Rekordot döntött a Startlap is

Röviddel azt követően, hogy az iWiW közösségi oldalt üzemeltető T-Online bejelentette, hogy a szájt látogatóinak száma az idén egymillió fölé emelkedett, a kiterjedt internetes portfólióval rendelkező Sanoma Budapest Zrt. is hasonló rekordról számolt be. A vállalat Újmédia-divíziója által üzemeltetett Startlap linkportált a Webaudit statisztikája szerint február 13-án 1 015 821 egyedi látogató kereste fel. Ezzel háromra emelkedett azoknak a magyarországi oldalaknak a száma – az iWiW mellett az Origo lapcsoport tartozik még e csoportba –, melyek látogatottsága átlépte az egymilliós határt. Az elmúlt év azonos időszakában a Startlapot még naponta átlagosan 645 ezren nézték, azaz egy év alatt a szájt látogatottsága 63 százalékkal növekedett.

A Sanoma a látogatottsági rekordról beszámoló közleményében kiemeli, hogy a TGI Magyarország 2006-os márkaismertségi kutatása szerint a 2005-ben a Superbrand címet is megszerző Startlap a legismertebb hazai internetes márka volt. A tavalyi 47 százalékos eredménnyel olyan portálokat is maga mögé utasított, mint a 43 százalékos ismertségű Origo vagy a 16 százalékos ismertséget elérő Index.

A Startlap nyitóoldalát a látogatottsági statisztikák és a különböző visszajelzések figyelembevételével idén januárban átalakították, aminek a Sanoma célkitűzései szerint egy átláthatóbb és könnyebben használható oldal lett az eredménye.

Azóta történt

Előzmények