Hirdetésekkel bombázza ingyenes felhasználóit a Skype

Nem új keletű hír az, hogy reklámokkal turbózná fel bevételeit a Skype. Az első, ezzel kapcsolatos bejelentés már két éve megtörtént, a tavalyi év folyamán pedig a szoftver nyitóoldalán fel is tűntek az első hirdetések, múlt hét péntektől pedig már bizonyos hívások alatt is találkozhatunk bannerekkel. Ahogyan az újítást bejelentő blogposztban olvasható, a hirdetések csak Windowson és kizárólag kétszereplős hanghívások esetén jelennek meg azoknál a felhasználóknál, akik nem vesznek igénybe fizetős funkciókat.

Hogy ne rontsák a távolba szakadt szeretteinkkel történő beszélgetés élményét, a vállalat úgynevezett „beszélgetős reklámokkal” támad: a megoldás lényege, hogy „a felhasználók tartózkodási helyét figyelembe véve olyan releváns tartalmak jelenjenek meg, amik akár beszélgetési témák is lehetnek” – a fentebbi képen látható, hogy hogyan is képzelik el ezt a gyakorlatban. Hazánkban egyelőre külső cég még nem élt a reklámozás lehetőségével, így jelenleg egy Skype-ot hirdető banner látható, ami valljuk be, nem egy olyan téma, amiről naphosszat lehetne csevegni, ám az örök igazság erre az esetre is igaz: ami késik, nem múlik.

Azóta történt

Előzmények