Új hozzászólás Aktív témák

  • OberMotz

    aktív tag

    Sziasztok, egy olyan problémám van hogy rendeltem ebben az Aliexpresses minimum 3 db / 2-3 USD akcióban 8 tételt nagyjából 3x USD értékben pár napja. Ma délelőtt kaptam egy emailt hogy a rendelést "lezárták" (closed). A rendelés részleteinél van egy "Refund info" gomb is amire kattintva azt látom "Refund settled" és az általam fizetett összeg egy részét kupon formájában akarják "megtéríteni" (persze, erre vágytam). Tehát:

    1. nem én kezdeményeztem a rendelésem törlését
    2. nem az egész összeget akarják visszafizetni pénzben, csak egy részét (felénél valamivel többet), a maradékot kuponokban, amit kenhetek a hajamra.

    Sem a weboldalon, sem az appban nem találok olyan lehetőséget, ahol dispute-ot nyithatnék, csak az agyhalott robottal lehet csetelni aki nem igazán értette meg a fájdalmamat. Ötlet hogy hogyan lehetne az esetből "normál" dispute-ot nyitni?

Új hozzászólás Aktív témák