Új hozzászólás Aktív témák

  • Punike

    tag

    válasz m4rk.89 #20556 üzenetére

    [link]
    Megegyszer: attól, hogy újraküldi nem garantált, hogy működni fog! Az szinte biztos, hogy mire ez kiderül már lejár a "dispute-idő". Mivel az újraküldés nem Alin keresztül történik (egymás közti megállapodás, felad egy csomagot részedre és jóesetben megad egy tracking ID-t - esetemben így történt) az újraküldött cuccra semmiféle vásárlói védelmed nincs.
    Szóval, amíg a dispute nyitott, addig van lehetőséged tenni bármit.
    (Én tanulva az előzőből mostmár refundot kérek mindig.)

    Igen, a "cancel" nyomása valóban "értelmes gesztus az eladó felé" , feltételezve azt, hogy az eladó is korrekt és valóban jó árut küld el. Ellenkező esetben ez a feltételezésen alapuló gesztus pézbe kerül (amit nem kaptál vissza a rossz aruért).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák