-
IT café
Blue Mobile
Aktív témák
-
1430
senior tag
válasz István89 #281 üzenetére
Az a sor "magyarosítva" annyit tesz, hogy - nyilván jogi személy esetén - kíván e valaki akkor is lakossági kiszolgálásban részesülni, ha üzleti ügyfélszolgálathoz tartozna, illetve természetes személy esetén a nem-et kell választani.
Még tovább magyarosítva természetes személynek a nem-et kell választani, jogi személy pedig csak akkor válasszon igent, ha mindenképpen lakossági kiszolgálást igényel (függetlenül attól, hogy jelenleg nincs is más).
Szóval a legegyszerűbb, ha mindenki nem-et választ, mert jogi személy esetén ezt később úgy is át lehetne változtatni igenre, ha létrejönne a bm üzleti ügyfélszolgálata és nem lenne vele elégedett.
Anélkül, hogy belemennénk a részletekbe, ennek a kérdésnek bm-nál elvben nincs jelentősége, de mivel a T-Mobile rendszerét használja, ezért a szerint van kialakítva a bm szerződés is (e nélkül a válasz nélkül nem menthető el a szerződés a rendszerben). No persze ha egyszer lenne "üzleti" ügyfélszolgálata is a bm-nak, akkor akár jól is jöhet ez a válasz.
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
Aktív témák
- Hozzászólás előtt olvasd el a Téma Összefoglalót a topik elején!
- Tilos a függetlenítés!