Keresés

Aktív témák

  • thomas77

    senior tag

    válasz SztiviVander #4403 üzenetére

    Az én családomban összesen 8 hordozás volt. Ezek közül egy volt olyan, ami nem ment elsőre. Az is azért, mert sok évvel ezelőtt hibásan rögzített az eladó egy adatot. Ezt javítva pár nappal később minden rendben lezajlott.
    Nekem csak ezek a tapasztalataim.
    Az ismerőseim, akik szintén hordoztak, nekik sem volt gondjuk vele.
    Tuljadonképpen nem is találkoztam olyan emberrel, akinek problémás lett volna a folyamat. Ugyanakkor lehet olvasni statisztikát, hogy hány hordozás történt összesen. Ha ez tényleg nem működne többé-kevésbé megfelelően, akkor a média is felkapná a dolgot és tele lennének a hírműsorok, meg a hírportálok ezzel...
    De én egyelőre csak itt a fórumon találkoztam a problémával. Szerintem nem lehet olyan nagy a baj...

  • SztiviVander

    őstag

    válasz SztiviVander #4403 üzenetére

    "gyarkolatilag 5 napja nincs használható telefonja"
    már 12 napnál tartunk. közben küldtek egy új simkártyát mert szerintük biztos az volt rossz. látott már valaki olyan "rossz" sim kártyát ami elfogadja a pin-t, felmegy vele a hálózatra a telefon, hívni lehet a számot, sms-t fogad, de kifelé hívás/küldés meg semmi? én még nem. persze a kiküldéssel eltelt megint 4-5 nap, eredmény meg -ahogy előre megmondtam- ugyanaz. kifelé semmi. néha hívásindításkor kiír olyat a telefon hogy szolgáltató által nem engedélyezett. kötbérre azt mondja a sutyerákja hogy ilyen esetben nem jár. 'nyád nem jár... de sebaj, megy levél nmhh meg fogyasztóvédelem aztán remélem análisan kicsit megabuzálják őket. ilyenkor ugyanis egyrészt jár 5e mani amiért nem történt meg a -hibátlan, működőképes szolgáltatással végződő- hordozás a megadott pár napon belül, illetve mivel tizenx napja nem hajlandó szolgáltatni (és elhárítani a hibát) így a BM saját ászf-je alapján jár(na) a napi kötbér is.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák