Office nélkül is kapható az Outlook

A Microsoft önálló termékként is kínálja kis- és középvállalkozásoknak az Outlook 2007 with Business Contact Manager programot. Ebben a verzióban a népszerű levelezőprogramhoz egy olyan alkalmazás is jár, amely többek között a cég ügyfelei adatainak nyilvántartására, rendszerezésére, a megrendelések és marketingtevékenység nyomon követésére és direktmarketing-kampányok lebonyolítására használható. „Ma sok kisvállalkozás számos különféle módon tárolja az ügyfelek adatait: van, amelyik névjegykártyatartóban, van, amelyik Excel táblázatban. Mi segítünk nekik központosítani az adatkezelést, hogy az ügyfelek nyilvántartása hatékonyabb és gyorsabb lehessen” – magyarázta a cég által kiadott közleményben a termék előnyeit Takesi Numoto, a Microsoft Office 2007-ért felelős vezetője.

A szoftvervállalat közleménye szerint egyébként a termék igen népszerű: az eddig csak az irodai csomag részeként elérhető Outlook 2007 with Business Contact Manager egy év alatt közel kétmillió regisztrált felhasználót gyűjtött, de mivel igényt volt rá, most önálló termékként is kiadták. Így a javasolt fogyasztói ára 150 dollár lesz. Eddig legolcsóbban a 450 dolláros Microsoft Office Small Business 2007 részeként lehetett megvásárolni.

Azóta történt

Előzmények