- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- eBay
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Mozilla Thunderbird
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chaser
titán
válasz Lackooo84 #1449 üzenetére
mondjuk ezt a screent elküldöd nekik?
gyuri bácsi:
"Ellenkező esetben azonban előre (a rendelés előtt) tájékoztatniuk kell Önt arról, hogy az áru visszaküldése esetén annak költsége Önt terheli. Ha a kereskedő nem tett eleget tájékoztatási kötelezettségének, akkor neki kell állnia a visszaküldés költségét."
ha az áfsz-ben benne van,a tájékoztatás megtörtént, mivel rendelést leadni csak annak elfogadásával lehet
ft-osított összeget pedig látatlanban evidens, hogy senki nem fog tudni megállapítani, ugyanis sok tényezős dolog_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Chaser
titán
válasz Lackooo84 #1458 üzenetére
elolvastam, értelmeztem
ha a ps+ csomag nem valami előfizetés, hanem hw, akkor lehet hülyeséget kérdeztem
ha előfizetés, és nem tudod aktiválni akkor support ezzel a képpel
ha meg aktiváltad és úgy ír hülyeséget akkor nincs miről beszélni
vagy esetleg negyedik variáns?_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
-=Jam=-
őstag
-
-=Jam=-
őstag
válasz Lackooo84 #1468 üzenetére
Amúgy a FAQ-ben ezt írják, úgyhogy érdekes, hogy onnan meg e-mailre tereltek, lehet érdemes lenne még egy telefon, hátha más veszi fel
Nem lehet letölteni az elektronikus terméket, hogyan járjak el?
Amennyiben megrendelése kifizetésre került és a licensz letöltése sikertelen, kérjük hívja az ügyfélszolgálatot: 06 1 701 1111. A komplikációkért szíves elnézését kérjük..
-
Chris1983107
tag
-
AnonymusX
senior tag
válasz Lackooo84 #1647 üzenetére
Azokat azért törölték, mert nem a kuponnak megfelelő kategóriából jött össze az összeg (ha észrevették és ezért kell trükközni az online fizetéssel). Te esetedben meg erről szó sincs, mert a kontroller is kiegészítő kategória és csak a 12k elérése miatt kellett mellé még valami ugyanabból a kategóriából.
-
-
NoOne1976
őstag
-
jeni
félisten
válasz Lackooo84 #2207 üzenetére
természetesen nem a csődre gondoltam.
csak már nem volt akkora profit,hogy tovább folytassák.
mert lehetne és tudják a kínálatot bővíteni ha akarják.
legfeljebb nem a TV-k,mikrosütők,a mobilok és a konzolok lennének a sztárok hanem az egyéb konyhai ,fürdőszobai cuccok,esetleg barkácsgépek. -
DJGABI
addikt
válasz Lackooo84 #2292 üzenetére
biztos még a tegnapelőtti rendeléseket vette át
de amúgy nem is értem, egy mi band-nél persze bekattintották, hogy acconként max egyet lehessen venni... (nyilván ez is csak lassította volna, semeddig nem tart újat regisztrálni). lehet valójában miatta lőtték le a kuponokat
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
maj-viktor
őstag
válasz Lackooo84 #2526 üzenetére
Philipseknél úgy volt 3x nagyobb külön - külön dobozba jött vasaló, kézi gőzölő, pl. (egyszerre rendeltem, szal simán befért volna 1dobozba is - de fizessenek csak dupla szállítást, mert per csomag, nekem ingyen szállítás volt, de ők tudják - az ökológia lábnyomról nem is beszélve)
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
-
Amazonas
senior tag
válasz Lackooo84 #3839 üzenetére
Nem szorosan ehhez kapcsolódóan, csak úgy általánosságban jelzem halkan (anélkül, hogy állást foglalnék a témában), hogy a "törvény", illetve a "törvényes" sosem voltak és most sem az "igazság", illetve az "igazságos" szinonímái.
Egy kapcsolódó jelenet 1:11:20-nál: [link]
(De egyébként is ajánlom az egész filmet, bár nem mai darab és nincs benne percenként robbanás, meg szuperhősök sem.)[ Szerkesztve ]
-
#24845312
törölt tag
válasz Lackooo84 #3839 üzenetére
Sajnos mindenhol ez a bevett gyakorlat. Ha fölment időközben a termék ára, akkor nem cserélik, hanem az eredeti vételárat fizetik vissza. Ha meg lement a termék ára, akkor pedig nincs lehetőség az eredeti vételárat visszakérni, hanem mindenképp cserélik. Konkrétan Alzánál még nem volt ilyen esetem, de sok másik boltnál már igen.
Ez főleg akkor volt nagyon kellemetlen, amikor a RAM-ok árai megduplázódtak, majd később megfeleződtek. A 20ezerért vásárolt RAM-ot nem cserélték ki, mert újonnan már 40ezerbe került, hanem inkább visszaadták a 20ezer Ft-ot. Bezzeg amikor a 40ezer Ft-os RAM-ot küldtem garanciáztatni, annál nem lehetett az eredeti vételárat visszakérni, mert időközben már 20ezer Ft-ra csökkent a bolti ára, és mindenképp csak csere jöhetett szóba. -
mike1334
veterán
válasz Lackooo84 #3839 üzenetére
Ha nem javítható, és már nem tudja cserélni, mert nincs már olyan termék forgalomban, akkor mit csináljon? Gyártasson le neki egy darabot?
Az meg hogy nőtt a piaci értéke az kb senkit se érdekel, olyan helyzetbe kell hozni, ahogy a vásárlás előtt voltál. És igen, ez így törvényes....unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen