Új hozzászólás Aktív témák
-
JoinR
senior tag
RaceDeparment-en 5 EUR-val olcsóbb a hivatalos árnál, ha esetleg valaki lecserélné a virágbolti verziót
-
-
JoinR
senior tag
válasz jozsi252 #1596 üzenetére
Nekem alap 900 fokon van, mivel én nem találok össszefüggést a kettő között Egyébként a kormány csak addig működik, ameddig az igazi autóban is fordulna - más kérdés, hogy a beta szinten lévő AC nem tudatja, hogy végállásba került a kormány, és tekerheted tovább, közben a virtuális kormány már régen áll
Tehát egy 270 fokban forduló formaautó kormánya nincs felskálázva 900 fokra, ezért nincs értelme változtatni a beállításokon.Ha kanyarbejáraton alulkormányzott, meg lehet próbálni az első tengely kerékösszetartását negatív (szétfelé) irányban változtatni. Egyébként van, aki olyan stílusban vezet, hogy kicsit fékkel kanyarodik; ha ez nálad is fennáll, érdemes a fékerő-elosztást hátrébb állítani, hogy nagyjából egyszerre kezdjen en blokkolni a 4 kerék.
Persze számos lehetőség van még, rugó, csillapítás, ARB.. egy rakás leírás van neten, hogy mi mit csinál (nagyon leegyszerűsítve, ami miatt azért zsákutcába is lehet futni), az aero hatásokat nem is említve.
Amit én írtam, az a legegyszerűbb módja a változtatásnak anélkül, hogy nagyon szétrombolnád az autó default egyensúlyát. -
JoinR
senior tag
-
JoinR
senior tag
Pont erre keresek én is megoldást A Logitech Profiler-ben elvileg van axis sensitivity, 50% a linear, azt tudod módosítani. Talán Device/Game Controllers/Pedals -nál.
Sajnos nekem a bemenő input nem lineáris a hall sensor miatt, és ráadásul Leo Bodnar kábellel annak a kalibrációs progijában sincs változtatásra ilyen opció. -
-
JoinR
senior tag
Kipróbáltam üresben, nálam is 8-9 ezret pörög ekkora gáznál. Ez ilyen.
-
JoinR
senior tag
104-et én is el tudom érni ennél a gázállásnál a Stage3-mal. Az alappal is lehet, annyira nem voltam türelmes
A gázzal amúgy nem a sebességet, hanem a gyorsítást szabályzod ("accelerator") - pontosabban az arra való törekvést, mert ugye nem mindig következik be -, ilyen erős autónál rövid áttételeken úgy néz ki ilyen kis gáz is ennyit jelent. Egyébként az AC se tökéletes, lehet még senki nem próbálta ki ilyen erős autóknál az üresben túráztatást
A hamarabb elváltást csak indokolt esetben szokták alkalmazni, ha stabilabb vagy vele, csináld, de általában lassabb.[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
Hát, a kocsinak van egy nyomaték/teljesítmény görbéje, azt csak nem lépi át. Lehet pár elem még hiányzik a szimulációból (különböző veszteségek pl.), ami miatt ilyen könnyen gyorsul kis gáznál is, de attól még utcai gumin ezek a gépek nem játékszerek, főleg TC nélkül.
Most kíváncsiságból kipróbáltam iRacing-ben az utcai 675 lovas Ruf-ot, ott is hasonlót tapasztaltam (kis gázállásnál még sebességben is eléggé sokat tud forogni ha kivárod), lehet, hogy ilyen igaziban is(#2180) akela91: persze, az kerék elforgatásánál általában minden jobb.
[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
Ha folyamatosan változna a jellege kanyarban-egyenesben, elég kiismerhetetlen lenne a gép Különböző jellegek viszont vannak, úgy hívják hogy "eco mode", "sport mode" stb.
Na meg a fentebb említett TC igazából megoldja az összes ilyen jellegű problémát, és az autó is megszokható marad -
JoinR
senior tag
Szélárnyék? 331-es végtempó, fogalmam nincs hogy lehet elérni azt ezen a pályán másképp. Mondjuk túl sokat még nem próbálkoztam, default set-tel max 280, alacsony szárny + áttétel 310 körül talán, de lehet csak én bénázok, se a pályát se kocsit nem ismerem túlzottan
[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
-
JoinR
senior tag
Hát nem tudom, elég kevesen tolnák az AC-t ha csak azok mennének akik már tudnak vezetni...valahol el kell kezdeni, és a szim kicsit olcsóbb, mint a valóság Kezdő szemszögét bemutatva szerintem nem annyira rossz videó, bár ezt a holtjáték szidást nem nagyon értem, sose volt ezzel bajom. Valszeg a 2x90 fokra állítva neki nagyon érzékeny volt a kormány, de egyenesen még akkor is kéne tudnia menni csak távolba kell nézni, nem folyamatosan rángatni.
-
JoinR
senior tag
válasz Kimke96 #3119 üzenetére
Előtted írták, hogy spec karakter nem lehet benne, lehet a pont miatt van gebasz; illetve hogy nem tudja összeegyeztetni a first name last name-et mert az utóbbi nálad üres, de csak tipp.
Amúgy mitől olyan fontos? Ugye nem hiszed azt, hogy a világon ne tudná senki megdönteni pár órán belül a rekordod, ha ráfeszülne (nem ismerek nagy neveket AC-ben, de mondjuk egy iRacing-es Huttu, Alfalla, Coba Lopez... )[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
Amíg az AMD-nek volt előnye a 3 monitoros rendszerek megjelenítésében, addig hiába volt azért 1 monitoron jobb az NV. Most már eltűnt a különbség a 2 között talán...ha még1x vennék, én is NV-t vennék.
-
JoinR
senior tag
Szerintem még rém drága így is...1-2 évvel ezelőtti árához képest legalábbis...ekkor 20-23k-ért hibátlan pár hónaposat lehetett venni, 50-55k körül meg új G27-et. Nem lennék annak a helyében, aki most akar kormányt venni...nem csoda, hogy felkúszott még az őskövület Momo-k ára is.
[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
Oda van írva a cikkben, hogy nincs dátum.
Részemről a törésmodell nem érdekes, az n. problémája ez az AC-nek. Nem törni kell az autót, hanem menni veleA Yellowbird-től mindig elkap egy bizsergő érzés, azt párszor körbegergetem majd Zandvoort-ban az tuti. Sajnos az nem ma lesz...
-
-
JoinR
senior tag
válasz DigitXT #3324 üzenetére
Nem vezettem még slick-gumis autót, de semi-slick-ből következtetve reális a jellege. A mértékét viszont ezen oknál fogva nem tudom megítélni. A tapadási kör általában sokkal inkább egy ellipszis, így durva közelítéssel lineáris laterális erő növekedéssel négyzetesen csökken a longitudinális tapadás. Persze az egész nem ilyen egyszerű, ott vannak az éppen aktuális terhelések kerekenként, stb.
A kettő együtt, valszeg kinyomott kuplunggal pont jó és fék nélkül se blokkol
[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
Ha minden része olyan jól sikerült az update-nek, mint az Oculus Rift támogatás....akkor sajnálok mindenkit
Nevetséges. Mondjuk nálam konkrétan csak fekete képernyő van, de akinél működik, annál is szarul...nem baj holnap úgyis zh -
JoinR
senior tag
Ha egy motor pörgős, az számomra pont azt jelenti, hogy magas fordulaton szeret mozogni, ergó alul a kevés nyomaték miatt kínkeservesen "pörög fel". Az, hogy üresbe kirakva is lassan pörög fel, más kérdés (ahhoz meg elsősorban nem erő kell, hanem kis tehetetlenség)...kérdés hogy van hangolva. Meg kell nézni az onboard videókat, aztán ha tényleg hibás, akkor remélhetjük, hogy javítani fogják.
[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
Logitech Profiler / Options / Global Device Settings:
Szerintem a bejelölt részen van bepipálva, ahonnan ki kellene venni, és jó lenne.
-
JoinR
senior tag
válasz #70869248 #4165 üzenetére
Ha kanyar után kell visszaváltanod, az tényleg sutaság De arról nem a technika vagy a heel'n'toe tehet, hanem a gyakorlás hiánya...inkább forogjon le kanyar előtt 1 mp-ig, minthogy kigyorsításon kelljen visszaváltani.
Nem sok játék kezeli jól a h&t-t, bár a Ruf Yellowbird-öt ahogy próbálgattam, elég érzékeny volt rá, ha nem voltam elég precíz, felvillant a váltó, hogy nem tett jót neki a műveletsorom
Amúgy játékpedál és játékpedál között van különbség, már egy load cell is sokat segíthet, persze egy hidraulikus mod az igazi...ott már nincs ilyen probléma, hogy felengeded fél centit. -
JoinR
senior tag
válasz #70869248 #4168 üzenetére
Olyan sokszor van, hogy kijáraton nem optimális fordulatszámtartományra érkezik van a kocsi pl. egy hosszú áttétel miatt, de ha ez a ford.szám annyira kicsi, hogy megéri utólag visszaváltani, akkor már kanyar előtt meg kellett volna tenni akár nagyobb lassítás árán is, legyen akármilyen ív vagy dőlés, hiszen valszeg ott kevesebb időt veszít, mint kigyorsításon a visszaváltással. Még az is lehet, hogy az elméleti és a gyakorlati ideális ív különböző lesz emiatt, van ilyen.
A valóságban versenypályán menni meg eleve rizikós, nem nagyon találkoztam még olyannal, aki ne mert volna visszaváltani azért, hogy gyorsabb legyen
Ettől függetlenül egyetértek, vannak a szimben olyan helyzetek, amikor a valóságban nem váltana vissza az ember, és szerintem is jó lenne egy kuplungos mezőny[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
válasz kovi166 #4230 üzenetére
Aki kivisz egy 12 milliós autót pályára azzal a céllal, hogy gyorsan menjen, feltételezem nem az volt az utolsó 12 milliója...ha igen, akkor kicsit fura gondolkozása van, de abban az esetben főleg nem értem, miért ne nyomná neki "úgy". De nem is erről volt szó, hanem az általános stabilitásról, pl. féktávon...az nem attól függ, mennyire nyomod neki. Az utcai autóknak elég nevetséges a fizikája AC-ben, szerintem ezt nem sokan vitatják, kb. olyan szinten vannak, mint a hangjuk
A motorozást szerintem kár idekeverni, kocsival ha kicsit sok, lecsúszol az ívről, ha nem csinálsz nagy hülyeséget, nem töröd össze magad...motor teljesen más tészta, az csak az arra születetteknek való, különben hamar és fájdalmasan vége lesz a mókának.
rFactor az egyik legrosszabb a lassú tempójú tapadásszimulációban, nemhiába problémás a mozgó szimulátorok összehangolása vele. Az rF2 sokkal komolyabb minden szempontból, plusz legalább van rá olyan tartalom, ami összehasonlítható a valósággal...modként bármit csinálhatsz, guruló Columbia űrhajót is, azt mondod az úgy működik és kész. Az hogy melyik szimben mit hogy nem szedsz össze, érdekes megközelítés, ilyen szempontból nálad az AC akkor igen arcade-nak bizonyulhat (iRacing-ben edződötteknek biztosan ).
Az, hogy ki milyen autót látott/birtokolt már életében, sajnos semmire nem garancia, egy botfülűvel is meghallgathatsz 300 féle fejhallgatót, aligha fog hiteles konklúziót levonni a tapasztaltakból. Egyébként a "komolyabb" magyar versenyzők (wégé, 2 norbi) között sincs konszenzus a szimeket illetően, ez is mutatja, hogy a különbség sokkal kisebb közöttük, mint amiket egyesek vízionálnak. Persze valamiből ki kell indulni, na meg a fórum arra van, hogy megosszuk a tapasztalatokat, úgyhogy ez nem leszólás, csak a kép árnyalásaAmúgy tegnap elment a net, így elkezdtem a career módot...ez az AI valami kritikán aluli Persze néztem review-t youtube-on, de így is minden várakozásomat alulmúlta. Illetve az mi, hogy Time Trial-nál már akkor elkezdi mérni az időt, amikor még a beállításokat változtatnám...kicsit arra emlékeztet, amikor puskalövésre kellett a motorhoz futni és beindítani a verseny elején a technikát
Lehet itt akármilyen a verziószám, egy jó darabig alkalmatlan lesz mind single- mind komolyabb multiplayer-re. -
JoinR
senior tag
válasz kovi166 #4258 üzenetére
A beállításaira én is kíváncsi lennék, ettől függetlenül el tudom képzelni az állításait. Na meg annyit írtam, hogy szerintem nyomhatja olyan keményen a valóságban is...viszont annyi más körülmény van, hogy még ugyanolyan kombók összehasonlítása után is nagyon nehéz konklúziót levonni, ez tény. Tekintettel arra, hogy a srác már járt külföldi versenyeken, meg látott már versenypályát, valami alapot mégiscsak kell adnia; a profik nem fogják önszántukból, tömegével tesztelni a szimulátorokat, hogy végszót mondjanak...addig maradnak az ilyen kisebb benyomások. Persze mindenki annak hisz akinek akar, és legjobb tudása szerint szűrheti az információkat.
Hallottam már, hogy a Hungaroringen (?) amikor teszteltek BMW M3 GT2-t igazi versenyzők, az AC-ben tapasztaltak hasznukra tudtak lenni, működtek a beállítások stb. Sok vélemény mellett sok autó is van, nem tudjuk melyiket milyen odafigyeléssel vagy éppen "olasz precizitással" oldották meg KUNOSék.Véletlenül sem kívántam célozni "botlábúságra", az hogy motorral voltál már pályán, részemről eleve komolyabb teljesítmény bármilyen autós tapasztalatnál
-
JoinR
senior tag
A traction control nem olyan, mint az ESP, mivel az előbbi egy "egyszerű" kipörgésgátló (hajtott kereket fékez/elveszi a gázt), utóbbi pedig egy sokkal komplexebb rendszer (külön fékezett kerekek, kormányszög figyelés, stb..). Az ESP hétköznapi neve inkább stability control, ezért könnyű összekeverni a TC-vel, de nagyon más.
-
JoinR
senior tag
válasz neilszab #4428 üzenetére
Közvetlen kormány mögött a monitor? Áá ennél még lehet közelebb hozni...nálam így volt a 3 monitor idején (meg most ideiglenes 1 monitornál)
Minél közelebb lenni jó, de legjobb benne lenni (rift)persze amekkora mérettel te nyomod, ott már ennyi nem sokat oszt, nálam a 22"-on számított
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest