Új vezetője lesz a UPC Magyarországnak

Változás a UPC Magyarország élén: Robert Redeleanu váltja Magnus Ternsjőt a vezérigazgatói székben.


Robert Redeleanu

A szolgáltató tegnap jelentette be, hogy 2016. szeptember 1-jei hatállyal Robert Redeleanu tölti be a UPC Magyarország Kft. vezérigazgatói pozícióját. A szakember jelenleg a UPC Románia vezérigazgatója, ezt a pozíciót továbbra is megtartja, így a UPC működését mindkét országban ő fogja irányítani. Robert Redeleanu Magnus Ternsjőt váltja a vezérigazgatói székben, aki távozik a vállalattól. Ezzel egy időben Carra Anitát, a UPC Magyarország jelenlegi marketing és tartalomfejlesztési igazgatóját vezérigazgató-helyettessé nevezték ki.

Magnus Ternsjö az október 1-ig hátralévő időszakban még a helyén marad, és segíti a menedzsmentet a feladatok átadásában.


Carra Anita

Az új vezérigazgató, Robert Redeleanu 2013-ban csatlakozott a UPC Romániához, több mint 15 éves szakmai tapasztalattal a háta mögött, amelyet hazájában és külföldi FMCG cégeknél szerzett, vezető marketing, menedzsment és értékesítési pozíciókban. A Román Közgazdasági Akadémia elvégzését követően az Unilever dél- és közép-európai régiójában marketingszakemberként kezdte karrierjét, majd ugyanebben a régióban, valamint az Oroszország – Ukrajna – Belorusszia régióban marketingigazgatóként dolgozott, és kipróbálta magát a Telemobil/Zapp vezető mobilkommunikációs vállalatnál is. A UPC Romániához történt csatlakozását megelőző három évben a Scandia, Románia egyik legnagyobb élelmiszeripari cégének ügyvezető igazgatója volt.

Carra Anita 2015 májusa óta dolgozik a UPC Magyarország marketing és tartalomfejlesztési igazgatójaként. Már a kezdetektől kiemelt figyelmet fordít az ügyfélelégedettség növelésére és a valódi felhasználói igényeken alapuló, innovatív termékek és szolgáltatások bevezetésére. UPC-s pályafutását megelőzően 18 évet töltött az Unilevernél, ahol kereskedelmi, marketing és értékesítési területeken szerzett tapasztalatot különböző pozíciókban. 2012 óta az Unilever tisztítószer és kozmetikai üzletágának marketing igazgatójaként felelt a teljes közép-kelet-európai régió marketingtevékenységéért. Hollandiában és az Egyesült Királyságban is folytatott tanulmányokat, folyékonyan beszél angolul, hollandul és olaszul.

Azóta történt

Előzmények