Új hozzászólás Aktív témák

  • s4tch

    veterán

    válasz szijartg #6819 üzenetére

    Nálam is aktívban megy az element. Passzívhoz képest több különbség is van. Egyrészt ahogy orbano is írta, tisztábban szól a mélyközép, a magasról nem is beszélve. Nem egy nagy durranás az a keresztváltó, nettó 20 rongyból nem szabad csodát várni. Másrészt aki a beépítést csinálta (gmAudio), máshogy állította be az aktív keresztváltót, mint ahogy a passzív van belőve. A gyári keresztváltó 4 kHz-nél vágja a kick tetejét és a magas alját is, mindkettőt 12 dB/oktáv meredekséggel. Aktívban alul nincs vágva a kick, HPF kikapcs. A mély tetejét ill. a magas alját is 3.15kHz-nél, a mélyközepet 6dB-s, a magas alját 12dB-s meredekségű vágással vágja a fej.

    Bekötés: van az autóban egy Jr 4.300, ez csak az első szettet hajtja. Már Magyarországon van egy kétcsatornás Jr, erről fog menni a mélyláda. Aktív hajtáshoz kell a négy csatorna. Ha első szetted, plusz egy mélysugárzód van, akkor azt célszerű A) egy négycsatis plusz egy kétcsatis ill. monoblock, B) egy ötcsatornás erősítőről megszólaltatni.

Új hozzászólás Aktív témák