Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz V/ #41064 üzenetére

    Amikor a rovatolósnak nincs melója, akkor vele szortíroztam a kínait.
    Amikor a küldeményesnek nincs melója, akkor vele. Volt, hogy menet közben négyen voltunk, volt, hogy egyedül voltam. Mikor ki ért rá. Ha kevés levélküldemény jön, akkor jönnek a levelesek...
    A magyar postát egyetlen egy dolog tartja életben. Ez pedig a melósok között az összetartás, egymás segítése. Ez már nem feltétlenül van meg egy postavezetőnél, egy logisztikás vezetőnél pedig már ritka jelenség, "and so on"... "Áj gát dö pávör"
    Nem vagyok itt régóta, és nem is leszek sokáig, kizárólag azért jöttem ide mert nincs jobb dolgom, és kíváncsi voltam, hogy miként jutnak el hozzám a csomagok, szerettem volna belelátni a folyamatba. Voltam kézbesítő is, most én hordom nekik a cuccot. Érdekel a folyamat... és mivel látom, hogy mennyire agyonbonyolított, szerintem (és sok 20-30 éve postás szerint is) szándékosan "hatékonyságcsökkentett" a posta működése (sanszosan ki akarják szervezni a hasznot hozó részlegeket lásd: máv-trakció), én örülök ha (még) megjön a küldeményem. Amit már inkább meg sem rendelek szolidalitásból :D
    Én is csodálkoztam kb két éve, hogy a japan-airmail csomagom miért járta be négyszer az OLK-Balatonszentgyörgy logisztika útvonalat. Már tudom, hogy ezért. Nincs kapacitás, felrakják egy pótkocsira, aztán huzigálják ide-oda, várva, hogy legyen...
    Csúcsidőben (karácsony) ugyan ez van... pótkocsin elfér.

    "egy rosszul vezetett cég"
    kb ennyi a lényege ennek az eszmecserének... ez állami cég, itt ne keress logikát.

    legyen zárszó, de azért a posta fikázása mellett jó, ha beleláttok ebbe is.
    nem a postás a hülye... sőt...
    ide lehet jönni, bele lehet látni, és meg fog változni a vélemény.

    pacsi :)

    [ Szerkesztve ]

    どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

Új hozzászólás Aktív témák