- Netflix
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Crypto Trade
- ASUS routerek
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Videó stream letöltése
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Aliexpress tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
mike1334
veterán
válasz Silent77 #1378 üzenetére
Az Alza sztem az első rendelések után kiszúrta a hibát...viszont valószínűleg évek óta nem generált ekkora forgalmat mint most, így bár egy-egy terméken kevesebb a haszna, gyanítom összességében baromi jól jártak.
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
Chaser
titán
válasz Silent77 #1378 üzenetére
pereljük be őket csoportosan, függőséget okoznak, ha megnyerjük az lesz az igazi discount ((( :
szerk:
mike1334
lehet nem is hiba volt az a hiba, csak nem kommunikálták le, még nagyobb legyen a hype
bár van egy infom másik lehetséges okról is, de az nem publikus[ Szerkesztve ]
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
veterán
válasz Silent77 #1439 üzenetére
Ez érdekes, most jött vissza amit előre kifizettem 2db rendelés ára revolutra.
Kontroller
spider man, és days goneKérjük várj
A terméket biztosítjuk. Amint további információ áll rendelkezésünkre, küldünk egy e-mailt.Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
szupi92
tag
válasz Silent77 #1478 üzenetére
Szia,
Egy kis segítséget szeretnék kérni ezügyben. Hogy tudom összefűzni a kuponkódokat, mert amikor raknám be 2. Kupont már azt írja ki, hogy nem lehet kombinálni. Az összes termék bent van a kosárban és utána akartam berakni a kuponokat.
Köszönöm előre is a segítséget. -
D1esel
csendes tag
válasz Silent77 #2330 üzenetére
Jogos, de nem voltam épp ott csak mesélte.
De az a gond, hogy egy ilyen srácot megsuhintasz, az simán 8napon túli...Aki tud, és tudja hogy tud, az veszélyes. Tőle féljetek. Aki tud, és nem tudja hogy tud, az bölcs. Tőle tanuljatok. Aki nem tud, és tudja hogy nem tud, az okos. Őt tanítsátok. Aki nem tud, és nem tudja hogy nem tud, az hülye. Őt hagyjátok...
-
Baltazár123
senior tag
válasz Silent77 #2461 üzenetére
A leárazásokkal az a cél, hogy a jövőbeli vásárlókat arra csábítsák, hogy ott vásároljanak és a pozitív élmények alapján újra meg újra jöjjenek. Esetleg egyből vegyenek a leárazott cucchoz kiegészítőket is.
Melyik lenne az az idióta kisker, amelyik annak örülne, hogy a leárazott cuccokat raklapszám hordják ki a sárga és nem sárga ruhás nepperek? Hogy aztán azok passzolják tovább az ő vásárlóiknak.
Nonszensz, hogy gondolhat bárki arra, hogy a boltnak tök mindegy, kinek adja el az ákciós cuccot? Ők nem nagyker, kisker. Nepperből nem élnek meg, mert a nepper csak az akciós termékért jön és utána nem látják, csak a következő akciónál.
Ezek nem készlet kisöprések voltak, főleg nem a ps4-ek, de még egy készlet kisöprésnél is inkább az a jó egy boltnak, ha minél több ember visz 1-1 darabot.
Ezt a sárga ruhás fantomot egy kisebb boltból úgy b.szták volna ki, mint macskát sz.rni, ha bement volna naponta, hogy raklapszám vigye el az akciós cuccokat. -
mike1334
veterán
-
Baltazár123
senior tag
válasz Silent77 #2463 üzenetére
Ha nem kifejezetten beragadt készletet akarnak kisöpörni, akkor a vásárló réteg szélesítése a cél az akciókkal, ebben nyugodtan megegyezhetünk. Nekik nem az a fontos, hogy elvidd az ákciós ps4 pro-t, hanem hogy vásárolj náluk. Olyan is vásároljon, aki addig nem vagy olyan is jöjjön újra, aki már nem vett náluk semmit egy ideje stb.
Az emag a 10db-os akciós készletével már határeset. Nagy a pr értéke, de azért azoknak a mosolya nem őszinte, akik készülnek, aztán 1 perccel az akció indulása után már nincs a cuccból. Tavaly lesz.vatták a vásárlókat azzal, hogy az app hamarabb indult, mint a weboldal és volt k.rva anyázás sokaknál. Ezeket azért megjegyzik az emberek. Van ismerősöm, akit becumiztatott az emag tavaly és nem szívesen vásárol náluk, idén semmit nem vett.
Az Alza hozzáállása példás volt szerintem és előremutató, de amikor a pofátlanság mértéke átlépett egy szintet, akkor érthető, hogy ők is léptek, de még így is teljesen korrekt lépés volt és érthető, korrekt bolt.
Például ha vidékre veszek rokonnak ajándékot, nekem nem az ár a legeslegfontosabb szempont, hanem a plusz garancia, az ügyintézés gördülékenysége, a garanciáztatás egyszerűsége. Eleve égne a pofám, hogy veszek egy ajándékot és akkor küzdjenek egy gariztatással, meg sz.patja őket a bolt utána, meg engem is, mert nyilván akkor engem hívnának. Én rokonoknak csak pár normális boltból veszek ajándékot, az Alza az egyik ilyen. Engem is emlékszem egy akcióval szólítottak meg, láttam, hogy korrekt a kiszolgálás, sértetlen árut simán visszavettek, vidéki rokonoknak flottul ment minden, kiszállítás. Egy garanciáztatás volt, az is ment különösebb küzdelem nélkül. fontos dolgok ezek, vannak emberek, akik nem azt nézik, hogy hol olcsóbb 2 forinttal a cucc. -
kulfoldi
aktív tag
válasz Silent77 #2463 üzenetére
Azert ne abbol indulj, hogy a tobbseg ugy gondolkodik mint te. A nagyon tudatos vasarlok csak a torta egy nagyon kicsi szelete. Ahogy mike1334 es Baltazár123 is irja a tobbseg a kovetkezonel szivesebben vasarol onnan ahol van pozitiv tapasztalata. Par ilyen vasarlas es szinte mar csak az Alzaban gondolkodik es nem is nez meg mas boltokat. Es amig az adott bolt akcion kivul is normalis arakon dolgozik addig jo esellyel meg is tartjak ezeket a vevoket. Mondom ne magadbol indulj ki, vagy kvazi barkibol aki ebben a topikban jar.
-
Baltazár123
senior tag
válasz Silent77 #2469 üzenetére
Szóval te azt gondolod, hogy attól vagy tudatos vásárló, hogy az árukereső alapján a legolcsóbb boltból megveszed a cuccod, mert téged nem fognak a kereskedők átverni alapon?
Nincs több kérdésem, mindent értekalbiosz: pont egy mikró volt a tettes ráhibáztál. Mert egyébként vidéken mi az opció? Ott helyben a helyi "hűtőkirály" boltnak van egy troll (rossz zsaru) alkalmazotta, aki nem akarja elfogadni a reklamációt, mindenbe beleköt, elmosódott pecsét, nehezen olvasható dátum. Aztán ha nem kopik le a reklamáló, akkor jön a jó zsaru, aki na meglátjuk mit tehetünk nagy kegyesen. Euronicsnál volt tv-s ügyem, ráadásul kiterjesztett garanciás, futár elvitte, megnézték, nem javítható, kaptam a kupont levásárlásra. Nem kellett nagy küzdelmet lefolytatnom a garancia érvényesítéséért. Ez nekem fontos szempont, ha rokonnak veszek háztartási gépet ajándékba. Még magamnak se szeretném a küzdelmet, de ha magamnak veszem, akkor megküzdök az ügyfélelhárítókkal, de ajándékba nincs pofám olyan helyről venni, ahol nem korrekt a garanciáztatás.
[ Szerkesztve ]
-
Vertigo18
addikt
válasz Silent77 #2604 üzenetére
Jackie, ne viccelj már! Épp a napokban utalta vissza a Steam azt a többezer Steam Controller árát, amit levontak, megkaptak, átvettek, majd kiderült, hogy nincs is annyi controller a raktárukban, beröffenteni meg már sosem fogják többet a gyártósort! Hát ugyanezt csinálta ő is, csak kicsiben...
Vásárolnék M.A.G.U.S. kiadványokat! Pm me!
-
válasz Silent77 #3132 üzenetére
Ma nekem hoztak egy csomagot és mondták, hogy van még egy csomagom a postán, de annak van egy párja ami nem jött meg, addig meg nem kézbesíthetik. Az értesítés a két csomagról egyszerre jött, a nyomkövetésen az egyik csomag itt van, a másik el sem indult.
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Piftuka
veterán
válasz Silent77 #3192 üzenetére
Az első mondatod jogilag igaz, mégis a gyakorlat azt mutatja, hogy az elállási jog gyakorlása hibás termék esetén kis hazánkban nagyon sok esetben problémás.
(Sovány vígasz, ha egy ~1 hónapos Békéltető Testületi vizsgálatot, ki tudja hány levelezést, beszélgetést, stb. követően érvényesíti feléd a jogaidat a vállakozás.)
A másodikban - tisztelettel - tévedsz.
151/2003. (IX. 22.) kormányrendelet; vonatkozó szakasz 7. § szerint: „Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.”
Hibás terméket 3 napon belül köteles cserélni a forgalmazó, "hibás teljesítés" miatt."Aquila non captat muscas."
-
zolikaDB
veterán
válasz Silent77 #7843 üzenetére
Köszi mindenkinek!
Nekem HU14-et generált az OTP.
Nálam nincs SWIFT kódos fül.
Megoldás: írtam chaten, kérték tőlem a számla számot, nevemet, és mondták, hogy el van rendezve, 3-5 nap az utalás.
Sosem csináltam meg ilyet, de tetszik, hogy ennyire rugalmas volt esetemben az alza.
És volt a rendelesemben egy 990 Ft-os kupon (amit kesedelmes szállítás miatt adtak tavaly), és azt is visszaállították.
Új hozzászólás Aktív témák
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Gyúrósok ide!
- Politika
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- ASUS ROG Ally
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Xbox Series X|S
- Politikai mémek
- További aktív témák...
- Apple watch SE 44mm cellular 100% "hibátlan 4 hónapos!!!
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- L380 Yoga 13.3" FHD IPS érintő i7-8550U 16GB 512GB NVMe magyarított vbill ujjlolv IR kam gar
- 2025.11.04. Garancia! MSI RTX 3080 12GB GDDR6X TRIO PLUS Videokártya! BeszámítOK
- ThinkPad T14s Gen2 14" FHD IPS i7-1165G7 16GB 512GB NVMe magyarított vbill ujjlolv IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen