A Telekom modernizálta online ügyfélszolgálatát

Jó ideje húzódik már az átalakítás, sokan panaszkodtak a kiesés miatt, de úgy tűnik, végre normalizálódik a helyzet, és a Magyar Telekom elindítja felújított online szolgáltatását.

A vállalat ígérete szerint ezentúl nem kell fejben tartani különböző meglévő szolgáltatások azonosítószámait és jelszavait, ugyanis a Telekom-fiók létrehozása után elég email címünket vagy Facebook-fiókunkat és azok jelszavait használni ahhoz, hogy online intézhessük telekomos ügyeinket, és ha nem szeretnénk, ki sem kell lépnünk belőle.

Az új szolgáltatás ráadásul azt ígéri, hogy az áttekinthető felületű, mobileszközökre is optimalizált, egykapus belépést biztosító Telekom-fiókhoz tetszőleges számú előfizetés kapcsolható: így egyszerre kezelhetjük saját és családtagjaink otthoni és mobil előfizetéseit, valamint az üzleti előfizetéseket.

A bejelentés szerint a Telekom-fiók hatékony megoldást kínál azokra az esetekre, ha például nagyobb adatcsomagot szeretnénk, készülékbiztosítást kötnénk, megnéznénk, mennyit netezett a gyermekünk, vagy befizetnénk a telekomos számláinkat. A különböző azonosítókat pedig nyugodtan elfelejthetjük: egy egyszerű belépéssel az összes Telekom fiókhoz rendelt előfizetésünket elérjük.

A tájékoztató szerint a Telekom-fiókot könnyű létrehozni: egy meglévő előfizetés kapcsán az online ügyfélszolgálaton keresztül vagy akár abba be sem lépve is ki lehet alakítani, és azt követően, jelszó megadásával kapcsolhatjuk hozzá a különböző előfizetéseket.

A Telekom fiók használata a kkv-s és a nagyvállalati ügyfeleknek is egyaránt lehetséges, a fiók a belépést biztosítja, miközben az üzleti online ügyfélszolgálat felület működése és funkciói változatlanok maradnak.

Azóta történt

Előzmények