Gigaakcióval ünnepli a szülinapját az Amazon

Az Amazon július 15-én éjféltől (keleti parti idő szerint) egy hatalmas akcióval ünnepli meg a vállalat fennállásának 20. évfordulóját.

A Prime Day-nek elnevezett akció a cég közleménye szerint nagyobb lesz, több kedvezményt kínál, mint az ünnepi szezont bevezető híres Black Friday. Ám – ahogy az elnevezés is mutatja – az egyszerű vásárlók nem férhetnek hozzá ajánlatokhoz, csak az Amazon Prime előfizetők. És ők sem mindenütt, csak az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Spanyolországban, Japánban, Olaszországban, Németországban, Franciaországban, Kanadában és Ausztriában. A híradás szerint július 15-én tízpercenként új ajánlat jelenik meg az összes kategóriában.

Az akció jól illeszkedik az Amazon új üzletpolitikájába, melynek fő törekvése az, hogy kedvezményekkel, bónusz szolgáltatásokkal mind több ember csábítsanak el a Prime státuszba. Nem véletlenül szeretnék, ha minél többen élnének a lehetőséggel: a Consumer Intelligence Research Partners felmérése szerint a Prime előfizetéssel rendelkezők évente nagyjából 1500 dollárt költenek a webshopban, míg a többiek 625 dollárt. Épp ezért lehetőséget kínálnak a mezei vásárlóknak is: amennyiben valaki bejelentkezik az ingyenes, 30 napos Prime-ba, akkor ő is megkaphatja a szülinapi kedvezményeket.

Azóta történt

Előzmények