Egymilliárd dollárt hoztak a Samsung a tv-k egy hónap alatt Észak-Amerikában

A Samsung büszkén jelentette be, hogy a vállalat fennállása során először sikerült egymilliárd dolláros havi forgalmat elérniük televíziók értékesítésével a kulcsfontosságúnak számító észak-amerikai régióban, tehát az Egyesült Államokban és Kanadában. Ez azért is szép eredmény, mert a cég csupán 2004-ben jelent meg Amerikában tévéivel, amikor  is a legjobb havi teljesítményük 100 millió dollár volt. 2007-ben, a szórakoztatóelektronika aranykorában aztán átlépték a félmilliárdot, és mostanra ezt is sikerült megduplázni.


[+]

Köszönhetően többek között az Ultra HD televízióknak, ugyanis ebben a szegmensben a konszern elképesztő fölénnyel uralja a piacot. Az USA-ban 51,1 százalékos a részesedésük, Kanadában pedig 54,4 százalék, legalábbis az NDG Group elemző cég kimutatásai szerint. Emellett nem túl meglepő módon, ha az összes tévét nézzük, akkor is az élen tanyázik a Samsung: az USA-ban a piac 35,1 százalékát, Kanadában pedig 28,4 százalékát birtokolják.

Azóta történt