Aktív témák

  • Apollyon

    Korrektor

    válasz prozodus #3300 üzenetére

    A rendszerük amúgy katasztrófa. Amikor még pannon volt, akkor jó volt. Ami még nagyon meglepődtem, hogy még régen az Astoria bemuatótermük is elég jól nézett ki anno, tényleg olyan volt mint egy mobilszolgálató ügyfélközpontja. Most meg, amikor be kellett mennem adatot egyeztetni, kb mintha valami sarki gsm boltban jártam volna, csak nagyobb hellyel.

    ...és azért kellett bemenni, mert ugye nem stimmeltek az adatok, az állandó címem nem is szerepelt a rendszerükben, úgy hogy havidíjas előfizető voltam. Mindennek tetejében még az ügyintéző sem tudta megoldani a problémát, csak napokkal később az IT.

    Szerintem az van, hogy amióta abszolút külföldi kézben van, fogják, kiveszik a cégből a nagy pénzt, fejleszteni meg nem nagyon akarnak. Ezért szar az egész, és jön át a nép a másik kékhez ;]

    #1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

Aktív témák