Keresés

Aktív témák

  • McLaca

    őstag

    válasz club1 #2101 üzenetére

    Igazat adnék neked, de - sajnos - nem így történnek a dolgok. ;]
    Kétszer történt adategyeztetés az átadóval az első és második elutasítás után. Ennek ellenére a harmadik kísérletet is elutasították. Már a Blue ügyintézője is a haját tépte azon túl, hogy a Telenorosnak sem volt fogalma arról, hogy pontosan mi az eltérés, ezért csak tippelgetve írtak át adatokat, de olyan abszurd válaszokat adtak, hogy esetleg számíthat a kis- és nagybetű (ezt én képtelenségnek tartom...).
    A kétkapus hordozásnál viszont nem lehet olyan, hogy nem egyeznek a címek, mivel az átadó ad ki igazolást a hordozáshoz és azon feltünteti a rendszerében lévő adatokat, az átvevő meg betű szerint azokat adja meg hordozáshoz. Épp ezért volt az jó, tévedés esélye kizárt volt (hacsak nem írt el valamelyik ügyintéző valamit, de az már nem a rendszer hibája). Mindkét hordozásomnál csak az elengedő nyilatkozatot kérték, én egy betűt nem írtam sehová semmilyen adatlapra külön.

    Szerk.: sőt, valószínűnek tartom, hogy elhordozási engedély birtokában az átvevő nem is töltött ki semmilyen előfizetői adatot a telefonszámon kívül, mivel az átadónál arra már be volt élesítve a váltás lehetősége, így még az adatelírás is kizárva, személyi alapján ellenőrzik az átvevőnél, hogy én vagyok-e én, és indítják a számomra a hordozást, személyes adatot meg csak a saját rendszerükbe vesznek fel. Így logikus és szerintem így is volt, csak a sok teszetosza, önállótlan ember miatt erőltették ki az egykapust, mert az milyen kényelmes. Ja, amikor működik, akkor az.

    Üdv!

    [ Szerkesztve ]

    A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

Aktív témák