két márka a Német autógyártás jelképe, Audi csak lohol utánuk....De mondom srácok, egy S Mercinél nincs kényelmesebb. De tohonyább se, olyan mint egy lusta bálna.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Integra
titán
egy x3 tetszik eddig amiről kaptam minden papírt scannelve és rakás fotót. tényleg makulátlan, egy helyen viszont valamit felfedeztem, a bőrülés bal oldalán a sok ki és beszállástól. este belinkelem, ha hazaértem.
Vandit:
szerintem nagy igazság van benne. nem véletlenül keresek én is teljesen gyári állapotú, és nem extra felni méretű, meg ültetett futóműves x3-at. elég feszes lesz az úgyis, nem kell oda még 18-as m-es felni. meg drága is rá a gumi, semmi értelme.
csak merciben nincsen az x3-nak alternatívája. meg nekem tetszik akkor is a modellfrissítés utáni szögletes/íves forma, akárki akármit mond...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #8437 üzenetére
üssetek nekem az S mercik nem jönnek be se mostani se elöző. a clc az faintos.
M5 nem nyújt vezetési élményt.a barom mintha egy tipikus enzoból kiszálló gyökeret hallanék.az hogy ő nem tudja vezetni kiautozni az erejét ez max.őt minősíti...na meg igen elektronika off azt hajrá...egy mercivel próbálj már meg driftelni, vagy csúszkálni sok nem hozzá illőbb..auto váltóval mint vadkerten a gyerek.
x3.ra nem is kell 16"osnál angyobb felni.arra még jó árban van gumi.talán 17es nyárra ha ugy jobban tetszik de 18" semmiképp se.itt szúrja el mindne bmw.s utána meg panaszkodik a futóműgondokra. 18" max. m.esre való.
az integra hány kiló tényleg a 190 lóhoz? ...[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Integra
titán
válasz MPowerPH #8437 üzenetére
hidd el, nem mond akkora hülyeséget.
vittem pár embert az intivel már, akiknek 300 lovas autójuk van. az enyém viszont könnyebb jóval. igazából csak némán hümmögtek utána, hogy kicsit kurva jól megy és ordas nagy örömöt nyújt. az övék egyenesben elmegy autópályán, de az is inkább csak elnyúlás a súlytöbblet miatt..
hidd el le/kg a lényeg, nem az, hogy 300le legyen. nem mondanám, hogy nem kacérkodom mai napig a gondolattal, hogy turbósítom az intit, de igazából minek? 3 perc örömért egy hónapra, miközben romlik az amúgy makulátlan megbízhatóság és duplájára emelkedik minden költségem?
szóval szerintem egész igyekezett tárgyilagos maradni a cikkíró.amit a merci hibájára írok:
sok ismerősömnek van vele elképesztően sok elektronikai hibája.
én egy e460-nal szoptam nem keveset. szervízbe be 5 hibával, törlés, mikor kijöttem már 2 újra ott volt. igaz, ez nem a legújabb volt, hanem a pápaszemes, ami amúgy okádék ronda. de legalább jól ment barátnőm clk kabriója detto. most valami a légrendszernél ment tönkre, nem mondta pontosan milyen elektronikai bizbasz, 200e körül lesz..
1 hónapja ültem új s400cdi-ben. a rövid ülőlapon túl nem tudtam mit felhozni ellene.. az gurul hangtalanul. és hidd el v8 traktor azért megindul nyomatékból. csak minek?[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz dragonfx #8439 üzenetére
17-es felnivel jön az x3
télinek alá lehet csapni 16-ost ugyanolyan széles gumival, a mitsun ezt csináltam meg, mert valóban olcsóbb egy picivel. de annyival megint nem, mint amennyivel rondább lett[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Vandit.
addikt
válasz Integra #8438 üzenetére
Ez oké, de egy autó nem csak a futóműtől kényelmes szvsz.
Szóval ez a cikk azért kicsit elfogult vagy, hogy is mondjam, olyan lehúzós.A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
tibi666
senior tag
ja, és azért itt az elvakult fröcsögést is abba lehetne hagyni, mert a cikk teljesen korrekt, és nem azért mert én is mercedeses vagyok. ezek 2 tonnás luxusautók, nagyon erős motorral. egy kis játékautó, sokkal nagyobb vezetési élmény tud adni. persze annak, akinek nem az a vezetési élmény, hogy autópályán tövig nyomja a gázt.
-
Integra
titán
válasz Vandit. #8444 üzenetére
elfogult vagy sem, én, mint amúgy absz kívülálló, azt hiszem jól értelmezem amit ír. továbbra sem tartom elfogultnak. teljesen ész és racionális, logikus érveket hoz fel mindkét oldal mellett és ellen.
nem hordja ő le a bmw-t, sőt, tisztában van vele, hogy a bmw a penge ha fahrspass-ról van szó. (amúgy meg porsche)
habitus válogatja. a nyugger valagamnak a merci kedvez inkább, csak nem mindegyik tetszik és k. drágák megint csak. orkmerciml-t meg a halál vesz.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Gézengúz
addikt
-
Vandit.
addikt
válasz tibi666 #8446 üzenetére
Mondjuk szerintem itt senki sem fröcsögött elvakultan, az másik topikokban szokás.
Meg, akkor miért hasonlítunk egy 335i-t egy 2 tonnás luxusautóhoz?
Az ötös egyszerűen nem kéne, semmilyen kivitelben, Hármas BMW-t pedig akkor vennék C Merci helyett, ha ugyan fontos a luxus, de a kényelem mellett ugyanannyira vágynék még a vezetési élményre is, és megengedhetem magamnak, hogy egy háromszáz lóerős, vagy annál is erősebb modellel ajándékozzam meg magam.
Ezt meg nem is értem. Az ő olvasata szerint csak a 335i megy elég dinamikusan? Hát nem tom...
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
Új hozzászólás Aktív témák
- E-book olvasók
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Videó stream letöltése
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Escape from Tarkov
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Fűnyíró topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen