Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    Sziasztok!

    Kérlek engedjétek meg, hogy néhány friss, technikai információval szolgáljak a játékot illetően:
    Luc Poirier, a Ubisoft Montreal render csapatának vezetője nyilatkozott a játék technikai oldaláról.

    A PC verziót ismét a Ubisoft Ukraine (Kiev) stúdió végzi, ugyanaz a banda, amely a 3. rész PC verziójáért felelt.

    Több PC-exkluzív effekt is bekerül a programba, például HBAO, MSAA, CHSS (Contact Hardening Soft Shadows) és tovább fejlesztett God Rays. NVIDIA videokártyával rendelkező játékosoknak még a TXAA is a rendelkezésükre fog állni.
    További érdekesség, hogy a tengernél nem alkalmaznak tesszellációt, az egyetlen dolog, ahol ezt a technikát bevetik, az a God Rays.
    Ezen felül a Global Illumination-t is tovább fejlesztették. A "deferred radiance transfer volumes" típusú megoldásra épít, melyet a Far Cry 3-ban is alkalmaztak (pont erre alapozták a Dunia 2 motort) és több ezer pontfényforrást képes hatékonyan kezelni.

    További érdekességek a cikkben például, hogy Luc Poirier is örül a DX 11.2 újításainak, ezen felül nincs kizárva, hogy a jövőben az Ubi is használni fogj a Mantle API-t.
    Luc Poirier még hozzátette, hogy a 4. részt egyelőre a nagyon sok játékos miatt még 32 bitesre írták, de ahogy ő fogalmazott, már csak idő kérdése, hogy mikor váltanak át natív 64 bitre.

    Nagyon érdekes interjú, akiket érdekelnek a technikai dolgok, azoknak ajánlom!

    [ Szerkesztve ]

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák