Kihirdették a Telekom honlapversenyének győzteseit

Tavaly év végéig lehetett jelentkezni a Telekom kis- és közepes vállalkozások között meghirdetett honlapversenyére olyan céges weboldalakkal, amelyek 2015. január 1. és 2016. január 31. között készültek el.

Kategóriánként 5-5 millió forint értékű marketingkampányt nyerhettek azok a cégek, amelyek benevezték weboldalukat. A megmérettetésre január végéig minden olyan kis- és közepes vállalkozás regisztrálhatta honlapját, amely 2015-ben a Telekom Webkönnyen szolgáltatásával, vagy más módon hozta létre a céges weboldalát, vagy legkésőbb, a verseny zárásáig készítette azt el.

A zsűri a Chilion (premiumchili.hu) és a BestBurkoló (bestburkolo.hu) kisvállalkozók weboldalait találta a legjobban sikerültnek, és nekik ítélte meg az 5-5 millió forintot érő reklámtámogatást.

Azt, hogy bármely üzleti területen tevékenykedő cég tud magának vonzó, és népszerű honlapot készíteni, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a legtöbb szavazatért járó Közönségdíjat a Telekom a Train Hungary-nak (trainhungary.hu) adta át. A Train Hungary külföldre történő teherszállításra specializálódott magán vasúttársaság, akiknek 3000 fős követőtábora 1 millió forint értékű marketingkampány jutalomhoz segítette a céget.

A négytagú zsűri tagjai voltak: a Telekom kis- és középvállalati szolgáltatások területéről Lakatos Péter (vezérigazgató-helyettes) és dr. Árvai Gergely (ICT szolgáltatások marketingmenedzsment ágazatvezető), valamint külsős szakemberek Grósz Mónika, (e-commerce szakértő) és Jedlicska Márton (Isobar Budapest, Kreatív igazgató. A zsűri a kiválasztásnál fontosnak tartotta, hogy mennyire könnyű megtalálni az alap információkat az oldalon, milyen az átadott üzenet szövegeinek minősége, vonzóbb-e a hasonló vállalkozások oldalainál, valamint vizuálisan mennyire megnyerő, harmonikus az oldal kialakítása.

A Telekom Honlapversenyre benevezett weboldalak megtekinthetők a https://webkonnyen-honlapverseny.telekom.hu/ oldalon.

Azóta történt

  • Ez már a huszadik INFOPROG verseny volt

    Az Infotér Egyesület szeretné elérni, hogy két éven belül pluszpontot jelentsen a felsőoktatási felvételi során a versenyen elért sikeres szereplés.

  • Kellene a céges honlap, de nincs

    Annak ellenére, hogy a hazai kisvállalkozások jártasnak mondhatók az online technológia használatában, nagyon kevés figyelmet fordítanak a webes megjelenésre.

Előzmények