A Sanoma megnevezte a Szupernóva-díj nyerteseit

A harmadik Web 2.0 Symposiumon átadták a Sanoma Szupernóva-díjat. Az összesen egymillió forint értékű díjat a legtehetségesebb feltörekvő online vállalkozások vagy internetes fejlesztéseket készítő magánszemélyek kaphatják meg.

Az alapító a Sanoma Budapest Zrt., amely az egészséges piac fenntartása érdekében fontosnak tartja, hogy a nagy szereplők segítsék a tehetséges, de még megerősödés előtt álló fiatal online vállalkozókat. A pályázatok elbírálási szempontjai között szerepelt az eredeti ötlet, a dinamikus növekedés, és az életképes kereskedelmi modell felvázolása. A zsűri emellett vizsgálta a tartalom, a megjelenítés és a műszaki kivitelezés minőségét is.

A szakmai zsűri (tagjai voltak: Dobó Mátyás, Doransky.hu blog, Kaszás Miklós, Dream Interactive, Miskolczy Csaba, Blogter, Novák Péter, Kirowski, Soós Gergely, Neo Interactive, Szigeti Péter, Kreatív, Záprel Zsolt, McCann Erickson, Szabados Balázs, FigyelőNet (Sanoma) a félmillió forinttal járó első díjat a www.kreditvadasz.hu weboldalnak ítélte oda, mely felsőoktatási közösségi oldal, ahol a regisztrált a hallgatók egymást segíthetik információkkal, jegyzetek feltöltésével, tapasztalataik megosztásával.

A második helyezést és az azzal járó 300 ezer forintot a www.mindenki.hu nyerte, ami szintén közösségi oldal, mely pszichológiai-önismereti kérdésekre adott válaszok alapján hasonlósági térképet készít a felhasználókról, így mindenki megismerkedhet a hozzá leginkább hasonló emberekkel.

A harmadik díjazott az www.uzletihalo.hu honlap lett, melynek célja, hogy a cégvezetők, vállalkozók, menedzserek hatékonyan tudják kihasználni kapcsolati tőkéjüket az internet segítségével. A honlaphoz hasonló megoldások már sikeresen működnek külföldön, a zsűri elsősorban a hazai adaptáció minőségét tartotta figyelemreméltónak a díjazáskor.

Azóta történt

  • Megújult a Lap.hu

    A több mint 8300 oldalt számláló Lap.hu katalógust a kiadó internetes üzletágával szerződött 2200 lapszerkesztő tartja karban.