Aktív témák

  • ArNick

    tag

    válasz ArNick #4434 üzenetére

    Márkaváltásos SIM kártyám harmadnapra feltámadott.

    Tegnap reggel írásban, nap közben pedig telefonon jelentettem be a hibát. Délután hívtak, hogy frissítést küldtek a kártyára, kapcsoljam ki-be, próbáljam. Akkor még nem volt jó. Ma reggel észrevettem, hogy a számom nem elérhető, újraindítás után működött a hívás.

    Már csak az online ügyfélszolgálatra belépésnek kellene meggyógyulnia, mert természetesen "Technikai hiba!" üzenettel az is használhatatlan, sok belépési kísérlet és új jelszó készítése után is. Hiba bejelentve.

    Plusz a héten elküldött e-mailek egyikére sem kaptam választ, a hétfőire sem. Szerintem itt is lenne mit fejlődni még.

    De hát telekom, nagy elvárásaim már nincsenek. Tekintettel arra, hogy az elmúlt két évben nem volt problémamentes hónapom velük kapcsolatban, az is csoda, ha valami véletlenül éppen rendben működik.

Aktív témák