- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Milyen routert?
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- DIGI kábel TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- C# programozás
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Ha TV-t szeretnél vásárolni, a Milyen TV-t vegyek? topikba írj!
Meglevő készülékkel kapcsolatban ebbe a topikba írhatsz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gyeniko
őstag
válasz Revolit #21892 üzenetére
Szerintem 3 nap után nem kell kicseréljék a hibás készüléket, hanem garanciális javításra küldik. A 14 (nem 10) napos elállási jog hibátlan készülék esetén áll fenn. Nem lehetetlen, hogy azon pattant el a húr, hogy a vevő olyasmit követelt, ami nem jár neki? A mai TV-ken nem nagyon van mit "forrasztgatni" javítás helyett. Írom ezeket úgy, hogy nem ismerem az AV Planetet, de ha több, mint 10 éves, akkor annyira nem lehet gagyi.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen