Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz ecaddsell #33400 üzenetére

    Srácok tévedésben vagytok, ennek a szállítási módnak semmi köze a Posta lassúságához, az AliExpress szállításaimnál a Cainao a legfőbb logisztika, ők szerződtek EU-s logisztikai cégekkel és az ami a Cainao szállítási mód az azokkal kerül használatra.
    Te kaptál sms-t mert nem hagyták le a telefonszámot vagy nem volt olvashatatlan. és az e-mail címed is rendelkezésükre állt. Mi van ha nem?
    Téves a megközelítés is én megadtam egy címet hogy hova szállítsák, oda kell. Van egy adás-vételi szerződésem az AliExpres eladóval, benne a teljesítés helye, a PP pont nem az.
    Még a kínai PTK adás-vételi szerződési feltételeinek szabályai is egyeznek a miénkével lényegében. Nincs betartva a szerződés.
    Hogy intézed a sérült csomagolású küldeményt?
    Miért nem címen kézbesíti a Sprinter? Én mint vevő nem adtam erre felhatalmazást azzal hogy AliExpress Standard szállítást jelöltem. Sehol nincs erre az új módira utalás az AliExpress részéről.
    Az utóbbi időben ők is folyamatosan megsértik saját szabályaikat. Miért nem kapunk visszaigazolásokat a vásárlásokról? Miért lehetséges hogy vásárlás törlési kérést figyelmen kívül hagyja az eladó? Nem tudom használni az Alipay fizetési védelmét, mert a vásárlásom nem kerül be a rendszerébe?
    Egyre több a nem megérkező küldemény, egyre több a bizonyíték olyanokra hogy fel sem adják. Írhat be másnak a nyomkövetési számát, de ha feladta akkor miért nem kapom meg, mert ha más a szám, akkor még ide kéne érnie.
    Nagyon a gagyi irányba kezdtek el megindulni.

Új hozzászólás Aktív témák