-
IT café
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
s4tch
veterán
válasz szijartg #6819 üzenetére
Nálam is aktívban megy az element. Passzívhoz képest több különbség is van. Egyrészt ahogy orbano is írta, tisztábban szól a mélyközép, a magasról nem is beszélve. Nem egy nagy durranás az a keresztváltó, nettó 20 rongyból nem szabad csodát várni. Másrészt aki a beépítést csinálta (gmAudio), máshogy állította be az aktív keresztváltót, mint ahogy a passzív van belőve. A gyári keresztváltó 4 kHz-nél vágja a kick tetejét és a magas alját is, mindkettőt 12 dB/oktáv meredekséggel. Aktívban alul nincs vágva a kick, HPF kikapcs. A mély tetejét ill. a magas alját is 3.15kHz-nél, a mélyközepet 6dB-s, a magas alját 12dB-s meredekségű vágással vágja a fej.
Bekötés: van az autóban egy Jr 4.300, ez csak az első szettet hajtja. Már Magyarországon van egy kétcsatornás Jr, erről fog menni a mélyláda. Aktív hajtáshoz kell a négy csatorna. Ha első szetted, plusz egy mélysugárzód van, akkor azt célszerű A) egy négycsatis plusz egy kétcsatis ill. monoblock, B) egy ötcsatornás erősítőről megszólaltatni.
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Dark Souls sorozat
- TCL LCD és LED TV-k
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Tudományos Pandémia Klub
- Gaming notebook topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen