Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • izomman1

    senior tag

    válasz izomman1 #3730 üzenetére

    Ja és nézzétek meg egy gameplayt az Oculus exclusive Dead and Buried ről és a HTC Vive Hover Junkies ről... Sokkal másabb... Akinek lesz Touch majd írja le 2-3 -4 szenzorral a tapasztalatát úgyis akkor látunk majd tisztán..

  • Menthirist

    veterán

    válasz izomman1 #3730 üzenetére

    A jelet biztosan elveszti, max valami belső fallback mechanizmusra áll át, amit amúgy a rift is megtesz. Vannak belső szenzorok amik lokálisan szerzik be az infókat, a külső támpontokat csak javításra használják, hogy a belső szenzorok pontossági hibáinak összeadódását megakadályozzák. Tehát ezeknél mindnél (riftnél biztos, de feltételezem hogy a vive-nál is) van egy belső mérés, belső lokális szenzorokkal, amik külső segítség nélkül is képesek előállni valamilyen szinten pontos térbeli pozícióva, de kell a külső támpont hogy megbizonyosodjanak hogy tényleg jó a térbeli pozíció.

    #3733: mondom, a rejtett kis mozgásokra lehet hogy elég a belső fallback mechanizmus is, csak ez ebben a formában hajlamosabb a hibák összegyűjtésére, mert nem tudja megállapítani ha téved. Lehet adott ideig, adott mértékben téved csak, márpedig az ember nem tudja milliméterre belőni hogy amúgy hogy áll a keze, anélkül hogy látná. Tehát tegyük fel a szenzorok azt mondják, a kezeid egy adott pozícióban vannak, és mondjuk 3-4 mm-t mozdulnak fel vagy le, akkor anélkül hogy látnád a kezeidet, nem tudod hogy valójában 2-3 vagy 6-7 mm-t is mozdult a kezed, csak te ebből 3-4-et vettél észre. mozdítottad a kezed, mozdult a virtuális kezed, kész pont. Sok ilyen pontatlanság elfedhető vr-ban, mert csak azt kell biztosra detektálni hogy mozdultál (és milyen irányba, és mikor álltál meg), az hogy pontosan mennyit is mozdult, azzal kapcsolatban van egy kis játéktere az eszköznek, mert a test sem tudja milliméter pontosan hogy mennyit is mozdult, ha nincs külső referencia, amihez viszoníthat.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák