Kompetenciaközpontot alapított a Siemens

Új piacra lépési stratégiája keretében a Siemens Enterprise Communications a magyar kommunikációs szolgáltatások piacának magasabb szintű kiszolgálása érdekében szélesíteni kívánja indirekt értékesítési csatornáit. Az értékesítési partnerek bevonásától a cég a termékeihez és szolgáltatásaihoz való jobb hozzáférést, így az értékesítés jelentős bővülését reméli. Az új kompetenciaközpont munkatársi gárdája a Siemens szervizrészlegének dolgozóiból áll össze, akik hozzáférhetnek majd a Siemens Enterprise Communications teljes tudásbázisáhozhoz, így az ügyfelek legösszetettebb műszaki kérdéseire is megtalálhatják a választ.

A cég a müncheni menedzsment által irányított Siemens AG 100%-os tulajdonú leányvállalata, az Open Communications rendszerük pedig testre szabott szoftvereket, megoldásokat és szolgáltatásokat kínál a legkülönbözőbb méretű cégeknek, melyek használata független az alkalmazott eszközöktől, valamint a hálózati és az IT-infrasrtukturális háttértől.

Hazánkban 2007. január 1-jén kezdte meg Siemens Enterprise Communications Magyarország Kft. néven tervezési, értékesítési és szerviztevékenységét az önálló magyarországi leányvállalat, amely korábban a Siemens Zrt. keretein belül látta el ezt a tevékenységet. A cég mára a hazai IP-kommunikáció vezető szállítója lett, és élen jár a konvergens megoldások területén. Piaci részesedése jelentős, ügyfélbázisát közép- és nagyvállalati partnerek alkotják.

Az új kompetenciaközpont jól képzett, felkészült munkatársaival és világszínvonalú infrastruktúrájával 2008. július 1-jétől áll a partnerek rendelkezésére.

Azóta történt

Előzmények