Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz m4rk.89 #20556 üzenetére

    Aki a dispute-t javasolta hogy biztos legyen az újraküldés az hülyeséget írt. Köze nincs a dolgokhoz.
    A dispute lényege az lenne, hogy visszakapd a pénzed. Ha újraküldésben megegyeztetek -bár én ezt nem javaslom- akkor ha volt megnyitva dispute az egyezség miatt zárandó. Nem pénzt kértél hanem újraküldést.
    Olyan nincs hogy küldje újra és a pénzt is megkapd. Most úgy áll a dolog, hogy te ezt szeretnéd. Ami ugye azéert nem kerek dolog.
    Az idő tényező miatt nincs is jelentősége, mert az Aliexprress hamarabb zárja a dispute-t, mert bizony annak is van lejárati ideje, mint hogy megérkezne az újra küldött.
    Az hogy te cancel-t nyomsz az egy értelmes gesztus az eladó felé, illetve amit fent írtam annak logikus következménye.
    Ha nem küldi el akkor sem tudsz a jelenlegi helyzetben mit tenni már. Legközelebb pénzt kérj vissza.

    [ Szerkesztve ]

  • Punike

    tag

    válasz m4rk.89 #20556 üzenetére

    [link]
    Megegyszer: attól, hogy újraküldi nem garantált, hogy működni fog! Az szinte biztos, hogy mire ez kiderül már lejár a "dispute-idő". Mivel az újraküldés nem Alin keresztül történik (egymás közti megállapodás, felad egy csomagot részedre és jóesetben megad egy tracking ID-t - esetemben így történt) az újraküldött cuccra semmiféle vásárlói védelmed nincs.
    Szóval, amíg a dispute nyitott, addig van lehetőséged tenni bármit.
    (Én tanulva az előzőből mostmár refundot kérek mindig.)

    Igen, a "cancel" nyomása valóban "értelmes gesztus az eladó felé" , feltételezve azt, hogy az eladó is korrekt és valóban jó árut küld el. Ellenkező esetben ez a feltételezésen alapuló gesztus pézbe kerül (amit nem kaptál vissza a rossz aruért).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák