Magyarországról támogat az APC

A szünetmentes rendszereket gyártó American Power Conversion (APC) Magyarországon nyitotta meg Európában második regionális supportközpontját. A budapesti központnak jelenleg négy – műszaki végzettséggel rendelkező – munkatársa van, akik a kelet-közép-európai térség felhasználóit segítik cseh, szlovák, magyar és angol nyelven vásárlási tanácsokkal, valamint az üzembehelyezéssel, üzemeltetéssel és hibaelhárítással kapcsolatos kérdésekben.

A terméktámogató részleg fel van készülve arra, hogy 24 órán belül bármilyen hibát azonosítson, és megkezdje az elhárítást akár a megawatt nagyságrendű egyedi adatközponti megoldások esetében is. A központban teszt- és demókörnyezet segítségével szimulálni tudják a felhasználói környezetet, és amennyiben telefonon nem sikerül a felmerült problémát megoldani, az APC szervizcsapata a helyszínen hárítja el a hibát.

A regionális terméktámogatási központ létrehozására azért volt szükség, mert az EMEA (európai, közel-keleti és afrikai) régió ezen térsége dinamikusan fejlődik, és az elmúlt években megsokszorozódott, évente 25 ezerre nőtt a térségből érkező hívások száma – áll a vállalat közleményében.

  • Kapcsolódó cégek:
  • APC

Azóta történt

Előzmények