-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vertigo18
addikt
Én most megint kínlódok az Ali dispute-tal...
Volt egy küldeményem, aminek még van purchase protection time-ja. DIREKT drágább postával választottam (no nem sokkal), csak hogy TÉNYLEGES regisztrált küldemény legyen, elég hektikusak mostanában a kézbesítések.
Pár nappal ezelőtt lecsekkoltam, hol is tart a küldeményem, erre a track azt írja, hogy kézbesítve: Novaj posta. Ebben csak az a baj, hogy azt se tudtam akkor még, hogy hol van Novaj, utánanéztem, hát nagyon nem Baranya, ahol én vagyok, hanem Heves megye.
Természetesen több tracking oldalon is utána néztem, mindegyiknél ugyanez volt az eredmény. Gyorsan disputoltam, ahol az eladó nagyon kérte, hogy had küldhesse újra, csak vonjam vissza a disputot. Hát nem, küldje a pénzt, majd megrendelem ismét - persze mástól, úgy látszik, vagy nem az én címemre adta fel, vagy több magyarországi rendelést teljesített, aztán bevágta a másik TN-t az enyémhez is bizonyítéknak, ami mindkét esetben felháborító...Erre Aliexpress step in... Várjak 10 napot, hátha megjön a küldemény! No neee, hátha még egyszer kézbesítik, vagy mire számítanak most??? Hogy rossz az összes tracking oldal, ami mind ugyanazt mutatja? Esetleg el se olvasták, mi a bajom, csak egy általánosan elfogadott sémát követtek, miszerint, "minek ugrálsz, van még 10 nap a purchase protectionból"???
Vásárolnék M.A.G.U.S. kiadványokat! Pm me!
-
KRoli92
tag
válasz djsunstealer #40051 üzenetére
Szia. Értem,köszönöm a válaszod..Írtam nekik angolul fordítóval, kaptam is választ. Nem rég kezdte feldolgozni a Sprinter a konténert.
-
Inhouse
őstag
A végét nem értem. Kértem tőle, hogy tolja ki a védelmet, nem tette. Amikor a rendszer finished-re rakta, nem vártam 15 napig, indítottam a dispute-ot, még a végén én felejtem el, főleg, hogy 2 ilyen van 1 nap eltéréssel (csak az egyik jóval régebbi rendelés). A dispute 15 napját nem számolja semmi vissza.
A frissebb eladó már meg is jelent és rimánkodik. De nem fogom negatívan értékelni, mivel nem tudom ki tehet róla, hogy nem jött meg, csak a pénzt adja vissza. Ez meg már ketyeg kb 2 nap van hátra. Illetve itt már nem az Alira várok, hanem vagy elfogadom, vagy nem, hogy ő aztán kártalanít, ha mégsem jön meg. Olyat még nem hallottam itt, hogy egy ilyen garancia nélküli ígéret teljesült volna, fordítva viszont igen, én is fizettem ki késve megérkezett terméket a visszautalás után. Pitiáner összeg, először gondoltam, hogy rábízom magam, de nem hagy az önérzetem.
Ó, most nézem, hogy a privát üzenet és amit itt írt, nem egyezik. Itt most azt ajánlja, hogy visszaadja a pénzt és meg kifizetem, ha mégis megjön? De, akkor miért van ott, hogy:
"Seller's Proposal
Proposal: No return & No refund "?
Most akkor mi van?
[kép][ Szerkesztve ]
Üdv Inhouse
-
Topikgazda
válasz Vertigo18 #40052 üzenetére
Én azt csinálom amit az Összefoglalóban a máshol kézbesítésre írtam, nem szokták késleltetni, még ha 25 nap is van hátra a szállítási védelemből. Mivel az egy másik küldemény nyomkövetési száma és azt máshol kézbesítettek valójában nem kaptam igazi nyomkövetési számot, így nem igazán kell várnom, szaladgálnom utána.
-
Asbee
veterán
Sziasztok! Rendeltem egy fejegységet , dhl ingyenes. 8-19 nap szállítási időt ír, ez dhl-el valós? 129 eurós csomag, gondolom áfára készüljek. Ezt ilyenkor a dhl intézi én meg fizetem nekik a díjával együtt?
-
Topikgazda
Van a DHL posta és a DHL Express futár, de az időtartam az 95% annyi lesz, ha DHL akkor 7600 Ft a vámeljárási költség és az 129 € utáni áfa (úgy 12200Ft) amit kell még fizetned az átvételkor. Ha Kínából jön.
Magyarországra kéred és €-ban fizetsz? A $-al kevesebbet fizetsz forintban egy 1000-es ennél.[ Szerkesztve ]
-
Voice24
őstag
Ez a te csomagod? Ugyanazok a júniusi dátumok vannak, tényleg egy vonaton utazunk. Azért kíváncsi vagyok, mikorra válik valósággá a "your order has arrived in your country". Ez amúgy május 2-i rendelés. De május 11-én rendeltem másik store-ból más nyilakat, azok a múlt héten megjöttek, holott azok még "depart from original country" státusz alatt futottak.
-
maestro87
őstag
Bocs, de megint nem a kérdésre válaszolsz. Ha nem tudod, akkor miért nem azt írod?
A saját érdekemben is foglalkoznom kell vele, mert ha mégis megérkezik akkor nekem a teljes árat illene visszafizetni, amit sose fizettem volna ki a termékért... Plusz nem kell velük annyit viaskodni se ha csak 1$ refundot kérek az 5$ helyett...
És nem csak egy rendelésről van szó, hanem 24-ről ami még nem érkezett meg és hasonló kuponnal vettem mindet...[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz maestro87 #40063 üzenetére
Az eredeti kérésedre is válaszoltam ami ez volt:
Sziasztok!
Egy 4,99$-os termékért 1,25$-t fizettem, a többi Aliexpress kupon volt, és nem érkezett meg a termék.
Dispute esetén ha beírok 1,25$-t, akkor mennyit fogok vissza kapni? Mert azt tudom, hogy ha 4,99-et írok be, akkor is csak 1,25$-t kapok, meg elvileg a kupont vissza ha még nem járt le (de lejárt).Mivel van a kupon amit visszakapsz ha sztornó lesz a vásárlás és van olyan amit elveszítesz és nem írtad konkrétan milyen kuponról van szó így csak általánosságban válaszoltam azt hogy kupon szabályzat. A pénz meg annyi amennyit írsz, mert nincs más opció.
Refund esetén akkor az van a ez eladónál amit írtam és ezzel neked nem kell foglalkoznod.
Te azt kapod vissza amit konkrétan kifizettél. Ő meg a termék árát leírja veszteségként, ha nem volt rá szállítási biztosítás elvesztés ellen. Kupon ide vagy kupon oda.Az hogy ha később megjön és ki akarod fizetni az megint más dolog.
Rád van bízva, hogy kifizeted és mennyit, de mivel te kuponnal már nem rendelkezel és még is fizeted azt amit vagy az AliExpress vagy az eladó adott kedvezményt kupon formában arra meg nincs mit válaszolnom. A te dolgod.[ Szerkesztve ]
-
maestro87
őstag
De írtam: a többi Aliexpress kupon volt
Seller kuponnál egyértelmű a dolog, de ez Aliexpress kupon.
A másik opció pedig az, hogy megérkezettnek jelölöd a terméket és partial refundot kérsz. Ekkor van lehetőség beírni az összeget. A kérdés pedig az, hogy ha ide 1,25$-t írok be akkor mennyit kapok én és mennyit az eladó. Ha nem érkezettnek jelölöm, akkor ide automatikusan 4,99 kerül, viszont pénzben én csak 1,25-öt kapok vissza, az eladó meg gondolom semmit.
De nem muszáj, hogy ne érkezzen meg a termék. Lehet olyan is, hogy a 100$-os termékből amit Aliexpress kuponnal 80$-ért vettél, valamiért 20$-t szeretnél visszakapni. Ebben az esetben milyen összeget írsz be, ha 20$-t szeretnél vissza? Ugyanúgy 0,01 és 100,00$ közötti összeget lehetne ide beírni, pedig te csak 80-at fizettél. Szóval ez nem egyértelmű számomra. -
szemmelver
aktív tag
Sziasztok!
Áprilisban rendeltem egy terméket, Aliexpress Standard Shipinggel, ezzel a nyomonkövetési számmal: RB945054051SG
Áprilisban volt az első és egyben utolsó bejegyzés. A kérdésem, hogy ki fogja szállítani? Mert a Meest rendszerében nem látom. kb. mikorra várhatom??Köszi!
-
djsunstealer
aktív tag
válasz szemmelver #40070 üzenetére
Szia!
Nekem van egy kísértetiesen hasonló eseményekben "gazdag" rendelésem: RB933896474SG.
Március vége óta semmi hír róla.
Majd megérkezik.😉 -
vandor01
őstag
válasz djsunstealer #40071 üzenetére
szerencses ember legalabb van vmi bejegyzes
de nekem es ennek kozel 2 honapja semmi!
RP106428435SGCSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
Topikgazda
válasz GT5402 #40069 üzenetére
Mi a nyomkövetési száma és ez a DHL Express oldala? Még a beérkezés előtt értesítenek és bekérik az igazolásokat hogy amikor megérkezik rögtön tudják továbbítani és így kézbesítéskor fizeted a költségeket.
Ha ők nem kerestek eddig akkor az adott számmal érdeklődj telefonon. +36 1 2 45 45 45
Ez az keresőjük azért nézz már rá itt is. -
Topikgazda
válasz szemmelver #40070 üzenetére
Ez postai lesz, köze nincs a Meest-hez. Van még ez a küldemény azonosítója: LP00173367965991 de annál április 14 az utolsó bejegyzés.
-
fairi
addikt
ma mozgalmas napon van Aliexpress fronton.
1. végre megérkezett két márciusi csomag. Csak közben meglepődtem mert volt egy harmadik is. UC981341700YP, wtf??? Én ezt nem rendeltem, de az én nevem van rajta. Kiderül végül: ugyanazt tartalmazza mint egy márciusi rendelésem, azt a csomagot megkaptam és a pénz rég az eladónál (nem volt reklamáció). Ezt a fantomcsomagot yanwen fénysebességgel hozta és 1 hónap volt a menetideje. Miért küldte el újra, valszeg logisztikai partner valamit elrontott. Van arrafele káosz.2. Ha egy dolgot rakok be akkor 13 cent, de ha hármat akkor 2,6 dollár. Szokásos trükk. De véletlenül észrevettem, ha 1-et rakok a kosárba, és a kosáron belül növelem 1-ről 3-ra a darabszámot,akkor marad 13 cent. Fizetek, árugrás nincs, ma kapom a nyomkövetőt, fel is adták prime postNL-lel. Most én nyertem
3. Energy labs-ba nyertem egy kupont, de beváltás nehéz. Mindenképp rá kell fizetnem 0,5 dollárt, kereskedő az árral,limitekkel trükközött. Oké, ez nem érdekel. Szállítás ingyenes, 0,5 dollár belefér. Erre fizetni akarok és 2,6 dollárra ugrik a szállítás. Most írtam a kereskedőnek és kértem ármódosítást a fizetetlen rendelésemre.
-
Topikgazda
válasz maestro87 #40068 üzenetére
Az utolsó kérdésed az egyszerűbb, rész refundot kérsz, ha 20-at írsz be annyit fogsz kapni, ha elfogadja az eladó ezt a kérést. Ezt az AliExpress oda is fogja adni hiszen az eladó még nem kapta meg a pénzt (dispute időben vagyunk.
Az eladási árból az AliExpress fizet 20 $-t és a te 80-at, így az eladó kap 100-a ha nem volt probléma.
Ha ebből te visszakérsz 20-at, akkor technikailag simán visszaadják neked és az eladó akár a 100-at kapja meg, ha volt neki eladói védelem szolgáltatása, ekkor a kupon nem befolyásol semmit. Az hogy az AliExpress betudná a saját kupon értéket visszatérítésként ami feléd nem igazi pénz, csak az eladó felé lenen az nem valószínű, így az eladónak járó pénzt fogja csökkenteni.
Ha pedig teljes refund akkor visszakapod azt amit te fizettél és kapsz egy másik azonos értékű kupont ha ez teljesül: No new coupon will be issued after the refund or return unless the refund or return is caused by the supplier's failure to ship the full order within the shipping period. If this is the case, a new AliExpress Coupon with the same face value will be issued.
Ekkor az eladó csak eladói védelem esetén kapja meg az eladási árat, egyébként bukja a pénzt.
De ez a AliExpressen belüli reklamáció esetén lenne így. -
nyisziati
veterán
Nah, nem hagyott nyugodni ez a dolog, hogy nem tudok az Alival kapcsolatbalépni a reklamációm miatt, így végigtúrtam a menürendszert.
A Settings -> Legal Information alatt találtam egy "Click here, to learn more about Buyer Protection for online transactions on AliExpress" menüpontot, ahol középtájt van egy sor, hogy "When in doubt, contact our customer support".Ezután újra bejelentkeztetett a rendszer, majd bejött a Help Center. Az oldal legalján van az Online Service nevű gomb. Erre rányomva jelentkezik be az automata ügyfélszolgálat.
Itt lehet megadni, mi a gondod.
Én a Refund Issues-t választottam ("visszatérítési ügyek"). Eztán ki kellett választani, melyik rendelésről van szó, majd az "item not as described" (az áru nem olyan, mint amilyennek leírták).
Ezután rákérdezett a rendszer, hogy megkaptam-e. Igent nyomtam. Majd ezután jött, hogy mivel "gold member" (aranyfokozatú tag) vagyok, ezért egyszeri alkalommal visszatérítést kapok.Kíváncsian várom a fejleményeket. Pár képernyőfotót itthagyok.
-
djsunstealer
aktív tag
-
sztanozs
veterán
Azt meg tudja mondani valaki, hogy ha címre kértem a cuccot, miért egy random pickpak pontra viszik ki? Bumlizhatok be érte pestre a belvárosba...
JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...
-
jozsohaver
tag
Sziasztok! Van egy rendelésem, amihez kaptam egy ilyen trackinget : CP72284622807DE
Na ez nem jó mert 11 számból áll, ahogy kedves topikgazda/V is írta. Szóltam az eladónak hogy valami nem oké, meg honnan adta fel - a vám miatt ugye.. A válasz hogy júni 30-án lesz újra neki a termékből, tudok-e addig várni. Na most alapvetően tudnék addig várni, de lehet hogy épp az időtájt költözök. Írtam is az eladónak hogy sajnos ez van, de nem írt vissza.
Na most ugyanúgy tudok 10 nap múlva dispute-ot nyitni ? Rossz tracking címszóval ?
Köszönöm! -
nyisziati
veterán
Szia!
Az Összefoglalóba bekerülhet ez a hozzászólásom?
Vagy ennek egy szerkesztett változata.
Jelenleg sehol nem találtam ilyen jellegű információkat, hogyan és hol lehet elérni az AliExpress ügyfélszolgálatát.[ Szerkesztve ]
-
fairi
addikt
válasz nyisziati #40084 üzenetére
Simán túlkomplikált, felesleges
ha rákattintasz EVA-ra az alsó sarkon (ami eltüntethetetlen), pont ugyanazt megteheted mint írtál. Csak magadat szívattad. Eva/Ask more/ és pont azt látom amit te mutatsz.Persze ha probléma nem fér Eva kereteibe akkor jön a szívás. mert élő, légező embert fogni sokkal nehezebb. [kép]
[ Szerkesztve ]
-
Voice24
őstag
Hát, ez a hetek kérdése nem túl jó hír a páromnak. Csak azt nem értem, miért kell ezt a "your order has arrived in your country" átverős értesítést kiküldeni minden egyes vasútállomásra érkezésnél. Nem hiszem el, hogy nem látják, mikor érkezik a csomag ténylegesen a célországba. Még Litvánia is erős kompromisszummal mondható célországnak, de Kazahsztánt végképp nem értem. Ennyi erővel már akkor is megküldhetnék ezt az értesítést, amikor Vuhanban fütyül a kalauz a masinisztának, hogy mehet.
-
fairi
addikt
válasz Voice24 #40087 üzenetére
Aki Kínából rendel készüljön erre, ha valami sürgős itthoni bolt készletéből kell beszerezni. Mikor csomagomra 105 napot kell várni, nem vagyok boldog, de ez van.
Miért ilyen hülyén adják meg nem tudom, lehet hasznot látnak benne, mert addig se őket zaklatod hanem a helyi postát.
Aliexpress igazi vadkapitalista hely, milliónyi trükk amiért már magyar versenyhivatal verné őket ha itthon lennénk. Kamu nyomkövetési adat? Az szolgáltatás!"Ennyi erővel már akkor is megküldhetnék ezt az értesítést, amikor Vuhanban fütyül a kalauz a masinisztának, hogy mehet."
Chongqing-ban van kezdővasútállomás, de a kínai határmenti Horgos-t is végállomásnak üzeni -
Topikgazda
válasz sztanozs #40082 üzenetére
Tavally októbertől változott az AliExpress standard szállítás, akkor került be ez a módi ezt akkor heteken keresztül tárgyaltuk. Segítség és magyarázat Összefoglaló, 11. Egy rövid összefoglaló az AliExpress Standard Shipping szállítási móddal küldött a Sprinter futárszolgálat által vagy Pick Pack Ponton kézbesítendő Észt postai számos vagy SyTrack (SunYou) küldeményekről.
[ Szerkesztve ]
-
nyisziati
veterán
Szerintem pedig ezzel kéne kezdődni az összefoglalónak. De legalább az első pontok valamelyikének.
Nekem eddig nem volt rá szükségem, ezért nem is kerestem.
De most NAGYON jól jött volna, ha nem nekem kell keresgélni.Nézd meg az áruházakat. METRO, Auchan, Tesco, Media Markt stb. Bemész és a bejárat közelében ott az ügyfélszolgálat.
Szerintük fontos.
-
Topikgazda
válasz nyisziati #40090 üzenetére
Nem fontos azért. Minek? Alapértelmezett az összes oldalon, aki elsőként találkozik vele próbálja ki. Kapcsolatfelvétel egy chat robottal, aztán ha jól van beállítva továbbít egy operátorhoz. Ezen nincs mit magyarázni és fairi is rámutatott arra hogy egyszerűen elérhető.
Nem kell keresgélni, ott van képernyőn, a böngészős oldalon meg le sem lehet "tagadni" eleve vásárlási oldal alap eleme mert csak vásárlásnál vannak problémák és egyértelműek a szövegei. Az app-ban is ugyan nem EVA robot hanem fülhallgatós mikrofon a chat elérés, ránézve nekem az jut az eszembe.
Legtöbben inkább azt kérnék hogy az legyen megosztva az hogy miként lehet kikapcsolni.
De átgondolom a kérésed újból.Most tényleg egy fizikailag létező üzlet ügyfélszolgálatát említetted fel?
[ Szerkesztve ]
-
nyisziati
veterán
De van mit magyarázni, főleg, hogy én évek óta használom, és mégsem találtam.
Fairi-nek is elmondtam, hogyha már a vámszabályok is részletezve vannak (amiknek alapjában semmi közük az Alihoz), akkor pont az ügyfélszolgálat nincs?
Már ez a pár sor, amit leírtál is nagyon hasznos lenne. 5 perc és egy plusz pont az összefoglalóban, nem hiszem, hogy nagy gond lenne.
Viszont annak, akinek még soha nem volt dolga az ÜFSZ-szel, nagy segítség lenne.[ Szerkesztve ]
-
vandor01
őstag
na...
az occo 2 euros motort is lemondta az elado! eloszor probalkozott egy kamu TN-el azaz mas vevo TN-jevel... de mivel ma mar sok posta keszul a januartol indulo kaszara! ezert sok helyen megjelenik a cimzett... LB887298635BE Parcel, Kristel Van Der Stock, Hamme, 9220, BE... gender ide meg dender oda meg nem kriszti vagyok .... ez nem az en TN-em
azert hogy majd fizetnunk kell?.... lesz pozitiv oldala is.... fulon csipjuk kummantokat.... de inkabb ne kene adot fizetniaztan jott a tovabbi kummantas.... hetfon csomagoljuk aztan visszajott minosegi probléma aztan gyar problema.... de PP-re visszafizetnek.... háát kapjak be! no name shop!
Shop5380234 Store 88.6% Positive feedbackes mindezek ellenere a motor fent van arulja nagy mereszen.....
savanyu a szollo....
nekem lehet ugyis tul konnyu mocik lettek volna a valodi sullya csavarok nelkul 3gramm... de a kapzsisag hogy vmi nagyoon ooccoo? csak lett volna vmi belolle! :[ Szerkesztve ]
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
xy.zsolt
őstag
válasz nyisziati #40090 üzenetére
Igazad van....ilyen alapon simán mehetne ez IS az összefoglalóba. Bár én már tavaly is így intéztem az egyik problémámat. Szóval elég egyértelmű szerintem....PC-n nem lehet nem látni a jobb alsó sarokban.....mobilon már tényleg "keresgélősebb" mert nem a V/ által berakott oldal jön be elsőre.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Topikgazda
Ha valakinek gondja van az ügyfélszolgálat elérésével akkor a következő módon éri el.
Böngészős felületen:Belépés után a felső menüsorban vagy alul a Help menüpont és a Customer Service választása
Ezután az általános Help oldal alján az Online Service
Mobil app-ban:
Belépés után alul az Account, a következő oldalon a Services rész Help Center
-
sztanozs
veterán
Szerintem ez a pont pont nem a lényegről szól - a lényeg annyi lenne, hogy ha sztenderd szállítást kér az ember, akkor mindegy milyen címet ad meg, majd lerakják egy random PPP-on és mászkálhat utána az ember. Ráadásul, ha kivitték már el sem viszik máshová.
JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- PSP 1000 Phat modell eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest