Nevet vált és új webáruházat indít a Bookline

Január 15-től új, univerzális webáruházat hoz létre Shopline néven a Bookline.hu Nyrt. A társaság által üzemeltetett internetes könyváruházban – mely a legnagyobb a magyar piacon – már eddig is lehetett egyéb termékeket is vásárolni, ezeket a jövőben a Shopline.hu címen kínálják majd.

A vállalat közleménye szerint a Shopline-t olyan ernyőmárkaként használják, amely virtuális polcokat biztosít majd több saját almárkának, illetve a bolt-a-boltban rendszer keretein belül számos hazai és nemzetközi márkának is. „Az idei év legjelentősebb kihívása számunka az lesz, hogy a Shopline a Bookline-tól megörökölt, számosságában már most figyelemreméltó nem könyves termékkínálatát úgy bővítsük, hogy az minden vásárlói igényt kielégítsen” – mondta el Starcz Ákos, vezérigazgató.

A Bookline márka nem szűnik meg, de az oldal kizárólag könyveknek és a könyvekhez szorosan kapcsolódó kulturális termékeknek ad majd helyet a jövőben. A Shopline égisze alatt ezen kívül két másik márka kerül bevezetésre: a gyermektermékekkel foglalkozó Kidline, valamint a Homeline, ahol az egyre bővülő lakberendezési tárgyak és dekorációk kínálata mellett a jövőben a kertészkedéshez szükséges kiegészítők, valamint az otthoni kedvencek gondozásához nélkülözhetetlen termékek is megtalálhatóak lesznek.

A társaság az új márka bevezetésével a nevét is megváltoztatta, a jövőben Shopline webáruház Nyrt. néven működik tovább – közölték.

Előzmények