Harmincezer előfizetője van az AH-nak

Közel 30 ezerre (egészen pontosan 29 567-re) nőtt májusban az egy évvel korábban elindított Mindig TV Extra digitális földfelszíni televízió-szolgáltatására előfizető ügyfelek száma – közölte az Antenna Hungária. A vállalat bejelentése szerint az előfizetők száma 2011 első öt hónapjában megduplázódott.

A MinDig TV Extra ezzel a vezeték nélküli digitális televíziós – azaz műholdas és földfelszíni sugárzású (Hello Digital) – szolgáltatások között a legnagyobb ügyfélszám-bővülést érte el az idén, úgy, hogy a kínálatában összesen 18 televízióprogram érhető el. Az Antenna Hungária szerint ez az áprilisban indult új, Rudolf Péterrel forgatott reklámkampány sikerének köszönhető. Többek között ennek hatására a földfelszíni digitális televíziós szolgáltatások ismertsége tovább emelkedett, a hazai háztartások 82%-ában már hallottak a MinDig TV-ről, míg a piacon 2010 májusában megjelenő MinDig TV Extra szolgáltatás esetében ez az arány 53%.

A vállalat becslése szerint május végén a szabadon fogható és előfizetéses csomagoknak összesen több mint 220 ezer felhasználója volt. Az ingyenes szolgáltatás nézőinek számát az Antenna Hungária egy negyedévente végzett reprezentatív felmérés és a havi készülékeladási statisztikák alapján kalkulálja ki.

Az Antenna Hungária az év második felében folytatja ingyenes és fizetős szolgáltatásainak fejlesztését, és megkezdte az előkészületeket a Budapesten és környékén jelenleg DVB-H tesztsugárzásra használt „B” multiplex DVB-T célra történő hasznosítására, ehhez azonban a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) jóváhagyása is szükséges. Az újabb multiplex használatba vételével bővíteni lehetne a csatornakínálatot, illetve javítani lehetne a sugárzott csatornák minőségét.

A vállalat azt várja, hogy az év végére a MinDig TV felhasználók száma eléri majd a 350 ezret.

Azóta történt

Előzmények